AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuur.

Pietje88

Novice
Waardering
0
Hallo mede bodybuilders,

De afgelopen 5 jaar ben ik vooruit gegaan van 78kg naar 90 kg door veel en clean te eten, hard te trainen en goed te rusten.

Ik ben inmiddels 23 jaar en wil nu met mijn eerste kuur beginnen.

Deze wil ik graag met jullie delen om zo wat reacties en eventuele tips te krijgen. Ik moet erbij zeggen dat ik beperkt ben in mijn middelen omdat het aanbod hiervan niet groot is.

Mijn kuur gaat er tot nu toe zo uit zien:

week 1 t/m 8: 300 mg super deca (helaas kan ik geen gewone deca krijgen)
Week 1 t/m 8: 250 mg test enth iedere 10 dagen.
Week 1 t/m 5: 30 mg stanozolol per dag

Omdat de superdeca korte esters heeft heb ik ervoor gekozen om een langzame test erbij te pakken. Graag hoor ik jullie mening over deze kuur. Ik wil niet te hard an stapel lopen omdat het de eerste keer is maar ik wil het tegelijkertijd wel meteen goed doen.

Groetjes,

Pieter

Hallo mede bodybuilders,

De afgelopen 5 jaar ben ik vooruit gegaan van 78kg naar 90 kg door veel en clean te eten, hard te trainen en goed te rusten.

Deze wil ik graag met jullie delen om zo wat reacties en eventuele tips te krijgen. Ik moet erbij zeggen dat ik beperkt ben in mijn middelen omdat het aanbod hiervan niet groot is.

Omdat de superdeca korte esters heeft heb ik ervoor gekozen om een langzame test erbij te pakken. Graag hoor ik jullie mening over deze kuur. Ik wil niet te hard an stapel lopen omdat het de eerste keer is maar ik wil het tegelijkertijd wel meteen goed doen.

Groetjes,

Pieter

Ik zal een aantal BB'ers op dit forum voorzijn en het volgende voorstellen:

500 mg sustanon EW :) Goeie beginnerskuur :)

Hallo mede bodybuilders,

Groetjes,

Pieter

te weining !!! zeker om de tien dagen
zou zeker meer zetten dan je deca, dus pak minstens 1,5 ml oftewel 375mg/w

een goede standaardbeginkuur is natuurlijk 500mg/w test enanthate only voor tiental weken

Zal even de pappagaai uithangen en bevestigen dat test op 500 per week of Sust op 500 per week een prima kuurtje is om mee te beginnen.:D

Uiteraard wel even een nakuurtje bestaande uit nolva en of chlomid er achteraan plakken.

Alleen de volgende zin uit je post begrijp ik niet helemaal
Omdat de superdeca korte esters heeft heb ik ervoor gekozen om een langzame test erbij te pakken. Graag hoor ik jullie mening over deze kuur.

maybe wat d-bol erbij? hoop ik wel dat je een beetje vocht kan hebben ;)

Zal even de pappagaai uithangen en bevestigen dat test op 500 per week of Sust op 500 per week een prima kuurtje is om mee te beginnen.:D

Uiteraard wel even een nakuurtje bestaande uit nolvadex en of chlomid er achteraan plakken.

Alleen de volgende zin uit je post begrijp ik niet helemaal
Omdat de superdeca korte esters heeft heb ik ervoor gekozen om een langzame test erbij te pakken. Graag hoor ik jullie mening over deze kuur.

Lorre!!

offtopic: hoe gaat het met je cursus Turks maat?
Ben je al opgenomen in de gemeenschap?

Ik vind niet dat mensen die zelf nog nooit gekuurd hebben en zelf nog beginnersvragen stellen advies moeten geven. Maar dat is mijn mening.

Verder word er veel te weinig info gegeven om een goed advies te geven. Laten we eerlijk zijn 12kg in 5 jaar pakken is niet veel. Dus iets zit er hoogstwaarschijnlijk niet goed. Iets wat AAS niet gaat verhelpen. Als hij 1.65m is dan is hij klaar om te kuren misschien. Is hij 1.90 dan moet hij met een grote boog om de AAS heen lopen.

Dus voor ik ook maar iets van een advies wil geven zal je met wat meer achtergrond info over de brug moeten komen. Verders vermoed ik aan je nickname dat je helemaal niet 23 bent maar ik kan ongelijk hebben.

Ik vind niet dat mensen die zelf nog nooit gekuurd hebben en zelf nog beginnersvragen stellen advies moeten geven. Maar dat is mijn mening.

Wil jij dus je mond houden Maus?

Verder word er veel te weinig info gegeven om een goed advies te geven. Laten we eerlijk zijn 12kg in 5 jaar pakken is niet veel. Dus iets zit er hoogstwaarschijnlijk niet goed. Iets wat AAS niet gaat verhelpen. Als hij 1.65m is dan is hij klaar om te kuren misschien. Is hij 1.90 dan moet hij met een grote boog om de AAS heen lopen.

Dus voor ik ook maar iets van een advies wil geven zal je met wat meer achtergrond info over de brug moeten komen. Verders vermoed ik aan je nickname dat je helemaal niet 23 bent maar ik kan ongelijk hebben.

12 kilo pakken is indd nie veel in 5 jaar maar mensen die 1maal willen kuren praat je het toch niet uit hun hoofd

• Topic Starter Topic Starter
Thanx voor de reacties mensen. Als ik het zo lees allemaal kan ik beter nog even wachten.

En nee ik kom niet van 1988:D , 88 is gewoon een getal wat me lekker in de mond ligt. Maar ik begrijp de twijfels.

Ik heb gehoord dat de korte esters in superdeca erg zwak zouden zijn waardoor de werking minder zou zijn dan gewone deca om even terug te komen op wat Infinity vraagt.

In ieder geval merk ik dat ik me toch nog wat beter moet gaan informeren dus ik zal voorlopig nog geen kuurtje pakken. Dit kuurtje heeft een maat van mij ook gedaan en hij is er erg goed op gegaan.

Nogmaals bedankt en misschien tot ziens in dit topic.

Terug
Naar boven