MuscleMeat

Mijn eerste kuur, wat vinden jullie ervan?

MeggamassNick

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Na lang zoeken, info verzamelen, site's bekijken ben ik eruit. Ik weet wat ik wil en wat ik wil gebruiken. Dit wordt mijn eerste kuur, en daarom leg ik het hier voor zodat jullie misschien een aanvulling of verbeteringen hebben.

Ik wil gaan beginnen met 40mg Winstrol per dag voor de duur van 8 weken. Na die 8 weken wil ik nakuren met Clomid om de normale "huishouding" weer op gang te krijgen. Nakuren wil ik 8 weken doen.

Daarnaast wil ik door blijven gaan met een andere supplement. Dit is een weight gainer van Mammoth 2500.

Ik hoor graag wat jullie op en/of aanmerkingen zijn.

Groeten

Meggamassnick

Enkele stats; 80 kilo, 1.86m, 22 jaar, uitgegroeid, bodybuilding sinds 2 jaar, daarvoor 1,5 jaar gewoon fitness gedaan.

nakuur 2 weken

6 weken, 50mg/dag, nakuur zou ik achterwege laten en zeker geen nakuur van 8(!!) weken.

WTF een nakuur van 8 weken na een kuurtje winstrol :eek:

En ook 8 weken Winstrol?

Kennelijk heb je de verkeerde info verzameld bro. :)

firedsoul zei:
WTF een nakuur van 8 weken na een kuurtje winstrol :eek:

Ik zat ook al te kijken maar ik las het dus toch goed ;)

3 weken lijken mij voldoende na een oral-only....sommige zullen misschien voor 4 weken gaan maar dat is echt maximaal dus waar hij die 8 weken vandaan haalt.....

Testo zei:
Ik zat ook al te kijken maar ik las het dus toch goed ;)

3 weken lijken mij voldoende na een oral-only....sommige zullen misschien voor 4 weken gaan maar dat is echt maximaal dus waar hij die 8 weken vandaan haalt.....

Ik denk dat hij iets heeft gelezen als time-on = time off... en een paar dinge door elkaar heeft gehaald...

als je ook info op dit board had verzameld wist je dat 6 weken orals de max is volgens iedereen i.v.m lever toxiteit.

nakuur idd 2/3 weken houden..

neem je verder ook je vitamines en dergelijke?

maak er om te beginnen maar 8 weken testo enth/cyp van 250mg/5 dagen

en dan kan je nog winny in de laatste weken gebruiken, maar ik zou het niet doen, duur en als eerste kuur redelijk zinloos

ook lijkt me 80 kg bij 1.86 best weinig , ook denk ik dat je zeker nog niet uitgegroeid bent na 2 jaar bb en.

zou het nog ff laten wachten en post je voedingsschema eens daar kan misschien nog een hoop aan gedaan worden.

:)

• Topic Starter Topic Starter
Mijn eerste kuur, wat vinden jullie er van?

Om te beginnen ben ik inderdaad ff in de war geweest of zo. Maar het is nu duidelijk. max. 6 weken Winny en dan 2 tot 3 weken nakuren.

Even over mijn voeding. Ivm onregelmatige diensten heb ik shake's nodig. Ze zijn voor mij ideaal als maaltijd vervanger bijvoorbeeld. Zo zit een gemiddelde dag voor mij eruit;

- 8:00 uur ontbijt. Bordje brinta met twee boterhammen met kaas
- 10:00 uur shakje Mammoth (als je wilt weten wat er in zit moet je maar ff
hier klikken)
-12:00 uur lunch meestal warm gerecht met rijst en bijvoorbeeld kip.
-14:00 uur shake
-16:00/16:30 uur trainen
-18:30 uur avond eten (wat de pot schaft)
-20:00 uur shake
-..... uur nog iets voor het slapen gaan.
Over de gehele dag eet ik nog wat boterhammen. Een stuk of 6. Dit versprijd ik over de dag tussen 08:00 en 16:00 uur.

@Bur; Omtrent uitgegroeid zijn bedoel ik met de lengte. Qua breedte hoop ik nog lang niet te zijn uitgegroeid. :D

Dan heb ik nog een vraag. Beter, een oral of een inject?

Groeten

Laatst bewerkt:
supp als creatine zou je wel wegkunnen laten
verder zou ik beginnen op 30mg

MeggamassNick zei:
Om te beginnen ben ik inderdaad ff in de war geweest of zo. Maar het is nu duidelijk. max. 6 weken Winny en dan 2 tot 3 weken nakuren.

Even over mijn voeding. Ivm onregelmatige diensten heb ik shake's nodig. Ze zijn voor mij ideaal als maaltijd vervanger bijvoorbeeld. Zo zit een gemiddelde dag voor mij eruit;

- 8:00 uur ontbijt. Bordje brinta met twee boterhammen met kaas
- 10:00 uur shakje Mammoth (als je wilt weten wat er in zit moet je maar ff
hier klikken)
-12:00 uur lunch meestal warm gerecht met rijst en bijvoorbeeld kip.
-14:00 uur shake
-16:00/16:30 uur trainen
-18:30 uur avond eten (wat de pot schaft)
-20:00 uur shake
-..... uur nog iets voor het slapen gaan.
Over de gehele dag eet ik nog wat boterhammen. Een stuk of 6. Dit versprijd ik over de dag tussen 08:00 en 16:00 uur.

@Bur; Omtrent uitgegroeid zijn bedoel ik met de lengte. Qua breedte hoop ik nog lang niet te zijn uitgegroeid. :D

Dan heb ik nog een vraag. Beter, een oral of een inject?

Groeten

OMG jij eet veel ;)

Ff serieus, zet dat kuren uit je hoofd. Ga eerst nog maar een paar jaar trainen, clean vreten en veel hier op het forum lezen. Zelfs met een kuur moet je er nog veel voor doen, vergis je er niet in. Voorkomen is beter dan genezen!

Terug
Naar boven