AndroidHealthClinic

Methandrostenolon en oxymethalone

Beast2

Novice
Waardering
0
Ben nu een week bezig met 15 mg. methandrostenolon per dag.
Vanaf morgen 20 mg., maar wou hier nog 50 mg. oxymethalone bij nemen.
Is dit mogelijk of misschien gewoon nutteloos en slecht voor de lever?

zoiezo slecht voor je lever dat kan ik wel zeggen.
maar wat zijn de rest van je stats.

Beast2 zei:
Ben nu een week bezig met 15 mg. methandrostenolon per dag.
Vanaf morgen 20 mg., maar wou hier nog 50 mg. oxymethalone bij nemen.
Is dit mogelijk of misschien gewoon nutteloos en slecht voor de lever?

Kan je hier ook een reden voor geven?:)

slecht voor de lever ??

groei maar lekker op 25mg jongen

Weer iemand die bang is van spuiten :D
Dianabol + Anadrol ??? Vergeet je na de kuur niet uit te wringen eh ;)

• Topic Starter Topic Starter
Met welke van de 2 zou ik dan het meeste resultaat behalen?
Ik heb 300 tabs methandrostenolon 5 mg. en 100 tabs oxymethalone 50mg.

Het is zeker niet aan te raden ,maar als je dan toch oral only wil doen ga dan voor de dboll(30mg/dag) .Houd de oxy nog maar een tijdje aan kant...

Van de oxymethalone ben ik zeker dat ze echt zijn, de methandrostenolon ben ik niet zeker. Ze zijn van akrihin en volgens de foto's op deze site zijn ze nep. Als ik
ze stuk bijt smaken ze niet chemisch.

Beast2 zei:
Van de oxymethalone ben ik zeker dat ze echt zijn, de methandrostenolon ben ik niet zeker. Ze zijn van akrihin en volgens de foto's op deze site zijn ze nep. Als ik
ze stuk bijt smaken ze niet chemisch.

Zit ook maar 5mg in zo'n tabletje. De rest is bindmiddel/smeermiddel/vulmiddel.

Die laatste stoffen smaken niet per definitie chemisch.

Yo beast leer eerst eens hoe je oxymetholone schrijft !!
En twee 17AA steroiden samen is geen goed plan maat.
En vragen of het slecht voor je is terwijl je zo ongeveer de meest sterke orale steroiden wil gaan slikken met de meeste bijwerkingen geeft al aan dat je nog niet 1 keer zelf de moeite hebt gedaan om ook maar iets over oxy te lezen dus ik zou er niet aan beginnen. Eerste kuur neem ik aan. Wat voor nakuur had je in de planning. :eek:

Proviron en clomid

clomid en proviron

proviron is geen nakuur voor zover ik weet maar ergens anders op het forum zeggen ze al dat ik mn mond moet houden dus bij deze;)
Maar als je gaat kuren pas dan goed op toen ik aan mn eerste kuur begon was ik ook slecht voorbereid gelukkig is alles welo goed afgeloipen bij mij.

Kan ik de proviron dan beter onder de kuur nemen als ik last krijg van nevenwerkingen? En heb wel al informatie opgedaan over oxymetholone en dacht dat dit wel een goed product was. Heb ooit wel al dianabol gebruikt en heb toen geen last gehad van nevenwerkingen. Is oxymetholone dan zoveel sterker en heb je hier dan zoveel meer kans op nevenwerkingen? Ik kan beter genoeg vragen mits ik een leek ben op gebied van anabolica. Dus beter van de eerste keer goed dan liggen kloten met producten die niet bij elkaar horen en alleen maar vocht bijwinnen en misschien last krijgen van nog andere nevenwerkingen.
Ik had alleen naar de foto's gaan kijken over anabolica op dit forum en volgens deze waren ze nep? Kunnen jullie misschien iets meer vertellen over de 300 tabs van akrihin? Echt of niet?

Proviron wordt vaak gebruikt tegen vocht vast hoouden. Ik heb het ook tijdens mijn eerste kuur gebruikt. En als je de searchoptie gebruikt kan je elk gewenst topic vinden.

Leviathan zei:
Zit ook maar 5mg in zo'n tabletje. De rest is bindmiddel/smeermiddel/vulmiddel.

Die laatste stoffen smaken niet per definitie chemisch.

Dat weet jij allemaal he...snoeperd!

WINSTROLST zei:
En twee 17AA steroiden samen is geen goed plan maat.
:

dom dom dom t gaat erom in welke doseringen, 25 mg d-bol en 50 mg oxy is echt niet zo zwaar, terwijl t toch 2 orals zijn, neem je bv 70 mg d-bol dan neem je maar 1 oral dus dan zou dat beter zijn?? NEEE kijk naar de DOSERINGEN

Wat een flutkuur zeg.. man man man..

alwayson zei:
dom dom dom t gaat erom in welke doseringen, 25 mg d-bol en 50 mg oxy is echt niet zo zwaar, terwijl t toch 2 orals zijn, neem je bv 70 mg d-bol dan neem je maar 1 oral dus dan zou dat beter zijn?? NEEE kijk naar de DOSERINGEN

Dom dommer domst. Het gaat net niet om de doseringen als je 17aa orals stackt. Het gaat erom dat de metabolieten van deze orals meestal zwaarder zijn voor de lever dan de substantie zelf. Aangezien je niet kan weten welke substantie in welke metabolieten omzet (voor zover ik kan vinden geen onderzoek naar gedaan) en hoe toxisch deze metabolieten zijn, is het dus HEEL onverstandig om methyls te stacken, ongeacht de dosis.

Terug
Naar boven