AndroidHealthClinic

Met wat begin je?

Ted

Novice
Waardering
0
Ik ben op het moment nog niet volop aan het fitnessen.
binnenkort begin ik met een campagne voor mijn sport, en daar hoort bij zo veel mogelijk gewicht aankomen. dit betekend: VEEL ETEN!! dat is iedereen bekend.

het idee is nu om 3 dagen per week te trainen. ik heb een goed trainingsschema gekregen dus daar maak ik me geen zorgen om.

naast veel en goed eten wil ik ook graag beginnen met een supplementen combi. wat is aan te raden en wanneer gebruik ik het?

thanks,

Ted

wacht maar liever met supps tot je eerst volop traint én je voeding dik inorde is!!!

Neem eventueel een multivitamine als je persee wat wilt slikken, maar verder heb je niks nodig.

Hoe lang train je al en waarom wil je "zoveel mogelijk gewicht" aankomen.... gewicht = spier + vet.

Je begint net en je spieren zijn dus nog geen hoge inspanning gewoon ,dus zal je lichaam snelle progressie gaan maken, probeer daarom niet té veel te eten zodat je dalijk te hoog in je BF zit en alle lijnen weg zijn ! gewoon een clean bulk doen , dwz net boven je onderhoud eten en niet honderden Kcal er boven, daarnaast ben je pas 18 jaar en giert de testosteron nog door je lichaam heen, dit zal alleen maar resulteren in een nog betere spiergroei !

Kortom ; wacht nog ff met het pakken van zogenaamde spiergroei stimulerende supplementen zoals creatine / tribules / krea-alkalyne. haal eerst alles uit de potentie van je eigen productie ;)

Het enige wat imo wel kan zijn eiwitten , maar dan alleen om aan te vullen op je voeding mocht je je behoefte niet halen met alleen eten.
( behoefte per dag = BW x 1.8 gr )

Idd wat xxl zit niet TE veel eten, heb zelf die fout ook beetje gemaakt en ben nu dik en daar houd het ook wel mee op. :p

Terug
Naar boven