MuscleMeat

mijn eerste kuur

poekie280

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
102kg
Vetpercentage
26%
dag mensen,

na 5 jaar trainen is het moment aangebroken dat ik mijn eerste kuur ga volgen..
het ziet er als volgt uit:

week 1-10 test en. 500mg p/w
week 1-10 bolde. 400mg p/w
week 6-10 winstrol 50mg p/d
week 11-14 nolvadex 20mg p/d

zit dit een beetje redelijk in elkaar zo?

Waarom meteen drie middelen stacken?

Test en bold 12 weke late lopen.
bold minimaal op 600mg zetten.
nolvadex pas vanaf week 12 als je de test en bold op 10 weken zet.

waarom kies je voor bold? er zijn imo betere opties aangezien bold hoog gedoseert moet worden en zijn goedkopere + betere opties.

+/- 2 weken na laatste inject beginnen met nolva.

test + winny is prima beginnerskuur..

• Topic Starter Topic Starter
waarom kies je voor bold? er zijn imo betere opties aangezien bold hoog gedoseert moet worden en zijn goedkopere + betere opties.

+/- 2 weken na laatste inject beginnen met nolva.

test + winny is prima beginnerskuur..

ik heb mezelf door meerdere mensen laten vertellen dat bolde juist goed zou zijn ivm het cutten?
maar mocht je betere opties hebben hoor ik dit natuurlijk graag! ;)
ik vind het fijn als mensen andere suggesties hebben waarin ik mezelf kan inlezen! let me know

---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 17:48 ----------

Test en bold 12 weke late lopen.
bold minimaal op 600mg zetten.
nolvadex pas vanaf week 12 als je de test en bold op 10 weken zet.

allereerst bedankt voor je reactie hierop!
maar ik heb in meerdere forums gelezen dat 10 weken voldoende is, en dat je in de laatste 2wkn, als je doorgaat tot wk 12 nauwelijks nog verschil maakt?
kan je mij vertellen waarom je dan beter tot 12 weken kunt gaan?
ik ben hierin nogal nieuw dus alle suggesties of verbeteringen hoor ik graag ;)

---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 17:54 ----------

Waarom meteen drie middelen stacken?

bolde puur voor het cutten..
de rest voor droge massa!
zit dit niet goed in elkaar zo dan?

met 181 en 102 kg en 12% ben ik wel benieuwd naar pics eigenlijk?
zo van before kuur en na.

ik heb mezelf door meerdere mensen laten vertellen dat bolde juist goed zou zijn ivm het cutten?
maar mocht je betere opties hebben hoor ik dit natuurlijk graag! ;)
ik vind het fijn als mensen andere suggesties hebben waarin ik mezelf kan inlezen! let me know
Niet alles geloven wat mensen zeggen man. Ik wil niet bijdehand doen maar 90% in mijn gym kraamt onzin uit.

Als je gaat cutten zou je eerder kunnen denken aan winny, mast of tren ,tren is wel (te) heftig voor een eerste kuur. bold zet volgens velen hier niet veel zoden aan de dijk

Waarom doe je als eerste kuur een cutkuur? zomer is net voorbij.

Daarnaast ga je met eerste kuur het beste reageren op de AAS dus zou ik eerder een (clean) bulk doen tijdens en na het kuren zodat je zoveel mogelijk massa kan bouwen.

mocht je per see willen cutten dan zou ik op 250 test-e gaan cutten met wat winny erbij en eventueel nog wat mast.

voorbeeldje:
wk 1-4 winny @ 40 of 50mg ED
wk 1-8 test-e @ 250mg EW (of E5D)
wk 1-8 mast-e @ 200mg EW (of E5D)

2 weken na laatste inject 4 weken nolva

Laatst bewerkt:
Je eerste kuur niet vernken door te gaan cutten bro. Je eerste kuur is het lekkerste en moet je zo veel mogelijk massa uit halen. En idd zoals hier boven gezegt, de zomer is toch voorbij.

Bold is een prima middel maar raad ik je aan langer te zetten en hoger te doseren. Als eerste kuur kan test only met een kickstart winny heel goed. Maar je hebt al aardige stats. Ik zou er lekker wat bij stacken zoals Mast. Op 600mg is dat heerlijk voor erbij. Krijg je toch ook een wat drogere look van en wat schone droge massa.

Je winny zou ik aan het begin doen van je kuur. Niet aan het eind. Zo zou je kuur er uit zien:

1-12 test 500mg/w
1-12 mast 500-600mg/w
1-4 winny 50mg/d
nakuur.

Niet alles geloven wat mensen zeggen man. Ik wil niet bijdehand doen maar 90% in mijn gym kraamt onzin uit.

Als je gaat cutten zou je eerder kunnen denken aan winny, mast of tren ,tren is wel (te) heftig voor een eerste kuur. bold zet volgens velen hier niet veel zoden aan de dijk

Waarom doe je als eerste kuur een cutkuur? zomer is net voorbij.

Daarnaast ga je met eerste kuur het beste reageren op de AAS dus zou ik eerder een (clean) bulk doen tijdens en na het kuren zodat je zoveel mogelijk massa kan bouwen.

mocht je per see willen cutten dan zou ik op 250 test-e gaan cutten met wat winny erbij en eventueel nog wat mast.

voorbeeldje:
wk 1-4 winny @ 40 of 50mg ED
wk 1-8 test-e @ 250mg EW (of E5D)
wk 1-8 mast-e @ 200mg EW (of E5D)

2 weken na laatste inject 4 weken nolva

als ik de post van: je bi se bekijk, heeft ie het over dubbele waardes?
anyway, als ik jullie begrijp kan ik beter eerst gaan bulken en dan vervolgens gaan cutten!
misschien moet ik nog maar eens goed gaan nadenken wat ik ga pakken als 1e kuur! ik hou zowiezo winny, test en mast als cut-kuur.
de afgelopen 2 jaar ben ik voornamelijk bezig geweest met verschillende supps, en hierdoor redelijk sterker geworden, maar merk gewoon dat het tijd word voor wat anders.. het is tijd ;)
het laatste half jaar ben ik ook qua kracht enorm vooruit gegaan!
ik had bijv met deadlift reps met 90-120kg wat nu al 220kg is (top)
en met squads maakte ik eerst 70-90kg en zit nu op 140 kg (top)
mijn doel voor deze winter is voornamelijk sterker te worden.. en natuurlijk hierbij ook strakker! het is niet zo dat ik echt een sixpack wil, maar wil wel echt de lijnen gaan zien dit jaar!
tevens wil ik gaan meetrainen met de boys van strong man(amateurs)

poekie miss zegt je bi se die doseringen omdat hij rekening houd met jou gewicht(?). Ikzelf heb daar nog niet echt bij stil gestaan.

poekie miss zegt je bi se die doseringen omdat hij rekening houd met jou gewicht(?). Ikzelf heb daar nog niet echt bij stil gestaan.

ohh oke dan begrijp ik hm!
maar ik kan nu beter mn 1e nemen als bulk dus?
iemand een goed advies/schema?

ohh oke dan begrijp ik hm!
maar ik kan nu beter mn 1e nemen als bulk dus?
iemand een goed advies/schema?
Ik zou ook eerst een bulkkuur nemen. Een goed schema? Bedoel je een trainschema?
Misschien is het een idee om die winstrol 5 of 6 weken te laten doorlopen.

Terug
Naar boven