- Waardering
- 0
Hahahah mijn ma zat afgelopen vrijdag op msn en schreef , kind ik ga 2 weken ervandoor .
Jaja heb je rijke vent gevonden ofzo ......
Nee ik ga met Nicht Carla mee naar Ome leo in Florida alles word betaald .
Nu zit ze op haar verjaardag vandaag lekker met haar kont in Maykiki City ....
Mam een fijne verjaardag ook al lees je dit niet ......
Maar mijn pa denk ik wel .... ja die zit op dbb te snuffelen blijkt
En Emile zit er natuurlijk ook .... allemaal de groeten van onze Emile .
Lekker op kosten van de zaak een paar seminars afgaan .
Hier zijn berichtje
He kanjer,
FF de groeten vanaf een zonnig orlando in florida. Voor mijn werk zit ik hier een week op het park van walt disney world. Helaas kan ik er niet veel van genieten want elke dag om 06.00 uur op tot 19.00 voor het volgen van seminars met 7000 andere bezoekers. Daarnaast moet ik nog een paar examens doen.
Afgelopen zaterdag had ik tijd om parken te bezoen en vrijdag naar seaworld. Komende woensdag ga ik naar een dierenpark van disney dat door de organisator helemaal is afgehuurd met eten en drinken. Wel vet allemaal en coole omgeving. Ik hoop dat het met jouw en je wijffie ook goed gaat. Groet aan dbb.
Kus en knuf van emi
Jaja heb je rijke vent gevonden ofzo ......
Nee ik ga met Nicht Carla mee naar Ome leo in Florida alles word betaald .
Nu zit ze op haar verjaardag vandaag lekker met haar kont in Maykiki City ....
Mam een fijne verjaardag ook al lees je dit niet ......
Maar mijn pa denk ik wel .... ja die zit op dbb te snuffelen blijkt
En Emile zit er natuurlijk ook .... allemaal de groeten van onze Emile .
Lekker op kosten van de zaak een paar seminars afgaan .
Hier zijn berichtje
He kanjer,
FF de groeten vanaf een zonnig orlando in florida. Voor mijn werk zit ik hier een week op het park van walt disney world. Helaas kan ik er niet veel van genieten want elke dag om 06.00 uur op tot 19.00 voor het volgen van seminars met 7000 andere bezoekers. Daarnaast moet ik nog een paar examens doen.
Afgelopen zaterdag had ik tijd om parken te bezoen en vrijdag naar seaworld. Komende woensdag ga ik naar een dierenpark van disney dat door de organisator helemaal is afgehuurd met eten en drinken. Wel vet allemaal en coole omgeving. Ik hoop dat het met jouw en je wijffie ook goed gaat. Groet aan dbb.
Kus en knuf van emi

t*ring, een blauwe marlijn binnehalen was me langste cardio workout ooit
...1uur en 3 kwartier