XXL Nutrition

mijn pc pakt de theme's niet

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
als ik een theme heb gedownload, heb uitgepakt en in de "theme" map plaatst dan pakt de optie vensters en knoppen hem niet.

iemand idee hoe dit kan of wat ik fout doe?

Misschien eens beginnen met te zeggen welk prog je gebruikt voor de themes.

Inderdaad heb je hier een progje voor nodig waarmee je dit beheren kunt :)

Ik zelf gebruik Style XP ..
Ik heb het dan niet echt op die Themes, ik heb alleen mijn login en shutdown scherm gecustomized en mijn startmenu iets verander.. voor de rest gewoon de standaard win 98 skin om het zo maar te zeggen, het werkt praktisch en snel en geen toeters en bellen...

Style XP is erg veilig en waarschuwt je ook voor als je van plan bent dingen te wijzigen .. uit voorzorg maakt Style XP zelf een backupje van de files waarmee die rommelt... en geeft instructie dat in het geval van een totale failure welke stappen je kunt / moet ondernemen om je pc terug werkend te krijgen.

Hehe :) klopt ...die Theme is er ook ...

Welk style prog draai jij DBC?

Ik draai geen style prog. Style progs zijn voor gays. En laten je pc verstoppen.

Ik heb een eenmalige hack gedaan met een Vista restyler.
Pompt allemaal Vista looks (en sounds) in je XP system files en dan na 6 keer rebooten en godverren ben je helemaal gelukkig: Een echte neppe Vista!

6 x rebooten :roflol:

dat moet met die snelle nieuwe bak van jou zo gebeurt zijn ;)

Dat 1 malige gehak daar hou ik dus niet zo van .. 1 mislukker er tussen en weg is je windows ...

Kijk de reacties op het forum aldaar. .. ze raden aan om dat stukje software wat je moet gebruiken nogmaals te runnen .

(Denkt ff na) er zou iets mis kunnen zijn met je securitydescriptors..

Run vanuit een command prompt chkdsk C: /r
Er zal gevraagt worden of het station gecontroleerd moet worden bij de volgende herstart .. antwoord hier ja.

Als je windows opniuew op start zal er een uitgebreide disk controle gaan plaats vinden waarbij dus ook word gekeken of je security descriptors nog kloppen..

• Topic Starter Topic Starter
(Denkt ff na) er zou iets mis kunnen zijn met je securitydescriptors..

Run vanuit een command prompt chkdsk C: /r
Er zal gevraagt worden of het station gecontroleerd moet worden bij de volgende herstart .. antwoord hier ja.

Als je windows opniuew op start zal er een uitgebreide disk controle gaan plaats vinden waarbij dus ook word gekeken of je security descriptors nog kloppen..

ah ok
ik heb die controle uitgevoerd
maar omdat het zo lang duurde ben ik dus weg van de pc gegaan
en toen ik terug kwam was ie weer normaal opgestart
hij heeft wel controle uitgevoerd maar ik zie geen resultaten lijstje ofzo waar ik kan zien of de security descriptors nog kloppen
of hoort dat ook niet zo

Dat hoort zo ;)

Windows start door na de controle ... je ziet het alleen als je dus er naar blijft zitten kijken :)

• Topic Starter Topic Starter
nou ik heb die controle weer uitgevoerd
maar er is niks beschadigt of andere rare dingen aan de hand

Dat heeft ie inmiddels gereparareert in de eerste beurt. . dat blijft natuurlijk niet zitten ;)

Terug
Naar boven