AndroidHealthClinic

Methyltren inject vraagje

Subq zou wel kunnen, maar beter IM. Maar ik weet niet of ie dan door de slin naald gaat?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 0.33x12,7 kwa afmetingen wat insuline spuitjes betreft.
Hiermee zal ik wellicht niet in de spier geraken?

Red je wel in je schouder of bicep.

Subq zou wel kunnen, maar beter IM. Maar ik weet niet of ie dan door de slin naald gaat?

Wat is de basis vloeistof van MT injects (neem aan van de Chinees)? in de VS las ik dat er ook MT opgelost is in puur EO, dat is zo dun als water. Doet er ook niet toe, ik zet mijn tren a ook met een slin spuit en die olie is niet te dik. FF warm maken en dan trek ik een halve ml in iets meer dan een minuut op.

Ik ken MT nog niet, zeker de eerste keren zou ik diep IM zetten om te zien hoe je reageert op het middel en de oplosmiddel voordat je ondiep IM met slin naald probeert of subq.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 23:30 ----------

Red je wel in je schouder of bicep.

Been red je ook wel IM met een 12.7mm naald.
Maar je hebt altijd een ondiepe IM injectie, diep in een spier is veiliger. Ik heb deze MT ook en ik denk erover het wel te proberen, ik weet dat tren a subq en IM met slin ook werkt.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 23:34 ----------

Ja..maar IM wordt het beter opgenomen imo!

IMO is subq hoogstens iets meer vertraagd maar niet minder goed opgenomen. Ik heb nog nooit een onderzoek gezien die dit duidelijk bewijst, zowel mijn imo als de jouwe.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook 16mm naalden, alleen ik zit ermee dat als ik die in mijn schouder zet problemen het met aspireren.
Heb het de eerste keer dat ik een inject zette geprobeerd alleen dat lukte echt niet.
was natuurlijk wel erg zenuwachtig aangezien ik behoorlijk bang was voor spuiten

Niet janken, gewoon IM

Ik heb em ook alvast liggen voor mn volgende kuur. Maar mocht er nog niet aan beginnen helaas.

Er staat op: Grapeseed oil/Ethyl oleate 50%
Dus misch lukt et wel. Proberen waard iig.

Ondat het gangbaar is. Subq AS zetten is gewoon proefkonijn spelen.

Het was dus overigens wel gewoon IM als ik het zo lees.
Grapeseed oil staat ook op de bold en test die ik heb dus deze zal ook zonder problemen in dezelfde spuit kunnen worden gezet.

@ avg: rek en strek oefeningen doen zodat je leniger word en je er beter bij kan? En kan aspireren?
Zo lastig is aspireren toch niet met 1 hand, zorgen dat ie goed zit en dan met duim en wijsvinger...

Het is echt puur het aspireren waar ik me zorgen over maak.
De spuit in mijn schouder plaatsen is geen probleem.

Ik snap die hele methyltren hype niet hoor. Hebben jullie er nou echt zoveel effect van?
Na twee weken op 2mg per dag was ik wel een stukje droger ja, maar ook echt emotioneel pfffff.

Met 200mg tren ace om de dag voelde ik me beter en pakte ik dikke massa en werd ook echt hard.

200 tren a om de dag :D
AVG, kan je niet met 1 hand aspireren?

Dat is idd het probleem het met 1 hand aspireren.
Hoe doen jullie dat precies?
De spuit op zijn plek houden en dan nog aspireren.

@ Langeman, dat is 700mg tren per week, dat is gewoon een complete kuur.
Voor mij is het bedoeld als extra boost op het einde van de kuur.

Klopt ja. Het was meer als voorbeeld vanwege de bijwerkingen vs effect.

Terug
Naar boven