Hallo mede bodybuilders,
De afgelopen 5 jaar ben ik vooruit gegaan van 78kg naar 90 kg door veel en clean te eten, hard te trainen en goed te rusten.
Ik ben inmiddels 23 jaar en wil nu met mijn eerste kuur beginnen.
Deze wil ik graag met jullie delen om zo wat reacties en eventuele tips te krijgen. Ik moet erbij zeggen dat ik beperkt ben in mijn middelen omdat het aanbod hiervan niet groot is.
Mijn kuur gaat er tot nu toe zo uit zien:
week 1 t/m 8: 300 mg super deca (helaas kan ik geen gewone deca krijgen)
Week 1 t/m 8: 250 mg test enth iedere 10 dagen.
Week 1 t/m 5: 30 mg stanozolol per dag
Omdat de superdeca korte esters heeft heb ik ervoor gekozen om een langzame test erbij te pakken. Graag hoor ik jullie mening over deze kuur. Ik wil niet te hard an stapel lopen omdat het de eerste keer is maar ik wil het tegelijkertijd wel meteen goed doen.
Groetjes,
Pieter
De afgelopen 5 jaar ben ik vooruit gegaan van 78kg naar 90 kg door veel en clean te eten, hard te trainen en goed te rusten.
Ik ben inmiddels 23 jaar en wil nu met mijn eerste kuur beginnen.
Deze wil ik graag met jullie delen om zo wat reacties en eventuele tips te krijgen. Ik moet erbij zeggen dat ik beperkt ben in mijn middelen omdat het aanbod hiervan niet groot is.
Mijn kuur gaat er tot nu toe zo uit zien:
week 1 t/m 8: 300 mg super deca (helaas kan ik geen gewone deca krijgen)
Week 1 t/m 8: 250 mg test enth iedere 10 dagen.
Week 1 t/m 5: 30 mg stanozolol per dag
Omdat de superdeca korte esters heeft heb ik ervoor gekozen om een langzame test erbij te pakken. Graag hoor ik jullie mening over deze kuur. Ik wil niet te hard an stapel lopen omdat het de eerste keer is maar ik wil het tegelijkertijd wel meteen goed doen.
Groetjes,
Pieter

Goeie beginnerskuur