AndroidHealthClinic

mijn kuur aan en opmerkingen welkom

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
Dag ijzervreters

mijn kuur ziet er als volgt uit

1-5 super dmz 2 caps per dag/of winstrol op 50 mg per dag
1-14 test e 500 mg
1-10 mast e 400 mg
6-12 tren a 75 mg eod

spuit nu donderdags en zondags de test e en mast e.
Hcg komt er in week 4- 5 erin.
pct is arofixen + clomid

doe ik het zo goed???

arofixen is wel zat hoor als pct, 1 tab does the trick (is 20/20)
ziet er lekker uit voor de rest :)

Ziet er inderdaad goed uit, succes!

• Topic Starter Topic Starter
dank je wel jongens, heb gister geprikt met oranje naaldje in me schouder wat een ramp. Kon gewoon niet aspireren met 1 hand iemand tips hiervoor???

en heb nu wel soort doof gevoel in me schouder en krijg me arm niet eens omhoog, helpt ubenproofen hier tegen?

Tren a kan nog wel een weekje langer doorlopen eventueel.

dank je wel jongens, heb gister geprikt met oranje naaldje in me schouder wat een ramp. Kon gewoon niet aspireren met 1 hand iemand tips hiervoor???

en heb nu wel soort doof gevoel in me schouder en krijg me arm niet eens omhoog, helpt ubenproofen hier tegen?

ibu kan je proberen inderdaad

Geil kuurtje, wordt knallen dit!
Let goed op je supplementen rondom je training!

doe ik zeker jongens bedankt voor jullie comments, zondag gaat de 2e prik in. Twijfel of ik in me been moet prikken maar ben bang dat ik volgende dag niet kan lopen en dat kan ik echt niet hebben.

en ga ubenproofen proberen of dit help kan egt niet zo me schouders trainen

Olie loopt heel langzaam door de oranje naald, de blauwe gaat net iets makkelijker.

klopt idd, heb hem ook paar keer eruitgehaald en weer erin gestoken kreeg maar niet ge aspireeert met 1 hand en heb 5 ml spuitjes. En bene prikken ik weet het niet

ontmaagden die benen :P

idd zal wel moeten misschien dat ik zondag beentjes probeer met een blauw naald

Misschien ligt t aan mij, maar wat is super dmz wat TS als kickstart gebruikt?

ik blijf het altijd wel tricky vinden die shit, tis net een C atoom of een pootje hier of pootje daar daar anders om de stof te wijzigen naar een legaal middel.
Designer shizzle waarvan weinig studies zijn, weinig menselijke proeven, nieuw dus weinig ervaring etc.

En de winst net als creatine ???? misschien net iets meer.

Mij niet gezien ik hou het bij de Basics

@ utrechter is niet voor jou bedoeld.

ik blijf het altijd wel tricky vinden die shit, tis net een C atoom of een pootje hier of pootje daar daar anders om de stof te wijzigen naar een legaal middel.
Designer shizzle waarvan weinig studies zijn, weinig menselijke proeven, nieuw dus weinig ervaring etc.

Waar baseer je dat op? Wat de boer niet kent...
Ik ben het ermee eens dat er niet veel bekend is over designer roids, maar dat wil niet zeggen dat ze dan ook maar meteen geen potentie hebben.Zie mijn logje o.a. over Epistane. Zou leuk zijn als je je opmerking ook kunt onderbouwen ;)

Overigens zijn er wat betreft dymethazine juist genoeg clynische studies te vinden uit de jaren 60. (Al beweer ik niet dat dit exact dezelfde compound is)

SuperDMZ is gewoon goed spul hoor. Enige verschil is dat het nog als prohormoon wordt afgeschildert. Vraag me af of je het wel eens hebt gebruikt.

Terug
Naar boven