hallo allemaal, ik ben momenteel 85 kilogram verdeeld over 1m81 vetpercentage zou rond de 20% kunnen liggen misschien meer . ik ben al 10 kilo afgevallen en zou er nog 10 willen afvallen voor ik aan een kuur begin.(is dit wel nodig?)
ik train al anderhalf jaar natuurlijk en ik heb het gevoel dat ik totaal geen vooruitgang meer boek. Dus dacht ik om de stap te zetten voor een kuurtje. ik heb zelf al vrij veel onderzoek gedaan en ken al ongeveer de verschillen tussen de verschillende anabole steroiden.
Daarna heb ik iemand gevonden die volgens vele betrouwbaar is en goede producten levert. hij stelde mij een beginnerskuurtje voor van :
Week 1-10 Testosteron 500mg
Week 1-10 Deca 400mg
Week 1-4 Dianabol 40mg
Week 12-14 Nolvadex 30mg (dit is je nakuur)
nu dacht ik dianabol is om te bulken normaal gezien ,en zou ik niet meer bitchtits willen hebben (wat ik nu al heb)
en nog een vraagje, is het ok om een kuur te onderbreken? in september vertrek ik op vakantie en ga ik mijn spullen niet kunnen meenemen....(of zou ik beter wachten tot na de vakantie om te beginnen? en deze tijd verder benutten om af te vallen)
mijn doel is altijd al 85-90 kilogram spieren te zijn en weinig vet geweest , beetje gelijk nate marquard van de ufc
( is trouwens gepakt voor testosteron)
ik ben aan het proberen om foto's te plaatsen
---------- Post added za 2 jul 2011 at 09:53 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us
ik train al anderhalf jaar natuurlijk en ik heb het gevoel dat ik totaal geen vooruitgang meer boek. Dus dacht ik om de stap te zetten voor een kuurtje. ik heb zelf al vrij veel onderzoek gedaan en ken al ongeveer de verschillen tussen de verschillende anabole steroiden.
Daarna heb ik iemand gevonden die volgens vele betrouwbaar is en goede producten levert. hij stelde mij een beginnerskuurtje voor van :
Week 1-10 Testosteron 500mg
Week 1-10 Deca 400mg
Week 1-4 Dianabol 40mg
Week 12-14 Nolvadex 30mg (dit is je nakuur)
nu dacht ik dianabol is om te bulken normaal gezien ,en zou ik niet meer bitchtits willen hebben (wat ik nu al heb)

en nog een vraagje, is het ok om een kuur te onderbreken? in september vertrek ik op vakantie en ga ik mijn spullen niet kunnen meenemen....(of zou ik beter wachten tot na de vakantie om te beginnen? en deze tijd verder benutten om af te vallen)
mijn doel is altijd al 85-90 kilogram spieren te zijn en weinig vet geweest , beetje gelijk nate marquard van de ufc
( is trouwens gepakt voor testosteron)ik ben aan het proberen om foto's te plaatsen
---------- Post added za 2 jul 2011 at 09:53 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us