MuscleMeat

Mighty, draag maar een jeans voortaan

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Italy's highest court has ruled that a woman wearing jeans cannot be raped.

The Supreme Court of Appeal in Rome on Wednesday overturned a rape conviction, saying that the supposed victim must have agreed to coïtus because her jeans could not have been removed without her consent.

A court in the southern town of Potenza had convicted a driving instructor of raping his 18-year-old pupil.

The instructor, aged 45 and identified only as Carmine, had been sentenced to 34 months' jail.

His defence had argued that the young woman - identified as Rosa - had consented to coïtus, a version of events which the woman strongly denied.

The Supreme Court ruled that it was impossible to remove a pair of jeans "without the collaboration of the person wearing them", and that the young woman must therefore have consented to coïtus.

In a judgement likely to anger women's rights organisations, the rape conviction was reversed.

Driving instructors in Italy have a reputation, deserved or undeserved, for molesting young female pupils, and the case appeared at first to be a familiar story of coïtusual assault on a lonely country road.

BBC News | Europe | Women in jeans 'cannot be raped'

Eerlijk gezegd, een echt strakke jeans, krijg je idd niet zomaar uit hoor ...

Altijd moeilijk zo een geval, een vrouw kan per slot van rekening altijd roepen
verkrachting en de man is dan al automatisch schuldig bij wijze van spreken.
Maar waarom zou een vrouw ervoor liegen hé? Geld? Een rijbewijs?

Ach ja, die Italianen hebben nu eenmaal losse handjes dus het gerecht zal wel
weer een dwaling hebben gemaakt :p

Eerlijk gezegd, een echt strakke jeans, krijg je idd niet zomaar uit hoor ...

Altijd moeilijk zo een geval, een vrouw kan per slot van rekening altijd roepen
verkrachting en de man is dan al automatisch schuldig bij wijze van spreken.
Maar waarom zou een vrouw ervoor liegen hé? Geld? Een rijbewijs?

Ach ja, die Italianen hebben nu eenmaal losse handjes dus het gerecht zal wel
weer een dwaling hebben gemaakt :p

Een verkrachter gebruikt meestal geweld, misschien heeft ie een wapen... Als je als vrouw verkracht wordt door iemand met een mes ofzo dan trek je echtwel je jeans uit hoor. Wat een BS dat iemand met een strakke broek 'wel meegewerkt zal hebben'. Pfff.

skinny jeans???

Moest ik een meisje zijn, ik zou eens deftig in mijn broek schijten...eens zien wie dan nog nken wil.

Een verkrachter gebruikt meestal geweld, misschien heeft ie een wapen... Als je als vrouw verkracht wordt door iemand met een mes ofzo dan trek je echtwel je jeans uit hoor. Wat een BS dat iemand met een strakke broek 'wel meegewerkt zal hebben'. Pfff.

Ik zeg ook niet dat ze meegewerkt heeft hé ;)

Trouwens een instructeur met een mes in een wagen? Geweld tijdens het rijden?
Ik zou de auto gewoon tegen een muur parkeren moest ik mij bedreigd voelen.

Ik spreek het niet goed hé... Maar bedoel maar gewoon dat het soms ook wel
eens overroepen wordt hoor.

Ik zeg ook niet dat ze meegewerkt heeft hé ;)

Trouwens een instructeur met een mes in een wagen? Geweld tijdens het rijden?
Ik zou de auto gewoon tegen een muur parkeren moest ik mij bedreigd voelen.

Ik spreek het niet goed hé... Maar bedoel maar gewoon dat het soms ook wel
eens overroepen wordt hoor.

Ja das waar...

Maar ik blijf het onzin vinden dat een vrouw met een strakke broek 'niet verkracht kan worden'.

Ja das waar...

Maar ik blijf het onzin vinden dat een vrouw met een strakke broek 'niet verkracht kan worden'.

Quoted for truth ...

En met een natte jeans? Of met een strakke lederen broek waarin ze gezweet heeft?
Dat is ook een ramp om uit te trekken :p

:jk:

Een spijkerbroek is zo uit, hoor. Vraag maar aan roxxe; die is ook al zo vaak "verkracht", terwijl hij een spijkerbroek aan had.:cool:

Laat één ding duidelijk zijn verkrachters mogen van mij apart 20 jaar de bak in.

MAAR

Tegenwoordig zijn er veel vrouwen die verkrachtingen faken, en zo een leuke som geld willen opstrijken. Bij mij in de buurt is er ook een meisje dat beweert verkracht te zijn. Als je ze dan ergens tegenkomt heeft ze een ultra minirok aan en als ze hoest vallen haar t**ten uit haar topje...

Zo iemand moet mij niet proberen wijs maken dat ze verkracht is geweest. Het moet je maar eens voorvallen, ga je voor niets de bak en is je reputatie helemaal naar de zooi omdat een troela geld op je rug wil verdienen.

• Topic Starter Topic Starter
Laat één ding duidelijk zijn verkrachters mogen van mij apart 20 jaar de bak in.

MAAR

Tegenwoordig zijn er veel vrouwen die verkrachtingen faken, en zo een leuke som geld willen opstrijken. Bij mij in de buurt is er ook een meisje dat beweert verkracht te zijn. Als je ze dan ergens tegenkomt heeft ze een ultra minirok aan en als ze hoest vallen haar t**ten uit haar topje...

Zo iemand moet mij niet proberen wijs maken dat ze verkracht is geweest. Het moet je maar eens voorvallen, ga je voor niets de bak en is je reputatie helemaal naar de zooi omdat een troela geld op je rug wil verdienen.
ja en dan?

tis niet omdat een auto 4 wielen heeft dat je ermee mag rijden hé

Wow... niet verkracht kunnen worden omdat je een strakke broek aan hebt... Ben ik blij dat dat hier niet geldt. Je zou maar ko zijn gegaan of iemand tegenkomen die veel sterker is. Of inderdaad een wapen heeft...

Als ik gisteren verkracht werd ga ik morgen niet halfnaakt over straat lopen want dan weet ik dat hetzelfde wel eens zou kunnen gebeuren.

Zo kan je erover denken, maar ik ken een meisje dat precies het tegenovergestelde is. Meer van het "het is al eens gebeurt, heb weinig meer te verliezen.."

Terug
Naar boven