MuscleMeat

mijn eerste kuur

degraaf

Novice
Waardering
0
ik ben van plan mijn eerste kuur te nemen

week 1 250mg test
week 2 200mg deca
week 3 250 mg test
week 5 200mg deca

zo doe ik dat 10 weken lang

is dat goed of te weinig
waar ik het vandaan heb zegt dat ik beter rustig aan kan beginnen
en als je teveel spuit ook weer eruit pist en zweet

is dit een goeie kuur alvast bedankt

eruit pist? eruit zweet?
haha wat een k*t-kuur!

vriend, als je het al over uitpissen en zweten hebt van anabolen kan je er beter maar niet aan beginnen...

Probeer eerst eens een goede basis kennis op te bouwen.

de kuurvoorstellen worden steed banaler:rolleyes:

hahaha stop gelijk maar met traine dit ziet er niet uit... haha

Wat de mannen bedoelen is dat degene die jou deze kuur heeft verkocht er kennelijk 0,0 verstand van heeft. Je schema slaat namelijk echt nergens op en ook het argument over pissen en zweten raakt kant noch wal.

Doorgaans is het een gouden regel om wat betreft informatie over anabolen niet af te gaan op degene die ze jou verkoopt, omdat hij vanwege een commercieel belang je waarschijnlijk geen objectieve informatie zal geven. Dat maakt niks uit en is volkomen logisch. Je hebt een goede stap gemaakt door hier op het forum te komen. Hier zit veel kennis en informatie en in tegenstelling tot wat je denkt als je de reacties leest, we zijn ook erg hulpvaardig. Maar soms gaan vragen te ver, want wat jij daar neerzet is zo ontzettend achterlijk, dat ze hier niet serieus willen reageren. Een beetje kinderachtig misschien maar niet helemaal onterecht.

Ik hoop voor jou dat je nog niks gezet hebt en dat je die kuur nog niet hebt gekocht. Als je écht graag wilt kuren, moet je bereid zijn om tijd te steken in de kennis over anabolen. Dat kost je ff een weekendje, maar dan weet je wél wat je zet en wat alles doet. Want, nogmaals wat je nu voorstelt is echt kak.
Mijn advies; lees even de sticky topics door in de sectie anabole steroiden, alle linkjes die daarstaan leveren je een schat aan info op. Zit je dan nog met vragen? Gebruik onze zoekfunctie, veel vragen zijn al gesteld en beantwoord. Heb je uiteindelijk nog vragen of onduidelijkheden of heb je een nieuw kuurvoorstel dat je met ons wilt delen? Schroom dan niet om een topic te openen!

Oja, welkom!

D. zei:
Wat de mannen bedoelen is dat degene die jou deze kuur heeft verkocht er kennelijk 0,0 verstand van heeft. Je schema slaat namelijk echt nergens op en ook het argument over pissen en zweten raakt kant noch wal.

Doorgaans is het een gouden regel om wat betreft informatie over anabolen niet af te gaan op degene die ze jou verkoopt, omdat hij vanwege een commercieel belang je waarschijnlijk geen objectieve informatie zal geven. Dat maakt niks uit en is volkomen logisch. Je hebt een goede stap gemaakt door hier op het forum te komen. Hier zit veel kennis en informatie en in tegenstelling tot wat je denkt als je de reacties leest, we zijn ook erg hulpvaardig. Maar soms gaan vragen te ver, want wat jij daar neerzet is zo ontzettend achterlijk, dat ze hier niet serieus willen reageren. Een beetje kinderachtig misschien maar niet helemaal onterecht.

Ik hoop voor jou dat je nog niks gezet hebt en dat je die kuur nog niet hebt gekocht. Als je écht graag wilt kuren, moet je bereid zijn om tijd te steken in de kennis over anabolen. Dat kost je ff een weekendje, maar dan weet je wél wat je zet en wat alles doet. Want, nogmaals wat je nu voorstelt is echt kak.
Mijn advies; lees even de sticky topics door in de sectie anabole steroiden, alle linkjes die daarstaan leveren je een schat aan info op. Zit je dan nog met vragen? Gebruik onze zoekfunctie, veel vragen zijn al gesteld en beantwoord. Heb je uiteindelijk nog vragen of onduidelijkheden of heb je een nieuw kuurvoorstel dat je met ons wilt delen? Schroom dan niet om een topic te openen!

Oja, welkom!

I owe you karma...dat je er de tijd voor neemt!!

...geen zin om ff op site research te doen? Na 'n uurtje hebbe rond gekeken weet je wel ongeveer hoe zo'n test/deca kuurtje inelkaar hoort te zitte.

Ligt 't nou aan mij of zie ik steeds meer mensen onder de 21 die meteen willen kuren?

dat zie je goed ja...problemen mee?:) door dit soort gasten krijgen de iets jongere die er wel alles vanaf weten en al jaren goed trainen met een goed voedingsschema ook weer een slechtere naam...19j vind ik zelf wel te jong...minimaal 20j en zeker meer dan 4j met een goed voedings- en trainingsschema werken.

je kuur is zwaar verdoet, hoop idd dat je nog niet begonnen bent. als je al een beetje hersens had las je alvorens dit te vragen de stickies door, waar je goede beginnerskuren etc vind. tevens is dit pas je tweede post, waardoor ik waarschijnlijk kan veronderstellen dat je voeding en training niet goed in elkaar zit.

Laatst bewerkt:
hahaha jij traint bij fitness centrum amersfoort :D

D. zei:

Oja, welkom!

Erg goed :thumbs:

Terug
Naar boven