Fitness Seller

Verkocht Mijn speeltuin

happymar

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Ik wil graag mijn spullen verkopen voor een leuk prijsje .
Het is totaal 10 x gebruikt denk ik ,dus ik doe het voor 100 euro weg .
Niet meer en NIET minder !!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Halterbank
Handig inklapbaar
CHRISTOPEIT halterbank Basic Concept. Instapmodel fitness-station met de belangrijkste trainingsmogelijkheden.

Speci ficaties: modern, aansprekend design met vierkant stalen buizenframe 35 x 35 mm en 50 x 50 mm, 3-voudig verstelbaar ruggedeelte, 2-voudig lange haltersteunen met veiligheidsbeugels (tot max. 100 kg belastbaar), butterfly (tot max. 30 kg belastbaar), beencurler (tot max. 30 kg belastbaar), curllessenaar (tot max. 50 kg belastbaar) en latissimus (tot max. 50 kg belastbaar).

Er zit totaal aan gewicht schijven bij : 4 x 5 kg , 4 x 2,5 kg , 5 x 1,25 kg , 2 x 0,5 kg .

Lange halterstang met geribbelde greepdelen, verchroomd. Schroefdraadsnelsluiting.

Ø30 mm. Lengte: ca. 165 cm. Gewicht: ca. 10 kg.

stuur me een pm indien je intresse hebt .
Alleen serieuze reacties graag :D

Zeker een nette prijs! Jammer alleen dat alles tot een laag aantal kg belastbaar is.. voor een beginner is dit een goede set voor een leuke prijs, lijkt mij zo :)

Leuke prijs voor een beginners-set. Verplaatst naar homegyms / aanbod.

;) leuk voor een beginner

Heb ik ook. Fijn dat je incline kunt trainen en de halterstang op 2 hoogtes kunt hangen.

Verwacht niet dat het latpullyding, die stang bij je benen of de geleiders voor de fly curls erg fijn werken. Eraf die rommel en ik heb er een prima bankje aan overgehouden.

Houd er rekening mee dat je met deze gewichten ongeveer 35 kg aan de stang kunt hangen. Voor bankdrukken moet je al snel extra schijven aanschaffen. Heb ik ook gedaan.

Honderd euro lijkt me een goede prijs! Heb ik zelf ook betaald voor een tweedehandsje:p Succes met verkopen!

Ik weet niet of het de bedoeling is dat je hier kritisch bent, heb het wel een paar keer gezien bij andere topics met 2e hands waar... maar goed. Ligt het aan mij of heb je hier zelfs als beginner niks aan? Zonde van het geld imho, binnen no time ben je toe aan iets zwaarders.

nja misschien, maar denk dat die 30 mm ook nog wel flink wat aankunnen niet?

Ik weet niet of het de bedoeling is dat je hier kritisch bent, heb het wel een paar keer gezien bij andere topics met 2e hands waar... maar goed. Ligt het aan mij of heb je hier zelfs als beginner niks aan? Zonde van het geld imho, binnen no time ben je toe aan iets zwaarders.

Je hebt misschien meer (lees: zwaarder) gewichten nodig, maar juist daarom is het een goede starterskit?!??? Misschien zijn er meer mensen zoals ik, die het trainen laten voor wat het is als de badkamer verbouwd moet worden. Kun je weer opnieuw beginnen met je beginnersgewichten :cool: Besides that, je koopt dan in ieder geval niet teveel gewichten. Lekker voor een beginner, een bankje met 300 kg schijven...

Misschien een tip voor potentiele kopers: als je de instelhoogten/-helling van het bankje te beperkt vindt, hang wat verschillende schijven aan de stang waar het bankje op rust.

Succes ermee!

al verkocht?

Monster chest.

Precies wat ik dacht. Normaal wordt er iets in de zin van 'waardeloos' geroepen en nu is het ineens een leuke beginnersset. ???

Je hebt misschien meer (lees: zwaarder) gewichten nodig, maar juist daarom is het een goede starterskit?!??? Misschien zijn er meer mensen zoals ik, die het trainen laten voor wat het is als de badkamer verbouwd moet worden. Kun je weer opnieuw beginnen met je beginnersgewichten :cool: Besides that, je koopt dan in ieder geval niet teveel gewichten. Lekker voor een beginner, een bankje met 300 kg schijven...

Succes ermee!

goede starterskit? Binnen een tijdje is alles te licht. En aangezien alles maar een lage belastbaarheid heeft, moet je nieuwe dingen(bankje, gewichten, stang, ...) gaan kopen.

Kortom: koop een bankje met 300kg schijven en je bent veel goedkoper uit;)

Dacht ik ook, maar wou niet echt iets zeggen :p

Ik ben ook met zoiets begonnen. Verstelbaar bankje, met legcurl/extension en lat pulley. Vorig jaar verkocht en een powerrack met een eenvoudig goedkoop plat bankje gekocht. Dat gaat tenminste wat langer mee dan een paar maanden.

Precies wat ik dacht. Normaal wordt er iets in de zin van 'waardeloos' geroepen en nu is het ineens een leuke beginnersset. ???

Niet voor niets verhuizen mensen gemiddeld elke 5 jaar. Wie weet krijg je wel helemaal geen 4 kinderen. Zit je met je overbodige slaapkamers. Wie weet krijg je ze wel. Zit je met je overbodige kilo's :) Waardeloos is in mijn ogen datgene waar je voor betaalt, maar wat je niet gebruikt; letterlijk.

Ik heb hem, zoals we het hier lieftallig noemen, in de zweetschuur staan (vrienden maken er ook intensief gebruik van). De flys heb ik gelijk naar de ijzerboer gebracht. Ik heb hem vorig jaar bij Neckermann gekocht voor E129 Om mezelf te orienteren wat ik in mijn zweetschuur wil hebben staan. Zelf zal ik het plafond van de benchpress, preachercurl en lattisimus nooit halen. Wel maak ik mij zorgen over de leg ext. en curl. die gaat tot 30 kilo en ik zit nu op de 22,5. Maar er wordt nu al een jaar door 2.5 persoon stevig en met plezier op gefitnesst. Als we hem zouden afschrijven zou het zijn omdat het volgende model een wordt met een stapel zodat je niet constant schijven hoeft te wisselen. en dat bij de legext. je rug beter kan worden ondersteund met een verticale leuning.

Laatst bewerkt:
Ik kan t niet zien.

??? dacht dat de mogelijkheid om oude topics te bumpen nu niet meer kon ?

bump

Terug
Naar boven