XXL Nutrition

Mijn Kuur

Pelly

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Hey allemaal.

Dit is mijn kuur waarmee ik overmorgen van start wil gaan.
Wat vinden jullie er van?

Week 1 - 3 Dianabol
Week 1 - 11 Test Enthenaat
Week 12 - 13 Niets
Week 14 - 15 Novadex

Graag even een reactie.

Vriendelijke groetjes Pelly

• Topic Starter Topic Starter
Btw ik heb 2 potjes Test enthenaar.. blijkbaar kom ik daar 10 weken met toe :o

1 potje : 10ml/250mg

je bent 19 man,lees de regels

Pelly luister ff goed. BEGIN HIER NOG NIET AAN!

Je hebt geen idee waar je mee bezig ben en je bent nog veel te jong. Lees je eerst goed in over voeding en training en ga dan is inlezen over steroiden. Je bent 62kg en kan met goede voeding heel veel kg's gainen.

Wil je me niet gewoon even raad geven? Daarvoor ben ik hier.

Raad? w8 2jaar

alle raad is al gegeven.

Je bi se : bedankt voor je reactie.. Ik ben idd 19 en dat is mss te jong, maar ik sta op het punt om door te breken in mijn sport en hiervoor moet ik 15 kilo bijkomen.. Dit is zowat mijn enige keuze..
Ik wilde gewoon weten of mijn " dealer " me niet in de zak heeft gezet..
kom ik dan met 250mg/10ml test enthenaat effectief 5 weken toe? en met 500mh/10ml 10 weken? Of heeft hij mij gewoon zwaar in zak gezet en moet ik hem nu in elkaar gaan slagen?

Ja met 2 vials doe je ong 9weken. En je hebt idd teveel betaald maar er mogen geen prijzen besproken worden hier.

Wat voor sport doe je dan? En waarom moet je daarvoor 15kg aankomen? Met geen idee van goeie voeding ga je dat nooit halen trouwens (met goeie voeding ook niet trouwens). Ik denk dat je een grote fout maakt.

je kom hiermee geen 15 kg bij en na de kuur pist je weer alles weg je lichaam gaat hier geen 100% van vasthouden stel je komt 6kg bij (vocht) je pist ze direct na je nakuur ! ;)

ik zeg wacht er maar even mee

bedankt voor de interessante reacties.. Ik heb het spul gekocht maar kan het eventueel wel doorverkopen.. hoeveel kosten dan 2 potjes testo enth normaal? str het antwoord maar in een prive bericht :D
en welk alternatief heb ik dan om tocg geen anabolen te slikken?

Veeeeeel eten, eventueel creatine. Misch whey shakes of weight gainers. Maar dat is al niet nodig. Lees je ff goed in over voeding.

Wat doe je voor sport dan?

Hij is sumo wrestler

Dit ga je toch niet menen? met die stats kuren pff its summertime guys:P

In het andere topic: " Ja, opgelicht, te licht, te jong, ga je inlezen, train een paar jaar en kom dan terug. Blijf uit dit topic/deze sectie.

@TS: Komt er een logje?"

Dit heb je niet gedaan anders had je hier niets geopend. Begin hier maar eens:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/

Daar kun je o.a. marktprijzen vinden. Dus ga je nu eerst inlezen want je werkt je zelf alleen maar tegen zo.

Je bi se : bedankt voor je reactie.. Ik ben idd 19 en dat is mss te jong, maar ik sta op het punt om door te breken in mijn sport en hiervoor moet ik 15 kilo bijkomen.. Hehehhehe, je staat op het punt door te breken maar moet eerst 15kilo aankomen???? Je wil heeeeel graag beginnen in een heeeeel andere gewichtsklasse dus!!!

Dit is zowat mijn enige keuze..
Geen verstandige keuze man, lees ff goed de adviezen van mensen met ervaring...
Ik wilde gewoon weten of mijn " dealer " me niet in de zak heeft gezet..
Je betaald wat je er voor over hebt.
kom ik dan met 250mg/10ml test enthenaat effectief 5 weken toe? en met 500mh/10ml 10 weken?
Nope Vail bevat nooit 10ml precies.
Of heeft hij mij gewoon zwaar in zak gezet en moet ik hem nu in elkaar gaan slagen?
Niet verstandig, die gebruikt waarschijnlijk ook en is dan ook veeeeel zwaarder als jij.

Terug
Naar boven