Fitness Seller

Michel Daerden tribute

Ano_1984_7

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
77
Lengte
1m63
Massa
71kg
Vetpercentage
17%
Mijn levende God. Mijn messias, mijn koning pinterman: Michel Daerden. Daar waar de politiek doorgaans wemelt van demagogen, hielenlikkers, grijze muizen, accountants en zogeheten managers is Michel Daerden nog een echte persoonlijkheid. Man o man, wat een prachtvent is dat toch ook. Hij trekt zich niets aan van kritiek, maar gaat onverzet door en blijft zijn eigen plan trekken (een plan dat voornamelijk bestaan uit pilskes hijsen). Zijn laatste wapenfeit:

http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid892705/drankorgel-daerden-maakt-het-bont-in-de-senaat.aspx
Drankorgel Daerden maakt het bont in de Senaat - video

17:40 Minister van Pensioenen Michel Daerden heeft zijn reputatie als clown weer helemaal waargemaakt.
http://www.youtube.com/watch?v=liT_8aagMxU

De goedlachse Waal, ook wel gekend als 'drankorgel' en 'liederlijk politicus', antwoordde donderdag tijdens de plenaire vergadering van de Senaat lallend op een mondelinge vraag van Geert Lambert. Daerden ontkent dat hij dronken was. "De minister was in een volledig nuchtere toestand", luidt het in een mededeling van zijn kabinet.

Ontslag
N-VA eist alvast het ontslag van Daerden. Kamerfractieleider Jan Jambon noemt het optreden van de minister in de Senaat "onaanvaardbaar". "Het was een schande", treedt senator Louis Ide zijn partijgenoot bij.

Het kopstuk van de PS kwam onlangs nog in opspraak nadat hij voor het Franse tijdschrift Paris Match poseerde als Julius Caesar. Zijn dochter Aurore lag in een Romeins gewaad aan zijn voeten. "Ik ben al meer dan vijftien jaar minister en al meer dan twintig jaar zit ik in het parlement. Ik heb geleerd te leven met kritiek", aldus Daerden.

"Geen clown"
"Als mijn vader écht een clown zou zijn, denk je dan echt dat de koning hem geaccepteerd zou hebben als federaal minister?", zegt Aurore Daerden. "Papa is door de jaren heen een echte politieke persoonlijkheid geworden. Maar in tegenstelling tot vele anderen blijft hij nog altijd zichzelf. Hij weet tenminste hoe de mensen te raken."

http://www.youtube.com/watch?v=nU27_a3W8xg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=j3mXHrED_xM

http://www.youtube.com/watch?v=6icNu70hx9o&feature=related

Hij zegt zelf 'tout les monde aime papa'. Nou dat klopt! Maak deze levende koning pinterman verdorie minster president! Wat zeg ik, maak hem president van Europa!!!

Laatst bewerkt:
Foutje in de titel!

Toffe gast :p

• Topic Starter Topic Starter
Ow k*t ja, zie het nu ook, Mods kunnen jullie er Michel van maken bitte?

Ja, zag het al op de standaard.be. Schandalig dat zo iemand minister is. Zegt toch ook wel veel over de PS en eigenlijk iedereen die voor hem stemt. In Vlaanderen zou zo iemand nooit verkozen kunnen worden.

hij spreekt ten minste wel Nederlands

• Topic Starter Topic Starter
Die man zit al járen in de politiek. Enige capaciteiten zou hij toch wel moeten hebben dacht ik zo....Ik vind het wel mooi dat hij op de vraag (of hij dronken was tijdens een eerder interview) antwoord met: 'niet meer dan normaal'.

mooie man! Duidelijk dat deze man uit het Bourgondische Wallonie komt haha! Veel mooiere streek overigens kwa natuur, eten en mentaliteit dan Vlaanderen, kom er graag!

Oh brother, die mong**l weer. Dat gelal begint nu toch wel heel afgezaagd te worden.

Hahahaha! Die pauzes en traagheid en dat lachje dan ook op het smoelwerk. :roflol:

Je zou denken dat in een land als België waar de opeenstapelingen van politieke kluchten hoger zijn dan de toren in Dubai, iedereen zijn stinkende best gaat doen om weer iets op poten te zetten waar je internationaal mee kunt aankomen. Maar dit is letterlijk een dronken kapitein op een al half zinkend schip.

en dat beheert onze pensioenen........

vuurpeleton aub

"Als mijn vader écht een clown zou zijn, denk je dan echt dat de koning hem geaccepteerd zou hebben als federaal minister?"

De Koning is ook een clown.

Only in Belgium

En dat ze hem dan nog eens niet ontslaan..
Yves Leterme heeft hem gewoon een waarschuwing gegeven of wa wast en daerden mocht terug beschikken.
K*t yves, k*t michel (of waal)

:roflol: Wat een held, dat je zo durft te verschijnen!

Dit soort idioten kunnen aan de macht komen omdat er helaas nog teveel Belgen te dom zijn om verstandig te kiezen. Ze zien een politicus die grappig overkomt en ze denken, he daar stem ik op.

De zwakke zijde van democratie helaas.

"Als mijn vader écht een clown zou zijn, denk je dan echt dat de koning hem geaccepteerd zou hebben als federaal minister?"

De Koning is ook een clown.
Haha idd.

Hahahaha! Die pauzes en traagheid en dat lachje dan ook op het smoelwerk. :roflol:

Je zou denken dat in een land als België waar de opeenstapelingen van politieke kluchten hoger zijn dan de toren in Dubai, iedereen zijn stinkende best gaat doen om weer iets op poten te zetten waar je internationaal mee kunt aankomen. Maar dit is letterlijk een dronken kapitein op een al half zinkend schip.
Lol, mooi verwoord, en misschien niet eens ver van de waarheid verwijderd.

Die man zit al járen in de politiek. Enige capaciteiten zou hij toch wel moeten hebben dacht ik zo....Ik vind het wel mooi dat hij op de vraag (of hij dronken was tijdens een eerder interview) antwoord met: 'niet meer dan normaal'.
Hoe lang je in Wallonië in de politiek zit zegt echt 0,0 over je capaciteiten. Politiek gaat daar 100% over cliëntelisme en populariteit ;)

:bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow:
Alle ministers zouden daar idd een voorbeeld aan moeten nemen, zodat ze mss niet dronken maar wel iets minder stijf zijn.:cool:

Wel prachtig hoe hij een grap maakt van gans de regering, precies of iedereen daar zwakzinnig is :roflol: Het lijkt er idd wel op dat ie z'n werk niet al te serieus neemt en wat in de waan is van zichzelf, maar het kan zijn sT zijn.

Vraag me wel af wie die flauwerik was die meteen al terug wil kwaadspreken over hem en insinueert dat hij dronken is.

Is natuurlijk ook terug niet erg verwonderlijk dat Vlaams Belang meteen om ontslag vraagt, evenals N-VA en Dedecker.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik weet niets van het parlement en al die shit, en kweet dat deze instelling ook niet goed is, maar wat een kerel is het toch eh :)...geweldig

Is natuurlijk ook terug niet erg verwonderlijk dat Vlaams Belang meteen om ontslag vraagt, evenals N-VA en Dedecker.:rolleyes:
Dat is toch maar normaal ook? In elk ander land zou zo iemand onmiddellijk zijn koffers mogen pakken, in België zijn de schandalen dagelijkse gewoonte geworden. Wie kijkt er nog van op als er morgen 20 gevaarlijke gevangenen ontsnappen? Wie zal nog verbaast zijn als de volgende politicus corrupt is of dronken rondloopt? We maken ons continu belachelijk in buitenland en we beseffen het zelf niet eens meer. Het gaat hier gvd over pensioenen die straks niet meer betaalt kunnen worden, benieuwd hoe grappig mensen dat nog gaan vinden als het zo ver is.

mooie dubbele tong :roflol:

Dat is toch maar normaal ook? In elk ander land zou zo iemand onmiddellijk zijn koffers mogen pakken, in België zijn de schandalen dagelijkse gewoonte geworden. Wie kijkt er nog van op als er morgen 20 gevaarlijke gevangenen ontsnappen? Wie zal nog verbaast zijn als de volgende politicus corrupt is of dronken rondloopt? We maken ons continu belachelijk in buitenland en we beseffen het zelf niet eens meer. Het gaat hier gvd over pensioenen die straks niet meer betaalt kunnen worden, benieuwd hoe grappig mensen dat nog gaan vinden als het zo ver is.

Idd, maar bij elke fout die een minister maakt staat VB altijd de eerste in de rij om om ontslag te vragen, vind dit er toch een beetje over gaan. Als ze trouwens vermoedden da Daerden gedronken had moesten ze maar een alcoholtest afgenomen hebben, iemand ontslaan zonder echte bewijzen slaat imo ook nergens op.

Terug
Naar boven