AndroidHealthClinic

Michael Jackson - This Is It

Hij laat zijn neus weer eens zien?

Nee, vraag me af of die vent nog wel leeft dan, hij was toch ontzettend ziek?

Al was ik fan was ik nog niet gegaan, laat hem maar lekker failliet gaan die kneus.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, vraag me af of die vent nog wel leeft dan, hij was toch ontzettend ziek?

Al was ik fan was ik nog niet gegaan, laat hem maar lekker failliet gaan die kneus.

Dat verhaal is al lang de wereld uit geholpen. Las trouwens net op het AD dat hij zijn concertenreeks heeft uitgebreid van 10 naar 50 :eek:

Laatst bewerkt:
Ik ga wel kaartjes proberen te regelen voor de verkoop. Me meeste winst op concertkaartjes is nog 150%

Ik ga wel kaartjes proberen te regelen voor de verkoop. Me meeste winst op concertkaartjes is nog 150%

Gaat je niet lukken Strongman:

Alle concerten Michael Jackson uitverkocht

LONDEN - Alle kaarten voor de vijftig concerten die Michael Jackson in Londen geeft, zijn uitverkocht. Dat heeft de concertorganisatie tegenover de BBC bevestigd. Honderden fans stonden in de rij bij kaartverkoopadressen. Anderen probeerden via internet aan kaartjes te komen. Volgens de organisatie hebben 250.000 mensen dat laatste gedaan.
Er zijn in totaal meer dan een miljoen tickets verkocht. De organisatoren houden het erop dat de This Is It-tournee de snelst uitverkochte toer aller tijden is. Per minuut zijn 33 stoelen verkocht. De ster zelf zou zeer verheugd zijn met de belangstelling.

(ANP)

1 of hij playbackt
2 ze zetter er een robot neer
3 ze hebben zo'n look a like gevonden die echt goed lijkt

Heb hem jaren geleden gezien tijdens de Dangerous-tour in de Kuip. Helft was live, helft playback. Kan niet anders ook met die danskunsten van hem, had hij nodig om op adem te komen. Maar WAT een SHOW was dat! Ben bang dat hij dat niveau nu zeker niet zal halen...

Ik wil er erg graag naar toe. Ik hoop dat ik dat kan regelen.

neef heeft al tickets voor in london en betaald al een 250

Zal wel niet meer doorgaan nu.:(

zou je denken?

samen met Tupac

en dan noemen ze het i.p.v. thriller "Shakurr"

Terug
Naar boven