AndroidHealthClinic

Mijn huidige kuur aanpassen ??

Jamesss

Competitive Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Heren ik zit een beetje met een idee te spelen en ben benieuwd of dat verstandig is.

Ik draai nu een bulkkuur van 14 weken.
1-14 Test E @ 750
1-12 trenbolone E @ 400
Zit nu in week 8 en heb eigenlijk al mijn doel bereikt en overschreden met een lager vet% dan ik van plan was.

Nu zat ik te spelen met dit idee. Mijn kuur zo aan te passen:
1-12 Test E @ 750
1-10 Tren E @ 400
12-16 Test P
12-16 Masteron
(12-16 Tren A)

Dan heb ik nog 4 weken om mijn gewonnen massa solide te maken en dan kan ik met de korte esters gaan cutten en kan ik vandaar uit meteen mijn PCT in. Dan ben ik uiteindelijk net zo lang onderdrukt want mijn PCT met Enth esters zou ook in week 16 starten. Maar nu kom ik met dezelfde massa een stuk harder en droger eruit.

Nu de grote vraag is dit verstandig??

Laatst bewerkt:
Ik durf er niks zinnigs over te zeggen, maar `t ziet er wel lekker uit.
Je theorie over de korte esters achterin je kuur klinkt wel heel aannemelijk.

Die tren is dan wel erg hoog...

Misschien inderdaad eerder stoppen en na een paar maandjes een cutkuur?

Met test prop, masteron en tren a heb je een hele mooie cutkuur en kan je hem gelijk 6 weken maken misschien. Ik denk dat je er dan een hoger rendement uit haalt als je het opsplitst.

• Topic Starter Topic Starter
Die trenbolone is dan wel erg hoog...

Welke? Die van de lange esters? Die draai ik nu al 8 weken zo en moet eerlijk zeggen heb weinig tot niks van de klassieke Tren effecten gemerkt.

De korte esters heb ik nog geen doseringen voor bedacht

Misschien inderdaad eerder stoppen en na een paar maandjes een cutkuur?

Met test prop, masteron en trenbolone a heb je een hele mooie cutkuur en kan je hem gelijk 6 weken maken misschien. Ik denk dat je er dan een hoger rendement uit haalt als je het opsplitst.

Ja daar zat ik ook een beetje mee in dubio. Moeilijk moeilijk moeilijk... het is zo lekker om ON te zijn dat eerder OFF gaan zwaar zal vallen :D Maar wat moet dat moet he

JE haalt twee dingen door elkaar. Namelijk in je nieuwe schema staat dat je overgaat op 750 mg tren. Ik denk dat je die 750 van die test dara per ongeluk hebt neergezet of niet?

Voor de rest. Ik zit nu precies in dezeflde kuur en de 1e 4 weken ben ik 4 kilo aangekomen en zit nu in week 6/7 en ben zelfs afgevallen naar 106. wel enigzins vocht en vet maar tog niet wat je verwacht in de kuur. Misschien eet ik tog te weinig. Ik zelf hou het op 10 weken en gebruik een cutkuur voor me wedstrijd bestaand uit masteron tren winny.

Eerlijk gezegd denk ik dat je cutkuur na je kuur te kort is bij 5/6 weken begin je pas echt veel te merken al zal je wel veel vocht verliezen maar kwa vet iets minder denk ik persoonlijk

JE haalt twee dingen door elkaar. Namelijk in je nieuwe schema staat dat je overgaat op 750 mg trenbolone. Ik denk dat je die 750 van die test dara per ongeluk hebt neergezet of niet?

Deze man let goed op vandaag... heb het meteen aangepast. Moet natuurlijk nog steeds 400mg zijn

Zou als je dit gaat doen niet in je kuur gaan cutten wat betreft cardio en je kcals omlaag gooien.

Welke? Die van de lange esters? Die draai ik nu al 8 weken zo en moet eerlijk zeggen heb weinig tot niks van de klassieke trenbolone effecten gemerkt.

De korte esters heb ik nog geen doseringen voor bedacht

hoe zo bro, waar denk je dat het aan ligt dan?

Die effecten of bijwerkingen blijven bij veel mensen uit hoor.

Niet iedereen is er gevoelig voor.

Anders stop je nu, en kun je eerder aan een cutkuur beginnen..
Vind 16 weken sowieso wel erg lang.

Jamesss gewoon doen wat je in eerste instantie van plan was eerst een keer kijken hoe dat uitpakt ;kun je het tweede idee volgende keer doen .ownee daar kwam hgh en slin bij kijken he :D is voor mij ook heel aanlokkelijk succes verder

Nou na het lezen van de reacites hier en wat op msn met Dennis999 gesproken te hebben heb ik besloten om niks te veranderen. Misschien kort ik de kuur in naar 10 of 12 weken. Maar ik ga geen componenten toevoegen en cutten. Bedankt voor de info allemaal!!

beter 12weken kuren en dan 5-6 weekjes rust en dan een cutkuur, dan ga je pas verschil krijgen ;)

Terug
Naar boven