Fitness Seller

mijn eerste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

greenday

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
ik train al een lange tijd en zou graag voor het eerst eens een kuurtje wille proberen. ik heb ier bij me een potje testosteron>testosterone enanthate 250mg en een potje nandrolone decanoate 200mg. ik heb er nog geen verstand van en weet ni goed oe ik er aan moet beginnen. zou iemand mij kunne helpen hoe ik deze producten moet gebruike en hoe ik iervoor moet nakuren. alvorens bedankt

Doe eerst en vooral eens wat moeite om dit forum te doorzoeken. Alle uitleg is zeker en vast terug te vinden.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben er me bezig jonges, het was leuk geweest moest ik jullie mening ook al eens ghoord hebbe maar ik begin er zoizo ni aan voor da ik alles goed gelezen heb en weet wa te doen.

ik ben er me bezig jonges, het was leuk geweest moest ik jullie mening ook al eens ghoord hebbe maar ik begin er zoizo ni aan voor da ik alles goed gelezen heb en weet wa te doen.

Leer eens over anabolica gebruik en kom dan terug met een kuurvoorstel,
met je doel en evt een kuurlog, zodat wij daar een antwoord op kunnen geven.
naturel valt er nog wel 10 kg te halen voor jou.

heel apart, je heb er geen verstand van, maar je hebt het wel al thuis liggen?
lees rustig alle stickies door en je weet al heel veel meer als nu..

ik train al een lange tijd en zou graag voor het eerst eens een kuurtje wille proberen. ik heb ier bij me een potje testosteron>"testosteron">testosterone enanthate 250mg en een potje nandrolone decanoate 200mg. ik heb er nog geen verstand van en weet ni goed oe ik er aan moet beginnen. zou iemand mij kunne helpen hoe ik deze producten moet gebruike en hoe ik iervoor moet nakuren. alvorens bedankt

Testo deca kuurtjes genoeg op DBB, dus leesvoer in overvloed.

Succes met lezen en je zal al snel zien dat je te weinig hebt gekocht om het een echte kuur te noemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven