XXL Nutrition

Micellar caseïn body&fitshop

shenanigans

Competitive Bodybuilder
Waardering
144
Hizzy,

Ik heb niet eerder iets besteld bij b&f, maar zou graag hun caseine eens proberen. Welke smaak raden jullie aan? En als ik voor de optie vooruitbetaling kies. Krijg ik deze morgen (zaterdag)ochtend dan al of is dat pas volgende week? Het is naar België. Want degene die mijn sups bezorgt heeft tijdens de week geen vast patroon. Ik heb eens thuis moeten wachten van 8u-16u voor hij kwam leveren.:)

Groeten Bart

Hizzy,

Ik heb niet eerder iets besteld bij b&f, maar zou graag hun caseine eens proberen. Welke smaak raden jullie aan? En als ik voor de optie vooruitbetaling kies. Krijg ik deze morgen (zaterdag)ochtend dan al of is dat pas volgende week? Het is naar België. Want degene die mijn sups bezorgt heeft tijdens de week geen vast patroon. Ik heb eens thuis moeten wachten van 8u-16u voor hij kwam leveren.:)

Groeten Bart

Bij vooruitbetaling versturen we direct na ontvangst van betaling. Mistercash en rembours is het snelst. voor 18:00 uur wordt de bestelling direct verzonden.

Mij favoriete smaken voor de Micellar Casein Superior:
-Cookies
-Berry

Berry blast krijg ik niet weg. Ik heb hier nog een volle emmer van staan, 1 scoop en ik werd er serieus naar van. Dus vanuit mijn persoon, zeker _geen_ aanrader.

Choco en vanilla zijn daarin tegen wel lekker!

Choco en Berry. :)

-Leon

...

Laatst bewerkt:
Ik heb Vanille, in het begin vond ik het echt niet te drinken (omdat ik een soort whey verwachtte), maar nu drink ik het al makkelijker weg. Alleen heb ik erg veel last van klonten, iemand tips?

Deze gebruik ik, nooit last van klonten :p

4184Blender.jpg

Ik heb Vanille, in het begin vond ik het echt niet te drinken (omdat ik een soort whey verwachtte), maar nu drink ik het al makkelijker weg. Alleen heb ik erg veel last van klonten, iemand tips?

Is in het begin indd ff wennen. het is meliger dan whey... Is wel lekker na een tijdje...

Klonten: harder/langer shaken, het enigste wat werkt.

...

Laatst bewerkt:
Wil misschien tzt die smaak cookies eens proberen. Verzenden jullie wel eens samples van micellar casseine?

Terug
Naar boven