AndroidHealthClinic

Mijn lichaam, wat heeft het nodig en is mogelijk.

Despised

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
60kg
Beste mensen,

Ik ben al een tijd (4 jaar) in de sportschool aanwezig.
Nu ben ik sinds anderhalf jaar aan het terugvallen.

Ik kom er eerlijk gezecht niet goed meer uit wat ik nu moet doen en wat het beste voor mij werkt.( Ik snap me lichaam niet. )

wat info:

Ik lijd een erg onregelmatig leven, dagen zijn vol en ik ren me rot. Ik heb weinig tijd en geld om goed te kunnen eten.

Elke dag is weer anders en de gym prop ik er maar tussen wanneer het uitkomt. net als het eten.

Ik doe fysiek werk markten opbouwen, maar voor ik hiermee 3 dagen in de week begin heb ik al bijna geen tijd om te eten omdat ik dan net van school of me andere baan (horeca) afkomt. De optie rustiger aan doen zit er even niet in. op het werk zelf heb ik eigenlijk geen tijd om te eten.
Voor ik ergens heen ga eet vaak snel ff een paar (4) boterhammen met pindakaas.

Op dit moment:

leeftijd 21 jaar
gewicht 57 kilo
lengte 1,78
Mijn vet % is laag.

Ik train 3 tot 4 keer per week puur op massa.
(alles op 3 sets 8 herhalingen)
dag1 rug, armen
dag2 borst armen
dag3 schouders, nek

Ik train nooit langer dan 3 kwartier omdat ik bang ben te veel te verbranden, en vet valt er niet te verbranden.

Ik weet dat benen ontbreken, maar ik ben lichtelijk oververmoeit en zak er al dagelijks doorheen. Ik val ze al genoeg lastig met het lopen met matrialen op de markten.

Ik weet dat regelmaat een goude sleutel is. Maar het is voor mij nu even niet anders.

Ik heb al verschillende malen soorten waight gainers geprobeert. Het werkt aardig, maar ik krijg vaak last van mijn darmen, en zodra ik ermee stop vallen de aangekomen kilio's van de gainer er zo weer vanaf.

Ik kom al niet makkelijk aan in gewicht en door deze manier van leven al helemaal niet.

Ik eet altijd 1 keer per dag warm (geen vaste tijd), als ik het red 2 keer. Verder ontbijt ik met alleen brood. Een vast eetpatroon heb ik niet dus ik stop er af en toe wat boterhammen bij wanneer ik tijd heb. dan kom ik gemiddeld op 10 boterhammen per dag.

Verder drink ik 2 liter melk in 2 dagen en voed ik mezelf voor de avond maaltijden met pasta's en aardappel gerechten.

tuurlijk stop ik af en toe wat snacks naar binnen. ijs, koekies etc.

Mijn doel is om in massa aan te komen.
Ik vraag enkel om wat tips om weer in groei te komen.

Bedankt voor het lezen!

Holy shit, heb jij 4 jaar lang lopen koffie drinken daar?

Beste mensen,

Op dit moment:

leeftijd 21 jaar
gewicht 57 kilo
lengte 1,78

Mijn vet % is laag.

Zorg dat je 7x per dag eet, wat maakt niet uit en hoeveel ook niet. Gewoon 7x per dag eten, naarmate dat beter lukt ga je alles vervangen voor rijst, pasta, brinta, havermout, melk, tonijn, kip, kwark etc. Dan alle hoeveelheden verdubbelen en tada hou dat 12 maanden vol!

Daarnaast benen trainen!

Ik woog trouwens nog minder dan 57kg begon op 55kg @ 185cm nu 'iets' groter.
Key = eten, net zolang eten totdat je er bij neer valt.

Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Ik kom er eerlijk gezecht niet goed meer uit wat ik nu moet doen en wat het beste voor mij werkt.( Ik snap me lichaam niet. )
wat info:

Ik lijd een erg onregelmatig leven, dagen zijn vol en ik ren me rot. Ik heb weinig tijd en geld om goed te kunnen eten.

Elke dag is weer anders en de gym prop ik er maar tussen wanneer het uitkomt. net als het eten.

Ik doe fysiek werk markten opbouwen, maar voor ik hiermee 3 dagen in de week begin heb ik al bijna geen tijd om te eten omdat ik dan net van school of me andere baan (horeca) afkomt. De optie rustiger aan doen zit er even niet in. op het werk zelf heb ik eigenlijk geen tijd om te eten.

Voor ik ergens heen ga eet vaak snel ff een paar (4) boterhammen met pindakaas.

Op dit moment:

leeftijd 21 jaar

gewicht 57 kilo

lengte 1,78

Mijn vet % is laag.

Ik train 3 tot 4 keer per week puur op massa.

(alles op 3 sets 8 herhalingen)

dag1 rug, armen

dag2 borst armen

dag3 schouders, nek

Ik train nooit langer dan 3 kwartier omdat ik bang ben te veel te verbranden, en vet valt er niet te verbranden.

Ik weet dat benen ontbreken, maar ik ben lichtelijk oververmoeit en zak er al dagelijks doorheen. Ik val ze al genoeg lastig met het lopen met matrialen op de markten.

Ik weet dat regelmaat een goude sleutel is. Maar het is voor mij nu even niet anders.

Ik heb al verschillende malen soorten waight gainers geprobeert. Het werkt aardig, maar ik krijg vaak last van mijn darmen, en zodra ik ermee stop vallen de aangekomen kilio's van de gainer er zo weer vanaf.

Ik kom al niet makkelijk aan in gewicht en door deze manier van leven al helemaal niet.
Ik eet altijd 1 keer per dag warm (geen vaste tijd), als ik het red 2 keer. Verder ontbijt ik met alleen brood. Een vast eetpatroon heb ik niet dus ik stop er af en toe wat boterhammen bij wanneer ik tijd heb. dan kom ik gemiddeld op 10 boterhammen per dag.

Verder drink ik 2 liter melk in 2 dagen en voed ik mezelf voor de avond maaltijden met pasta's en aardappel gerechten.
tuurlijk stop ik af en toe wat snacks naar binnen. ijs, koekies etc.

Mijn doel is om in massa aan te komen.

Ik vraag enkel om wat tips om weer in groei te komen.

Bedankt voor het lezen!

57 Kg bij 1.78 is idd wel heel weinig, je zou zeggen dat dat gewoon mager is 0.o

Ik zou eigenlijk willen zeggen dat je het wat rustiger aan moet doen maar zoals je zelf al aangeeft is dat helaas geen optie...

De weight gainers helpen dus eigenlijk wel maar je kunt er in principe niet tegen.. probeer dan dmv andere voeding gewicht aan te komen. Ga kijken naar producten die veel gezonde vetten en producten die veel eiwitten bevatten. (kijk naar tonijn, magere kwark, ongezouten pinda's etc etc.)
maar eigenlijk zou ik zeggen dat je gewoon veel moet eten en op het moment nog niet echt naar de gezonde producten kijken omdat
57 Kg bij een lengte van 178 CM echt niet gezond is!

Laatst bewerkt:
t*ring wat weinig
die 2 liter melk in2 dagen kan je gerust per dag drinken
misschien GOMAD proberen?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!

Ja ik ben dun. daar heb ik ook de bouw voor. het valt niet echt op, t is niet dat je me ribben kan tellen. Maar gezond is het ook niet nee!

Ik heb vorig jaar nog 65 gewogen. Toen had ik nog een patroon in me leven.

Ik ga aan de slag met de tips en ga mezelf kapot eten wanneer ik er maar tijd voor heb!

Ben jij dat profiel plaatje?
Ziet er anders niet uit als 57 kilo.

wat houd armen in bij je trainingsschema? doe bij je rug je biceps en bij je borst je triceps. schouders en trapezium is vrij weinig dat zijn 4/5 oefeningen? daar kan je dan tog makkelijk je benen achteraan doen? is whey geen optie voor het sporten? en 3 kwartier is te weinig om al je oefeningen te doen lijkt me? er is veel wat goed sporten onmogelijk maakt in jouw leven. niet genoeg & goed eten/sporten zelf is niet goed/ geen rust...

Hier kun je niet zo heel veel mee. Key is rust, voeding en ordelijke training dit ontbreekt alle 3, waarvan je alle 3 aangeeft er niet veel aan te kunnen doen. Ik denk dat je eerst door dit stadium heen moet voordat je kan focussen op training en gewicht gainen. Eet voor de rest gewoon gezond met genoeg calorieen en probeer wat meer orde in je leven te krijgen man! pfff dat valt niet mee volgens mij, sterkte!

Je zit met veel tijd gebrek..
Zorg iig dat je minimaal 8 uur per nacht kan slapen.

Wat je ook kan doen wat voeding betreft: je geeft aan weinig tijd te hebben om te eten.. als je nou bepaalt wat je nodig hebt om boven je onderhoud uit te komen en daarin voldoende EKV verwerkt.. en al dat voedsel verdeelt over 3 of 4 maaltijden per dag dan ben je er ook..

Dan eet je bijvoorbeeld gewoon voor het werk, dan na je werk, vervolgens een uurtje later trainen en dan na t trainen je avond maaltijd. Dit zijn dan wel vrij grote maaltijden maar hiermee krijg je wel voldoende eiwitten kh enz binnen om te groeien, en dit werkt net zo goed als 6/7 x per dag eten.

Succes!

Laatst bewerkt:
Ben jij dat profiel plaatje?
Ziet er anders niet uit als 57 kilo.

ja dat ben ik. foto is ook 2 weken oud nu. gewoon uit een goede hoek nemen haha.

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

wat houd armen in bij je trainingsschema? doe bij je rug je biceps en bij je borst je triceps. schouders en trapezium is vrij weinig dat zijn 4/5 oefeningen? daar kan je dan tog makkelijk je benen achteraan doen? is whey geen optie voor het sporten? en 3 kwartier is te weinig om al je oefeningen te doen lijkt me? er is veel wat goed sporten onmogelijk maakt in jouw leven. niet genoeg & goed eten/sporten zelf is niet goed/ geen rust...

Ik train idd op deze dagen biceps en triceps los van elkaar. heb ooit gehoort dat het slecht is deze samen te trainen. (?)

Ik heb besloten benen te gaan trainen. het moet sowieso wel want ik loop al uit verhouding.

whey heb ik ook over na gedacht. maar veel mensen zijn er op tegen hier volgens mij. het is uit voeding te halen maar voor mij zou het niet zo heel verkeerd zijn denk ik. Wanneer zou ik dit het beste op de dag kunnen nemen?

Ik heb nog een paar weken last van deze onrust dan heb ik een vaste baan en heb ik na anderhalf jaar eindelijk weer regelmaat!!

Neem elke dag een zak ongezouten pindas mee naar je werk en eet die bovenop wat je al eet. Ga gewoon veel meer eten. Het is echt de key.

Hier kun je niet zo heel veel mee. Key is rust, voeding en ordelijke training dit ontbreekt alle 3, waarvan je alle 3 aangeeft er niet veel aan te kunnen doen. Ik denk dat je eerst door dit stadium heen moet voordat je kan focussen op training en gewicht gainen. Eet voor de rest gewoon gezond met genoeg calorieen en probeer wat meer orde in je leven te krijgen man! pfff dat valt niet mee volgens mij, sterkte!

true, I'll keep it in mind. thanks bro!

true, I'll keep it in mind. thanks bro!
Yeap no prob, had ook een tijd hectiek van verhuizen / net begonnen met 2e baan enz enz. daar is amper beginnen aan. Als je zegt dat je bijna weer vast kan beginnen zou ik onderhouden en vooral jezelf niet afmatten en dan zogauw je structuur hebt....KNALLEN ;)

Je zit met veel tijd gebrek..
Zorg iig dat je minimaal 8 uur per nacht kan slapen.

Wat je ook kan doen wat voeding betreft: je geeft aan weinig tijd te hebben om te eten.. als je nou bepaalt wat je nodig hebt om boven je onderhoud uit te komen en daarin voldoende EKV verwerkt.. en al dat voedsel verdeelt over 3 of 4 maaltijden per dag dan ben je er ook..

Dan eet je bijvoorbeeld gewoon voor het werk, dan na je werk, vervolgens een uurtje later trainen en dan na t trainen je avond maaltijd. Dit zijn dan wel vrij grote maaltijden maar hiermee krijg je wel voldoende eiwitten kh enz binnen om te groeien, en dit werkt net zo goed als 6/7 x per dag eten.

Succes!

Dit is eerder haalbaar voor mij. met maaltijden bedoel je dan echt maaltijden van pasta's, reist etc? of is een pakket boterhammen met goed beleg ook al voldoende?

Pinda's las ik net, die is goed. dat heb ik eerder ook al gedaan! ik kon alleen op een gegeven moment geen pinda meer zien, toen is die gewoonte langzaam verdwenen

Mijn beste tip....ander werk zoeken.
Hier wordt je volgens mij op de lange termijn ech niet gelukkig van!

Dit is eerder haalbaar voor mij. met maaltijden bedoel je dan echt maaltijden van pasta's, reist etc? of is een pakket boterhammen met goed beleg ook al voldoende?

Pinda's las ik net, die is goed. dat heb ik eerder ook al gedaan! ik kon alleen op een gegeven moment geen pinda meer zien, toen is die gewoonte langzaam verdwenen

Alle noten bevatten erg veel calorieen dus je kan afwisselen. Wel zonder zout.

Je vertelt zelf het probleem eigelijk al. Leven/Ritme ligt over hoop en je eet te weinig. Probeer je leven weer op de rails te krijgen, meer regelmaat, en meer eten. Daar doe je niet alleen je bodybuilding een plezier mee, maar je hele gezondheid, je eigen leven en je vrienden/familie die geen gestresste gast meer omzich heen hebben.

Terug
Naar boven