AndroidHealthClinic

Micellar Casein Perfection

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Ik heb heel vroeger een x een pot Micellar Casein Perfection gekocht.
Nu is deze shake als je dit mengt 1 grote brei, het is dik, stroperig
en er zitten 'kleine stukjes' in. Iemand die dit product ook gebruikt en weet
hoe je het flink kan verdunnen? Wil de pot niet wegflikkeren maar opmaken als
gewone shake, zonde van m'n geld anders.

mic cas shake zal altijd dik blijven

Wat is heel lang geleden?

Casein is zowiezo al dikker van materie. Bij de micellar casein perfection doe ik 400 ml melk/water voor 1 maatschep.

Hallo.

Ik heb heel vroeger een x een pot Micellar Casein Perfection gekocht.
Nu is deze shake als je dit mengt 1 grote brei, het is dik, stroperig
en er zitten 'kleine stukjes' in. Iemand die dit product ook gebruikt en weet
hoe je het flink kan verdunnen? Wil de pot niet wegflikkeren maar opmaken als
gewone shake, zonde van m'n geld anders.
Je kan deze inderdaad gewoon opmaken als 'gewone' shake. Echter heeft de Micellar Casein van zichzelf de eigenschap dat deze dikker is van structuur en onder andere ook langzaam opneembaar. ALs je, zoals andere leden, al aangeven bijvoorbeeld 400-500ml water/melk met 1-1,5schep neemt zul je ongetwijfeld een dunnere shake hebben. Als je nog vragen hebt, hoor ik 't wel, succes!

Ralf

Ik doe gewoon altijd 1 of 1,5 maatschep met 400 a 500 ml water dan is hij loperig en dan zet ik hem even in de koelkast en dan word het iets dikker :D Voor mij bijna altijd dan de perfecte caseine shake.

Precies, met hoe meer vloeistof je het mengt, des te dunner zal je shake worden :)

Als ik een ding geleerd heb, is het dat je eerst de variety package moet testen om tot een goed oplosbare smaakvariant te komen. Ik heb de fout gemaakt in een keer een 4kg pot te halen die voor geen meter oplost. Maarja, met een blender en veel water/melk is t te doen

Ik twijfel een beetje aan de kwaliteit van dit product. Normaal zorgen eiwitten voor een verzadigd gevoel + dit is miscellar caseïne, en ik krijg 2 uur na het drinken echt een enorme honger. Volgens mij zitten er meer koolhydraten in dan ze beweren (al kan ik dit nooit met 100% zekerheid zeggen). Zijn er nog mensen die dit probleem ondervinden?

Ik twijfel een beetje aan de kwaliteit van dit product. Normaal zorgen eiwitten voor een verzadigd gevoel + dit is miscellar caseïne, en ik krijg 2 uur na het drinken echt een enorme honger. Volgens mij zitten er meer koolhydraten in dan ze beweren (al kan ik dit nooit met 100% zekerheid zeggen). Zijn er nog mensen die dit probleem ondervinden?
Caseine is nu wel geen volwaardig maaltijd :p dus honger krijgen kan altijd en 2u later? dan eet je terug iets e :D

• Topic Starter Topic Starter
Je kan deze inderdaad gewoon opmaken als 'gewone' shake. Echter heeft de Micellar Casein van zichzelf de eigenschap dat deze dikker is van structuur en onder andere ook langzaam opneembaar. ALs je, zoals andere leden, al aangeven bijvoorbeeld 400-500ml water/melk met 1-1,5schep neemt zul je ongetwijfeld een dunnere shake hebben. Als je nog vragen hebt, hoor ik 't wel, succes!

Ralf

Ik ga deze opmaken als 'gewone' shake, danwel in de bulk vanwege de calorieeen die de extra melk meebrengen. Bedankt voor de tip!

Micellar Casein Perfection is sowieso al heel erg dik. Had zelf cookies & cream en na een jaar heb ik hem nog steeds niet volledig geconsumeerd. Ik houd het gwn liever bij de kwark dan of gewoon de Whey Perfection in combinatie met kwark. Dun kreeg ik hem ook niet maar mss helpt extra water ifm melk.

Heb zelf de cocos variant en heb het idee dat de stukjes die erin zitten gewoon cocos zijn.

Gebruik savonds gewoon een shaker met zo een filtjerje erin 500ml water en drink het zo weg

Cookies&Cream met 300 gram water (en goed shaken) maakt een lekker weg te lepelen goedje!

Terug
Naar boven