XXL Nutrition

Metalen Bed te koop!!!

UltraX

Competitive Bodybuilder
Waardering
10
Stevige bed, 2+ jaar oud. Moet gewoon weg omdat ik een ander wil gaan halen. Dus een leuke bod en hij is van jou. De nieuwprijs was ergens van 100-150 euro. Dus ik wil toch minimaal wel 30-40 euro ervoor hebben.

Kan opgehaald worden in Son, boven Eindhoven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals je ziet wet je waarom ik een andere wil aanschaffen, de reling is te groot en daarbij wil ik mijn kamer beetje passand maken bij de andere meubels. Totaal 3 stuks:P

eerst ons blij maken met een mooie koop en dan snel afkappen :mad:

:jk:

Stevige bed, 2+ jaar oud. Moet gewoon weg omdat ik een ander wil gaan halen. Dus een leuke bod en hij is van jou. De nieuwprijs was ergens van 100-150 euro. Dus ik wil toch minimaal wel 30-40 euro ervoor hebben.

Kan opgehaald worden in Son, boven Eindhoven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals je ziet wet je waarom ik een andere wil aanschaffen, de reling is te groot en daarbij wil ik mijn kamer beetje passand maken bij de andere meubels. Totaal 3 stuks:P

Last van Aardstraling..?
:haha:

Dat bed heb ik ook! :)

Hoi Sanca. :wave:

Is ie al gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
Hij zakt wel soms door als ik erop zit:P Gisteravond ook om 4 uur, k*t zeg:D Word ik smorgens wakker zak ik er weer door. Maar dat is de lattenbodem, niet het bed. Ik kan er dus sinds dat ik zwaarder als 80KG weeg niet meer met mijn hele gewicht/ knieen etc. op een klein oppervlakte staan:D

Mooie bed he, ik heb nu de reling eraf gezaagd:P

Oftewel kan een slotje op zodat spambeer sanca neit zijn post ratio omhoog kan halen:D

Jammer dat je het bovenste gedeeld eraf hebt gezaagd.

Anders had ik er zeker 300euro voor over gehad!

Terug
Naar boven