XXL Nutrition

Mijn 1.000 Post (natuurlijk wordt dat gevierd met clips).

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Hier de clips.
Jean-Pierre Fux Video (BFTO 98)
[Link niet meer beschikbaar]

Kevin Levrone FullBlown Preview

Lee Priest BFTO 98 full weeks training video

3.jpg

:rolleyes: 1.000 post dit was zijn reactie.Hij heeft er hier maar 10 hij snapt nie hoe het kan
6.jpg

En toen zij hij maar mijn arm is dikker.
9.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Zo de 1.000 is bereikt.Yo party met clips en pics op aanvraag.

Je hebt er 999. Posts int gare hanehok worden niet meegeteld.

Jammer joh :D

nu wel 1.000 post.

Zozo, meneertje wil karma en doet niet eens de moeite op 1000 posts te maken? Schaam je! :D

edit: k*t, net te laat!

huckfinn zei:
Zozo, meneertje wil karma en doet niet eens de moeite op 1000 posts te maken? Schaam je! :D

edit: k*t, net te laat!
Ja te laat maar voor de mensen die het met me willen vieren heb ik nog pic's en clip's voor de mensen die er vraag naar hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of breng ik hier de mods op verkeerde ideeën? :p

Dave Hawk zei:
Yo thanks man ik hoop jou trouwens nog tegen te komen on stage next year ben ik op de nk naturels.En als dat geslaagd is dan c-grand prix en dan Atlas cup enzo.

Congratz bro :thumb:

johnny 01 zei:
Yo thanks for you a free clip.(it's alway's free)

Dorian Yates - Blood & Guts *PREVIEW*
Duration: 4:24
Size: 25 MB

Dorian yates.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

big kelvin zei:
Yo thanks man ik hoop jou trouwens nog tegen te komen on stage next year ben ik op de nk naturels.En als dat geslaagd is dan c-grand prix en dan Atlas cup enzo.

Ik wil niet lullig doen maar hoe kom je er zo zeker bij dat je volgend jaar op de nk naturals staat?? Hoelang train je al?? Heb je al ooit serieus gecut??

Status
Armen:42.5cm
Benen:65cm
Gewicht:92.5
Vetpersentage:14%
Lengte:1.84.

Heb jij enig idee wat voor maten je overhoud als je op 4% vet zit?? Of hoeveel je dan nog weegt als al het vocht en vet weg is?? Daar ga je niet blij van worden hoor met een lengte van 1.84!

Ik denkt dat je "even een wedstrijdje doen" toch wel erg onderschat..

Brutez zei:
Ik wil niet lullig doen maar hoe kom je er zo zeker bij dat je volgend jaar op de nk naturals staat?? Hoelang train je al?? Heb je al ooit serieus gecut??

Status
Armen:42.5cm
Benen:65cm
Gewicht:92.5
Vetpersentage:14%
Lengte:1.84.

Heb jij enig idee wat voor maten je overhoud als je op 4% vet zit?? Of hoeveel je dan nog weegt als al het vocht en vet weg is?? Daar ga je niet blij van worden hoor met een lengte van 1.84!

Ik denkt dat je "even een wedstrijdje doen" toch wel erg onderschat..
Die kans zit er wel in daarom eerst wat info opdoen en het flex camp is daar perfect voor toch en wat die wedstrijd betreft dat moet gewoon lukken ik wil eerst die wedstrijd doen kijken hoe sta ik erbij en kijken hoe gaat het in zijn werking dan kan ik de keer daarop groter en beter voorbereid terug komen.

Gefeliciteerd :)

big kelvin zei:
Die kans zit er wel in daarom eerst wat info opdoen en het flex camp is daar perfect voor toch en wat die wedstrijd betreft dat moet gewoon lukken ik wil eerst die wedstrijd doen kijken hoe sta ik erbij en kijken hoe gaat het in zijn werking dan kan ik de keer daarop groter en beter voorbereid terug komen.

Dat moet juist precies andersom. Eerst kijken hoe het gaat, dan kijken hoe je erbij staat en dan eens over een wedstrijdje gaan denken. Het is echt niet zo makkelijk als dat het lijkt. Wie weet hoeveel massa je moet inleveren voor je eens op een acceptabel vetpercetage zit. Maar goed, dat zullen ze op het kamp ook wel zeggen. Ik gun het je wel hoor, daar niet van :thumbs:

Brutez zei:
Dat moet juist precies andersom. Eerst kijken hoe het gaat, dan kijken hoe je erbij staat en dan eens over een wedstrijdje gaan denken. Het is echt niet zo makkelijk als dat het lijkt. Wie weet hoeveel massa je moet inleveren voor je eens op een acceptabel vetpercetage zit. Maar goed, dat zullen ze op het kamp ook wel zeggen. Ik gun het je wel hoor, daar niet van :thumbs:
Dat kan natuurlijk ook of nog eerst een jaar of 4-5 door trainen monsterlijk groot worden met armen van 50cm of meer (met geluk en goede trainen) en dan een wedstrijd draaien maar ik wil wel als eerst een junior wedstrijd doen.

misschien leuk om is een foto te posten kelvin?

wat heb je trouwens een super benchpress voor een 16 jarige !

robocop zei:
misschien leuk om is een foto te posten kelvin?

wat heb je trouwens een super benchpress voor een 16 jarige !
Valt wel mee maar ik heb hier al eens een foto gepost van mijn rug een paar shot's mijn borst die achterliep maar ik kan geen foto's meer posten webcam is broke hellaas maar mocht er twijfel zijn over de status robg is er als ik train ook wel eens hij heeft mijn 220 smith sqaut ook bevestigt.

Terug
Naar boven