AndroidHealthClinic

Microsoft Word/Openoffice vraagje: paginanummering

Moraalridder

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
2.963
Ik moet dus mn pagina's nummeren, maar ik wil geen nummers op de eerste twee pagina's (voorblad en inhoud). Ik krijg het dus niet voor elkaar, je kan of op pagina 1 beginnen. Dan ga je naar opties, beginnen vanaf pagina..Ik denk chill dus voer 3 in, nou dat werd m dus ook niet.

Dusss....hoe ga ik dit voor elkaar krijgen?

Ps

@GetXXL, BMOVL filter heb ik al geprobeerd, andere suggesties?

heb je al geprobeerd om iemand te contacteren die iets van Word kent?

Wat gebeurde er toen je 'vanaf pagina 3' deed dan?

ik neem aan dat het voor te printen is dat je die paginanummers wenst? open 2 files: 1 voor voorblad en inhoudsopgave zonder nummering, 1 met tekst met nummering -> problem solved.

Nummering laten beginnen op een andere pagina
Als u de nummering wilt laten beginnen op een andere pagina dan de eerste pagina van het document, moet u een sectie-einde toevoegen vóór de pagina waarop u de nummering wilt laten beginnen.
Klik aan het begin van de pagina waarop u de nummering wilt laten beginnen.
U kunt op Home drukken om te controleren of u zich aan het begin van de pagina bevindt.
Klik op het tabblad Pagina-indeling in de groep Pagina-instelling op Pagina-einden.

Klik onder Sectie-einden op Volgende pagina.
Dubbelklik in het koptekst- of voettekstgebied (boven of onder aan de pagina).
Het tabblad Hulpmiddelen voor kop- en voetteksten wordt geopend.
Klik bij Hulpmiddelen voor kop- en voetteksten in de groep Navigatie op Aan vorige koppelen om de optie uit te schakelen.
Volg de instructies voor het toevoegen van een paginanummer of voor het toevoegen van een kop- en voettekst met een paginanummer.
Als u de nummering wilt laten beginnen met 1, klikt u achtereenvolgens op Paginanummer in de groep Koptekst en voettekst, op Opmaak paginanummers en vervolgens op Beginnen bij en voert u 1 in.
Als u wilt terugkeren naar de hoofdtekst van het document, klikt u op Koptekst en voettekst sluiten op het tabblad Ontwerp (onder Hulpmiddelen voor kop- en voetteksten).

http://office.microsoft.com/nl-nl/w...toevoegen-of-verwijderen-HA010372690.aspx#BM3

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 00:02 ----------

Sorry voor de belabberde indeling :') in de link staat t ergens in t midden

Vergeet ook niet het knopje link to previous uit te zetten, als je in de kop/voet tekst zit.

Ik moet dus mn pagina's nummeren, maar ik wil geen nummers op de eerste twee pagina's (voorblad en inhoud). Ik krijg het dus niet voor elkaar, je kan of op pagina 1 beginnen. Dan ga je naar opties, beginnen vanaf pagina..Ik denk chill dus voer 3 in, nou dat werd m dus ook niet.

Dusss....hoe ga ik dit voor elkaar krijgen?

Ps

@GetXXL, BMOVL filter heb ik al geprobeerd, andere suggesties?
Zie deze nu pas. GetXXL gebruikt helaas geen Word.

regelafstanden gebruiken

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 16:08 ----------

Oeps dat zeg ik verkeerd.
Pagina indeling en dan eindemarkering en dan sectie einden invoegen

• Topic Starter Topic Starter
ik neem aan dat het voor te printen is dat je die paginanummers wenst? open 2 files: 1 voor voorblad en inhoudsopgave zonder nummering, 1 met tekst met nummering -> problem solved.

Gedaan, levert alleen weer problemen op met een automatische inhoudsopgave:o

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 18:04 ----------

Zie deze nu pas. GetXXL gebruikt helaas geen Word.

Gebruik je dan?

@z1000: Zal ff kijken, thnx

Gedaan, levert alleen weer problemen op met een automatische inhoudsopgave:o

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 18:04 ----------

Gebruik je dan?

@z1000: Zal ff kijken, thnx
maak dan 2 files: 1 met het hele project zonder nummering, 1 zonder titelblad en inhoudsopgave met nummering en print dan enkel de eerste 2 paginas van hetgene zonder de nummering af.

Inderdaad werken met secties ;)

Terug
Naar boven