MuscleMeat

met frisse start beginnen

JanWillempje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ik zou me even voorstellen ik ben Janwillem
en ben 20 jaar oud 80kg 1.83m en 18% vetpercentage
ik train nu zo ongeveer iets meer dan 3 jaar met ups en downs

ik lees al een behoorlijke tijd zonder account op dit forum.
En heb besloten om nu goed en gedisciplineerd te gaan trainen.

ik train 3x per week met een A en een B rooster
wegens knie problemen is het moeilijk/tot niet mogelijk om mijn benen te trainen.

schema A

Bankdrukken
Schuin bank met dumbbells
cable cross fly's

Dumbbell press
Front raise
Side raise
Shrugs

Tricep dip met gewicht gordel
tricep pull down
french press

B

Lat pulley
Close grip cable rows
Zagen

Chin upps
zittend tussen cable cross en beide handvaten naar je hoofd toe brengen(bicep)
Preacher curl
hammer curl

bij beide schema's na training 30 min cardio (schiet er wel eens bij in)

mijn doel is om meer spieren te kweken en minder vet percentage.

wat ik eet:

3 broodjes met kip plus shake
3 broodjes met kip
4 broodjes kip ham
wat de pot schaft
(na training shake)
bakje kwark voor slapen gaan

ik gebruik Creatine Eiwitten en Pre booster omdat ik dat fijn vind ;)

Tips zijn erg welkom!!! ik hoop dat het duidelijk is mocht ik iets vergeten zijn wat best zou kunnen meld het even :o

ik probeer nu even fototjes er op te zetten

Alvast bedankt ;)

foto1.jpg

foto2.jpg

foto3.jpg

foto4.jpg

foto5.jpg

foto6.jpg

Laatst bewerkt:
Hey,

Hoeveel eiwitten heb je in totaal per dag? En wat voor knieblessure heb je? Ik merk bij mij duidelijk dat mijn knieen sterker zijn geworden sinds ik squat en dat er al flink wat moet gebeuren eer ik er pijn krijg.En die broodjes kip, is dat kipfilet of kipcurry?

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet dan kipfilet. Pff hoeveel eiwitten durf ik je eerlijk gezegt niet te zeggen ik probeer om de drie uur eiwit rijk voedsel binnen te krijgen. Ben geopereerd geweest aan men miniscus en heb het wel weer een tijddje geprobeerd maar deed erg veel pijn.

Misschien dat je is licht moet beginnen met benen trainen, gwn beginnen met maar 20kg squat ofzo. Voor 3 jaar had je er meer uit kunnen halen.

dat zou ik inderdaad wel weer eens kunnen gaan doen ;)
maar goed dan neem ik aan dat mijn schema veranderd moet worden of zou ik het bij de bicep dag in kunnen voegen? mijn bicep dag is niet een hele lange trainingsdag namelijk.

ik weet dat ik in 3 jaar tijd meer had kunnen bereiken dan nu maar meer downs gehad dan ups.. en voeding boeide me toen nog niet. laatste driekwart jaar veel serieuzer bezig!
en daarom vraag ik om advies!!

Ik eet dan kipfilet. Pff hoeveel eiwitten durf ik je eerlijk gezegt niet te zeggen ik probeer om de drie uur eiwit rijk voedsel binnen te krijgen. Ben geopereerd geweest aan men miniscus en heb het wel weer een tijddje geprobeerd maar deed erg veel pijn.

gesloten kringoefeningen doen zoals kniebuigen en lunges (met of zonder gewicht)

ga ik volgende week maar eens proberen ;) even aan kijken hoe dat gaat.

maar voor de rest zijn er nog Tips/aanmerkingen/Advies over mijn trainings wijze
en is het verstandig om te bulken? zo ja wanneer te stoppen?

eh dit is geen 18% lol

zover ik weet heb ik een meting laten doen op een bmi weegschaal waar dat de uitslag van was.. dus lijkt me sterk dat dit niet klopt. maar goed misschien meer vet bij men benen of dergelijke ik weet het niet...

Terug
Naar boven