AndroidHealthClinic

metabolisme versnellen

belikewater

Cool Novice
Waardering
1
beste lezers,

ik vraag me af welke voedingsmiddelen het metabolisme kunnen versnellen of vertragen. Zo heb ik wel eens gehoord dat appelstroop versnelt.

Heeft iemand hier wel eens iets over gelezen?

groene thee
ooraccupunctuur

belikewater zei:
beste lezers,

ik vraag me af welke voedingsmiddelen het metabolisme kunnen versnellen of vertragen. Zo heb ik wel eens gehoord dat appelstroop versnelt.

Heeft iemand hier wel eens iets over gelezen?

Van de reform misschien, die andere is een en al suiker ;)

• Topic Starter Topic Starter
ja groene thee... maar dan moet je er al mega veel van binnen krijgen geloof ik. Bovendien werkt thee vochtuitdrijvend en dat moet ik niet hebben. Tis al moeilijk genoeg om 2 tot 3 liter water per dag te drinken

metabolisme is volgens mij helemaal niet te veranderen.

Jopie

Increased metabolism is caused by an overproduction of the metabolic hormones thyroxine (T4) and tri-iodothyronine (T3). These two metabolic hormones are both formed in the thyroid gland, which is located in the neck just below the Adam's apple.

je kunt daar toch ook stackers voor gebruiken of vergis ik mij nu?

belikewater zei:
ja groene thee... maar dan moet je er al mega veel van binnen krijgen geloof ik. Bovendien werkt thee vochtuitdrijvend en dat moet ik niet hebben. Tis al moeilijk genoeg om 2 tot 3 liter water per dag te drinken

Hmm, ik drink nu al 3 jaar 2 koppen per dag, kwestie van gewenning. Toen ik er net mee begon, ben ik van een vetpercentage van 17% naar 13% gegaan. Het heeft een gunstig effect op je setpoint.

DumphuiZ zei:
Hmm, ik drink nu al 3 jaar 2 koppen per dag, kwestie van gewenning. Toen ik er net mee begon, ben ik van een vetpercentage van 17% naar 13% gegaan. Het heeft een gunstig effect op je setpoint.

4% omlaag alleen van thee drinken, of door het trainen?

Terug
Naar boven