MuscleMeat

Mijn eerste kuur

bbro2005

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Beste dbb leden ik wil mijn eerste kuurtje pakken en ik kan niet kiezen uit wat erop de markt allemaal verkijgbaar is. Ik wil graag minstens 5 kilo spier winnen geen vocht en vet natuurlijk.

Zit nu op 95 kilo mijn lengte is 1.80 mtr vvm is ongeveer 82 kilo.
Kan je zelf men vetpercentage uitrekenen. Ik draai al even mee in bb zoals je kunt zien is er ook niks op aan te merken aan mijn voeding denk ik zo ;-).

zoals wk 1-10 500mg test

of

wk 1-12 250mg test
wk 1-10 400mg tren

of

wk 1-14 500mg test
wk 1-14 500mg bold.

of

wk 1-12 500mg test
wk 1-10 400mg primo

en na 2weken laatste inject beginnen met nakuur nolva 20mg voor 4weken

Graag jullie tips en adviezen.

Persoonlijk liever stacken maar goed dit zou ik graag van jullie horen bro's

Kzou test only op 500 mg doen als 1e kuur :)

zou zelf eerst test only doen op 500. test is de basis, daarvan eerst bijwerkingen leren kennen etc.

later in volgende kuur primo erbij.

qua prijs goeiekoper en dat beetje primo erbij gaat niet heel veel verschil maken.

zou zelf eerst test only doen op 500. test is de basis, daarvan eerst bijwerkingen leren kennen etc.

later in volgende kuur primo erbij.

qua prijs goeiekoper en dat beetje primo erbij gaat niet heel veel verschil maken.

Dit, kennismaken met AAS door gewoon test only te pakken, zul je zat op gainen de 1e keer, mocht je er totaal niet tegen kunnen weet je dat het door de test op 500 mg komt.

• Topic Starter Topic Starter
Thx bro's alleen test dus 4 weken dianabol bij laten lopen kickstart 40 mg met 10 weken test 500mg afsluiten met 4 weken nolva logje bijhouden en kijken wat me dit brengt.

zou je geen hcg mee laten lopen?

Ik zou gaan voor optie 1, test only

Terug
Naar boven