XXL Nutrition

Met welke progje kan ik camsessies opnemen?

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Met welk programmaatje kan ik een camsessie die gehouden word op msn opnemen?
Ik probeer iemand een poets te bakken:D
Karma voor een linkje;)

camtasia studio.
We zullen maar niet vragen waarom je dit nodig hebt, zolang je de resultaten maar met ons deelt ;)

Hehe, no way.
Dat zal ik jullie besparen, maar ik ben met iemand snode plannen aan het uitbroeden.:D

laat me raden, je speelt een filmpje af waar een meisje begint te strippen ipv je eigen webcam , de kerel aan de andere kant begint te rukken, jij filmt hem en plaatst het hier op dbb om de persoon in kwestie belachelijk te maken

Een maat van mij heeft stiekem een vrijpartij met zn ex opgenomen haha! Was wel een mooie actie! :D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
laat me raden, je speelt een filmpje af waar een meisje begint te strippen ipv je eigen webcam , de kerel aan de andere kant begint te rukken, jij filmt hem en plaatst het hier op dbb om de persoon in kwestie belachelijk te maken

Nee, ik heb wel verteld dat ik een oogje heb op een vrouwtje die getrouwd is.
Zij heeft ook een oogje op mij, maar zij wil testen of hij wel zo eerlijk is als hij zegt.
Van de week heb ik via een chatsite tot 1 uur 's nachts met hem gechat ( ik was uiteraard als vrouw :D )
Zijn vrouw had nachtdienst en werd constant op de hoogte gehouden door mij.
En 's ochtends vertelde hij dat hij zo moe was de avond er voor maar op tijd naar bed is gegaan.
Nu hadden wij het plan om te kijken hoe ver wij kunnen gaan en hoe eerlijk hij is.
We hebben hem al betrapt op 10 leugens.
:D
Ook maar eens kijken of hij te porren is voor een date, echter de afloop word nog leuker :roflol:

Dus als hij (na uitlokking) blijkt niet zo eerlijk te zijn als hij zegt, kan ze er met een gerust hart met jou vandoor? :scratch:

hopelijk is je brommer dan zwaartekrachtbestendig if ya know what i mean ;)

als ze het zou bij jou flikken ben je dan wel zo eerlijk om te vertellen aan je vrouw?

:roflol:

ik zeg niks verder

• Topic Starter Topic Starter
Dus als hij (na uitlokking) blijkt niet zo eerlijk te zijn als hij zegt, kan ze er met een gerust hart met jou vandoor? :scratch:

Dat zeg ik niet;)
Maar het zou het voor haar wel makkelijker maken want hij heeft dus blijkbaar vaker gelogen.
En niet alleen in dit gesprek;)
Ze kwam zelf met het voorstel om dit te doen want iedere keer als hij op msn heeft gezeten mist de gespreksgeschiedenis.
Als ze binnenkomt word msn afgesloten, de zoekgeschiedenis wordt verwijdert enz,enz.
Op pc gebied is hij een Noob hij was 2 uur bezig met een dvd brander in te bouwen en het lukte maar niet.
Nadat ik uitleg gaf deed ie het binnen 5 minuten.
Die vent was toen erg pissig:D

Terug
Naar boven