XXL Nutrition

Methyltrienelone aan het einde van kuur

CobyBE

Advanced Bodybuilder
Waardering
155
Lengte
1m80
Massa
96kg
Dag allemaal

Ben overlaatst op het goedje methyltrienelone uitgekomen (Oral tren voor sommigen) en heb hier wat meer over opgezocht. Eerst lijkt het mij zeer levertoxish maar dan kom ik bloeduitslagen tegen van leden die dit drie weken deden waaruit blijkt dat het misschien toch niet zo levertoxish is?

Nu heb ik verder wat liggen opzoeken en lijkt het mij een prima goedje om aan het einde van een kuur te plakken? Door de hoge androgene binding lijkt het mij namelijk dat het wel kan helpen om die laatste paar % te zakken en harder uit je kuur te komen. (Ik bedoel dus methyltrienolone nemen ipv anavar of winstrol)

Heeft er iemand ervaring met deze manier? Ik bedoel dus bvb 10 weken test e met nog iets en dan de laatste drie weken ofzo 1mg ED. Ik denk ook dat door de lage halfwaardetijd dat je niet hoeft te stoppen op je laatste inject (als je enanthaat gebruikt) omdat de ester dan toch nog een week ofzo langer door gaat.

Zoiets bvb:

1-10 250 mg test EW
1-10 200 mg primo EW (of iets anders, i.i.g. geen 19NOR variant omdat methyltrienolone dit ook is)
7-11 1à2 mg mehtyltrienolone ED (rekening houdend dat de test tot week 12 actief blijft)

Zijn er mensen die methyltrienelone al eens hebben gebruikt, in stack of enkel, die hier hun resultaten willen posten? Ben hier wel benieuwd naar.

Imo wel, ben nu iets meer als een week bezig op 2mg pd. Enorme krachtgains, vasculairder etc. Zeker ook te combineren op 250mg. Ben enkele dagen "ziek" geweest, zit wel op 750mg dus denk dat de test gewoon iets te hoog gedoseerd was icm de MT. Ik raad je wel aan om je test en MT gelijk te beindigen. Voel zelf ook libido dip nu, ondanks de hoge test die ik erbij zet. Heb van maten gehoord dat je libido (ondanks de korte halfwaardetijd) wel nog even in een dip blijft.

Kun je imo beter een fatsoenlijke normale kuur pakken en dan de mt weglaten, ipv beetje test en primo.

• Topic Starter Topic Starter
Die test en primo was ook maar als voorbeeld bedoelt (zoals ik ook heb vermeld :rollseyes: ) Stel dan bijvoorbeeld dat je met boldenone of iets anders hebt gestacked dan.

Buiten TheGoodLife geen ervaringen hierover? Afgezien van de zware side effects (die wat volgens sommige logs toch wel feller kunnen zijn als bij bvb tren e) en de levertoxiciteit lijkt het mij namelijk wel een interessante iets om te pakken ipv winstrol ofzo.

Die test en primo was ook maar als voorbeeld bedoelt (zoals ik ook heb vermeld :rollseyes: ) Stel dan bijvoorbeeld dat je met boldenone of iets anders hebt gestacked dan.

Buiten TheGoodLife geen ervaringen hierover? Afgezien van de zware side effects (die wat volgens sommige logs toch wel feller kunnen zijn als bij bvb tren e) en de levertoxiciteit lijkt het mij namelijk wel een interessante iets om te pakken ipv winstrol ofzo.

Hier was toch ergens een kerel die zijn bloed liet doen tijdens zijn oral tren gebruik... dacht dat hij pas in
week 5 een lichte verhoging kreeg van zijn leverwaardes. Hoe heet die kerel nou ook weer ...

MT is wel wat anders dan wat Tren e ;)

Laatst bewerkt:
Bedankt, was zeer interessant om te lezen :) In de link die ik heb gepost zijn in de eerste post ook ALAT, etc waardes te zien die niet verschrikkelijk verhoogd zijn.

Nah, dacht dat je ALAT iets van een 50 mocht zijn. Dus ja, met 57 ben je zo weer terug hersteld

Qua sides is het echt persoonsgebonden denk ik. Heb zelf nooit tren a, e etc gebruikt, en sides vallen wel goed mee bij mij. Prikkelbaarder jep, beetje down feelings nu ook na een week en half, maar de knaltrainingen maken dit wel goed! Succes!

Vroegere trainingsmaat heeft t wel gebruikt op het eind van zijn kuur, z'n herstel leek wel lang te duren en 't werd echt een emotioneel jankwijf haha. Toch zou ie het zo weer doen, dikke krachtgains en zeer vasculair.

Dus als ik het zo allemaal lees zijn de effecten zeer in orde en vallen de sides nogal mee. Aggressie en slecht slapen heb je bij gewoon tren ook en dat houd niemand tegen :p

Ik denk zelf dat ik dit aan het einde van mijn kuur ga plakken. Laatste 3 weken 1mg ED.

Terug
Naar boven