XXL Nutrition

Breaking News Michael jackson overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Personalfitjust

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
CNN zegt het volgende:

In een breakingnews uitzending van cnn word gezegt dat er een 911 telefoontje vanaf Michael Jacksons huis is gepleegd. Ook hebben ze het lichaam van Michael jackson aangetroffen, en toen ze het aantroffen ademde hij niet.

Ze zeggen dat het gaat om een hart stillstand, de mogelijkheid is er dat het hier om een zelfmoord poging gaat.

Hij is 50 jaar geworden.

Meer informatie http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Music/06/25/michael.jackson/index.html

Mijn mening:

Ik vind het echt verschrikkelijk, de pop koning is dood.
Hij zag er niet uit, maar kon dansen en zingen als niemand anders.

* Is al gepost niet goed gekeken sorry -.-'*

Laatst bewerkt door een moderator:
is al gepost en..

Politiek & Religie?
:rolleyes:

is al gepost, heel slecht nieuws

Ja , zie het net zelf op cnn. Wtf... Kerel heeft ook nooit een 'kindertijd' gehad.

Ja goed, laat duidelijk zijn dat Jackson afgelopen 10? jaar veel zo niet alle glans verloren heeft als absolute Superster, de sensatiegolf die nu opeens los komt is toch categorie Lady Diana/Elvis bij hun overlijden. De man heeft absurde records op zijn naam staan kwa record/album-sales, maar ben zelf absoluut geen fan van de man. Sommige nummers uit de jaren 80 waren wel Kick Ass en zeker dansbaar met voor die tijd progressieve beats. Maar kwa persoonlijkheid vond ik het maar een mafkees. Enfin. RIP.

Dit is frontpage news over de hele wereld de aankomende week.

Dit is frontpage news over de hele wereld de aankomende week.

Dat sowieso, alleen al bij gebrek aan beter. Ben aant denken wat ik er nu van moet vinden.... komt er op neer dat ik het eigenlijk maar een mafkees vond. De man had zijn prime in de 80ties, maar heeft daarna meer schade aangericht dan wat anders. Vooral na die docu van Martin Bashir, dat was gewoon lachwekkend. Op CNN kwam net James Brown ter sprake, dat vind ik persoonlijk een 10x groter verlies en vond ik een grotere artiest dan Jackson. En even later Muhammed Ali, dat zou ik pas een "Big Deal" vinden als bijvoorbeeld een Ali zo plotseling zou overlijden. Conclusie: het doet me eigenlijk geen **** dit. RIP...lets move on.

echt ongelooflijk.. ondanks alle beschuldigingen, die overigens nooit bewezen zijn, een ware legende.. de mensen die hem in het andere topic een beetje af lopen te kraken vind ik maar triest en al helemaal als ze zijn muziek slecht noemen

ben trouwens benieuwd of de mensen die een kaartje hebben voor een van de concerten hun geld terug krijgen

Nice, 100 GBP rijker, thanks Michael.:evilnana:

alweer een topic hierover?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven