XXL Nutrition

Mijn kuur toch maar een wat lichter kuurtje

WINSTROLST

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Week 1 tm 3 30 mg dbol per dag
week 1 tm 6 250 mg sust per week ( omnadren )

Dit is mijn kuurtje na er een tijdje uitgeweest te zijn wilde ik dit kuurtje pakken. bij voorbaat dank . is deze kuur goed

Trek de sust door na 8 of 10 weken bro en sluit er uiteraard een goeie nakuur bij aan:)

zelfde als ik vandeweek aan begin maar dan iets anders
week 1 t/m8 500 mg sust
week1 t/m5 30 mg dbol

Trek die sust door naar 8 of 10 weken..
ik sluit me dus aan bij Infinity

WINSTROLST zei:
Week 1 tm 3 30 mg dbol per dag
week 1 tm 6 250 mg sust per week ( omnadren )

Dit is mijn kuurtje na er een tijdje uitgeweest te zijn wilde ik dit kuurtje pakken. bij voorbaat dank . is deze kuur goed

waarom geen 6 weken d-bol...???
en de sust idd 10 weken...minimaal 8...

als je perse maar 6 weken wilt kuren, pak dan test prop

Zoals gezegd:

1-10 500mg Sust
1-4 30mg Dboll
7-10 30mg Winny

Lekkerrr!

• Topic Starter Topic Starter
ok de nakuur uiteraard nolvadex misschien ook nog 2 x 2500 iv hcg die ik heb liggen en dan dus toch de sust langer dus toch de sust langer doortrekken

Maar dr worf als ik aan het einde van mn kuur die winny neem is dat niet belastend voor mn lever in combinatie met die dbol

En wat als ik toch de sust op 250 mg per week zou houden werkt het dan niet ??

mn stats zijn trouwens
178
82kg
vet 15 %

kijk hè, als je de sust op 250 doet ga je na de kuur echt echt echt spijt hebben dat je em nie op 500 hebt gezet. doe het anders zo : elke maandag - vrijdag - dinsdag - zaterdag een inject zetten. das een 375mg per week. maar ik deed gewoon 500 en dan 7-8 weken
voor de rest ok en hcg ja indien nodig moet je zelf zien.

WINSTROLST zei:
ok de nakuur uiteraard nolvadex misschien ook nog 2 x 2500 iv hcg die ik heb liggen en dan dus toch de sust langer dus toch de sust langer doortrekken

Maar dr worf als ik aan het einde van mn kuur die winny neem is dat niet belastend voor mn lever in combinatie met die dbol

mn stats zijn trouwens
178
82kg
vet 15 %

250mg sust is minimaal en als je twee keer in de week 250mg heb je minder last van schommelende boedwaarden.

WINSTROLST zei:

mn stats zijn trouwens
178
82kg
vet 15 %

Hier hoef je je echt geen druk om te maken.

Ik ben vandaag begonnen met mijn kuur ik slik nu de komende maand 30 mg dbol per dag en ik houd toch nog de 250 mg sust per week aan maar verleng het wel tot 10 weken en in week 9 tot en met 12 ga ik of winstrol depot zetten of orale winstrol. Mocht ik vinden dat de werking van de sust niet of bijna niet te merken is dan doe ik de dosering verhogen naar 500 mg per week.
Dat ik op 250 mg blijf is misschien wel een beetje eigenwijs maar het is echt de bedoeling dat het een licht kuurtje is en ik er alles van ga vast houden.
Zou nolvadex only genoeg zijn als nakuur ???

Om nog even terug te komen op of orale winstrol of inject dit vanwege dat de plaatselijke groei van inject wel lekker is en het is dus minder slecht voor je lever. Het nadeel van inject is dat er soms pijnlijke spuitplekken ontstaan die 3 a 4 dagen kunnen blijven. Dit is meestal wel te voorkomen door 1ml winstrol depot door tweeen te delen en het dan b.v. in beide bicepsen of beide schouders te zetten. ( Dat is dan uit eigen ervaring hebben jullie hier verder ervaring mee ? )

Kan je die winstrol depot dan ook in je borst zetten of wordt dit niet
gedaan/aangeraden ?

WINSTROLST zei:
Dat ik op 250 mg blijf is misschien wel een beetje eigenwijs maar het is echt de bedoeling dat het een licht kuurtje is en ik er alles van ga vast houden.

Het is niet je eerste kuur en je weegt slechts 82kg met 15% vet bij een lengte van 1.82. Volgens mij doe je dan het een en ander goed fout, maar als ik dan lees hoe eigenwijs je bent verbaasd het me eigenlijk niks.

Succes.

hey kerel,

wel een log bij houden kunnen wij volgen hoe het gaat

veel succes.

Ja axestream ik begrijp je irritatie maar ik heb aan het einde van mijn eerste kuur een ongeluk gehad waardoor ik maanden niet kon trainen dus hiervoor graag je begrip. Dit is dus mn tweede kuurtje ik woog 90 ben er 10 kwijt

;) ik ben 178 trouwens

Terug
Naar boven