XXL Nutrition

Mijn kuur voorstel

jesse2010

Huge Freak
Waardering
395
Hallo een introductie zal ik weglaten ;)

Maar ik heb een kuur idee en was benieuwt wat jullie ervan vinden of anders zouden doen.

Week 1-16 test E 500mg p/w
Week 1-14 tren E 400mg p/w
Week 1-4 Dbol 50mg e/d

De test spreekt voor zich. Tren zit erbij voor een drogere hardere look te krijgen. De dianabol voor kracht en als kickstart. Bij de kuur komen ook nog speciale peps de naam noem ik liever nu nog niet om een hoop gebash te voorkomen. De kenners weten wel welke deze moet 5x per dag elke dag in de spier 6iu per keer

Haha jij wil vrouw worden? :D

Goede sectie

Waarom zo geheimzinnig over de peps? Ik zou denk ik niet weten welke je bedoelt, beschrijf ze gewoon, bashers houd je wss toch wel :P

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zo geheimzinnig over de peps? Ik zou denk ik niet weten welke je bedoelt, beschrijf ze gewoon, bashers houd je wss toch wel :P

Ok lezen kan ik het niet komen uit het oostblok. Worden gebruikt voor , stieren, paarden. En het is een potje van 100ml. Ken een paar atleten die het nemen en zijn dramatische vooruit gegaan

Haha ik ben best voor veel shit in maar als dat de hele beschrijving is durf ik dat toch niet aan :P

Het is dan toch gelukt

image.jpg

zet de tekst in vertaalprogramma

zet de tekst in vertaalprogramma

Je bedoeld google translate ?

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 00:52 ----------

Net vertaald word er niet heel wijs van het is bedoeld voor de groei en herstel van dieren. En alleen te gebruiken op recept van de vee arts

Je bedoeld google translate ?

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 00:52 ----------

Net vertaald word er niet heel wijs van het is bedoeld voor de groei en herstel van dieren. En alleen te gebruiken op recept van de vee arts

Zover ik het goed kan lezen staat er op het blauwe gedeelte "alleen voor het genezen van dieren".
De taal is Servo-Kroatisch.

Edit: verder staat er voor koe, schaap hond kat etc - tot maximaal 15 temperatuur bewaren

Heb je meer foto's ben benieuwd wat er nog meer op staat.

Laatst bewerkt:
Zover ik het goed kan lezen staat er op het blauwe gedeelte "alleen voor het genezen van dieren".

Klopt helemaal dat las ik ook en na wat nader onderzoek , kwam ik erachter dat het groei en herstel bevorderd van dieren

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 01:22 ----------

Edit: verder staat er voor koe, schaap hond kat etc - tot maximaal 15 temperatuur bewaren

Heb je meer foto's ben benieuwd wat er nog meer op staat.

Er staat verder alleen nog op dat het op recept van de arts moet en im inject en bij welke temp je die moet bewaren. Dus een duister goedje als je het mij vraagt haha

Klopt helemaal dat las ik ook en na wat nader onderzoek , kwam ik erachter dat het groei en herstel bevorderd van dieren

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 01:22 ----------

Er staat verder alleen nog op dat het op recept van de arts moet en im inject en bij welke temp je die moet bewaren. Dus een duister goedje als je het mij vraagt haha

Ben benieuwd, Wees er voorzichtig mee ( dat weet je natuurlijk al) heb weleens horror verhaal gehoord van groeihormonen voor dieren ( in dat geval was het voor varkens) en die man kreeg last van abces.

Ben benieuwd, Wees er voorzichtig mee ( dat weet je natuurlijk al) heb weleens horror verhaal gehoord van groeihormonen voor dieren ( in dat geval was het voor varkens) en die man kreeg last van abces.

Ik ben inderdaad voorzichtig ik heb het ook van iemand die het zelf toedient bij atleten en ik heb die jongens gezien en die maakte super vooruitgangen door zeker na een tijd off

Ik dacht dat jij er zelf wel verstand van zou hebben eigenlijk

Vitamien a d en e staat er op het potje. Kan je gewoon bij kruitvat kopen hoor.

Gek.

Vitamien a d en e staat er op het potje. Kan je gewoon bij kruitvat kopen hoor.

Gek.

Deze niet wijsneus ;) gaat om de samenstelling en toediening. Dit schijnt voor perfect herstel te zorgen en ultieme opname van voedingsstoffen

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 02:02 ----------

En ik zit zelfs al te denken om na deze kuur een tijdje off te gaan weer bevalt me wel en dan weer een lange knalkuur

Terug
Naar boven