AndroidHealthClinic

mijn eerste kuur...

chutebox

Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
85kg
hallo allemaal, ik ben momenteel 85 kilogram verdeeld over 1m81 vetpercentage zou rond de 20% kunnen liggen misschien meer . ik ben al 10 kilo afgevallen en zou er nog 10 willen afvallen voor ik aan een kuur begin.(is dit wel nodig?)

ik train al anderhalf jaar natuurlijk en ik heb het gevoel dat ik totaal geen vooruitgang meer boek. Dus dacht ik om de stap te zetten voor een kuurtje. ik heb zelf al vrij veel onderzoek gedaan en ken al ongeveer de verschillen tussen de verschillende anabole steroiden.

Daarna heb ik iemand gevonden die volgens vele betrouwbaar is en goede producten levert. hij stelde mij een beginnerskuurtje voor van :

Week 1-10 Testosteron 500mg
Week 1-10 Deca 400mg
Week 1-4 Dianabol 40mg
Week 12-14 Nolvadex 30mg (dit is je nakuur)

nu dacht ik dianabol is om te bulken normaal gezien ,en zou ik niet meer bitchtits willen hebben (wat ik nu al heb):p

en nog een vraagje, is het ok om een kuur te onderbreken? in september vertrek ik op vakantie en ga ik mijn spullen niet kunnen meenemen....(of zou ik beter wachten tot na de vakantie om te beginnen? en deze tijd verder benutten om af te vallen)

mijn doel is altijd al 85-90 kilogram spieren te zijn en weinig vet geweest , beetje gelijk nate marquard van de ufc :rolleyes: ( is trouwens gepakt voor testosteron)

ik ben aan het proberen om foto's te plaatsen

---------- Post added za 2 jul 2011 at 09:53 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uploaded with ImageShack.us

• Topic Starter Topic Starter
[IMG=http://img6.imageshack.us/img6/5028/102137.jpg][/IMG]

---------- Post added za 2 jul 2011 at 10:05 ----------

[IMG=http://img191.imageshack.us/img191/5082/102155.jpg][/IMG]

---------- Post added za 2 jul 2011 at 10:06 ----------

[IMG=http://img641.imageshack.us/img641/7893/102235.jpg][/IMG]

[IMG=http://img641.imageshack.us/img641/7893/102235.jpg][/IMG]

een kuur mag je niet zomaar onderbreken, dan ben je beter dat je wacht tot na uw vakantie

ik krijg de foto's er niet automatisch op,je zal erop moeten klikken ...

---------- Post added za 2 jul 2011 at 10:07 ----------

een kuur mag je niet zomaar onderbreken, dan ben je beter dat je wacht tot na uw vakantie

bedankt. beter nog 5-10 kilo's afvallen tot dan?

Ik zou eerst cutten, vanwege aromatisatie en dan weer wat bulken. Als je niet meer groeit moet je eerst naar je voeding en training zien en niet meteen aan AAS denken. 1,5 jaar trainingservaring is veeeeel te kort imho. Laat je schema's nazien en volg het dan ook...

Beginnerkuurtje? Als je je goed had ingelezen weet je dat dit geen beginnerskuurtje is...

te zwaar voor een eerste kuur en hier ga je zeker niet mee afvallen!
dianabol en deca maken je eerder dik dan droog!

ik zou als ik jou was 250 mg test p.w. nemen met winny tabs 30 mg p.d.

en strikt op dieet.

Ik zou eerst cutten, vanwege aromatisatie en dan weer wat bulken. Als je niet meer groeit moet je eerst naar je voeding en training zien en niet meteen aan AAS denken. 1,5 jaar trainingservaring is veeeeel te kort imho. Laat je schema's nazien en volg het dan ook...

Beginnerkuurtje? Als je je goed had ingelezen weet je dat dit geen beginnerskuurtje is...

op meerdere sites kwam het wel op het zelfde neer ... wat raad jij mij aan?

toen ik 17 was trainde ik een jaartje, erna weer gestopt daarna weer begonnen. nu heb ik men zinnen gezet en stop ik niet meer. niet dat ik niet groei in spiermassa maar het gaat zoooooooo traag...

Laatst bewerkt:
Kijk niet naar gewicht wat je af wil vallen maar kijk naar je vet percentage.

kuren zou ik mee wachten tot je op 10-12% staat, waarom ??

Dat mag je zelf opzoeken zo leer je weer wat van AAS.

eerste kuurtje

Mijn eerste kuurtje was turinabol only.Lekker veilig en je houd geen vocht vast en toch nog zo'n 3/4 kg aangekomen.

Mijn tweede kuur word:

Dianabol
test
primobolan
nolvadex

En natuurlijk anti oestrogeen:D

Primobolan is wat veiliger dan deca

Nah..zeker nog niet kuren. 1,5jaar aan het trainen zeg je? Tja..bb is echt een lange termijn doel. Weet zeker dat je qua kennis op het gebied van voeding en training de plank nog mis slaat(heb je foto's even gekeken) dan is aas geen wondermiddel hoor.
Je kan hier veel info vinden...ga lezen én dedicated trainen, daarna is het tijd voor de volgende stap. Dus niet andersom.;)
Veel succes!

---------- Post added za 2 jul 2011 at 11:36 ----------

Mijn eerste kuurtje was turinabol only.Lekker veilig en je houd geen vocht vast en toch nog zo'n 3/4 kg aangekomen.

Mijn tweede kuur word:

Dianabol
test
primobolan
nolvadex

En natuurlijk anti oestrogeen:D

Primobolan is wat veiliger dan deca

Diana en primo in dezelfde kuur? Waarom? Is een tegenstrijdige keuze, beter winny ipv diana als je primo wilt nemen.

Nah..zeker nog niet kuren. 1,5jaar aan het trainen zeg je? Tja..bb is echt een lange termijn doel. Weet zeker dat je qua kennis op het gebied van voeding en training de plank nog mis slaat(heb je foto's even gekeken) dan is aas geen wondermiddel hoor.
Je kan hier veel info vinden...ga lezen én dedicated trainen, daarna is het tijd voor de volgende stap. Dus niet andersom.;)
Veel succes!

---------- Post added za 2 jul 2011 at 11:36 ----------

Diana en primo in dezelfde kuur? Waarom? Is een tegenstrijdige keuze, beter winny ipv diana als je primo wilt nemen.

met alle respect voor de bodybuilders, mijn doel is niet de nieuwe arnold of ronnie te zijn. het is eigenlijk puur om me beetje beter in mijn vel te voelen.

met alle respect voor de bodybuilders, mijn doel is niet de nieuwe arnold of ronnie te zijn. het is eigenlijk puur om me beetje beter in mijn vel te voelen.

Oh, maar dat kan ook zonder aas, de komende 3 jaren zul je sowieso gainen mits voeding&training in orde zijn ;)

Wil je toch gaan starten, dan NA je vakantie, probeer toch nog minimaal 5% BF eraf te cutten!

Wat je keuze ook zal zijn, good luck :thumbs:

Oh, maar dat kan ook zonder aas, de komende 3 jaren zul je sowieso gainen mits voeding&training in orde zijn ;)

Wil je toch gaan starten, dan NA je vakantie, probeer toch nog minimaal 5% BF eraf te cutten!

Wat je keuze ook zal zijn, good luck :thumbs:

bedankt , ik ben op onderzoek uit in het vetverlies forum

Waarom diana niet samen met primo??

iig een dht of dhb

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven