- Waardering
- 0
Ik wil graag mijn spullen verkopen voor een leuk prijsje .
Het is totaal 10 x gebruikt denk ik ,dus ik doe het voor 100 euro weg .
Niet meer en NIET minder !!
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Halterbank
Handig inklapbaar
CHRISTOPEIT halterbank Basic Concept. Instapmodel fitness-station met de belangrijkste trainingsmogelijkheden.
Speci ficaties: modern, aansprekend design met vierkant stalen buizenframe 35 x 35 mm en 50 x 50 mm, 3-voudig verstelbaar ruggedeelte, 2-voudig lange haltersteunen met veiligheidsbeugels (tot max. 100 kg belastbaar), butterfly (tot max. 30 kg belastbaar), beencurler (tot max. 30 kg belastbaar), curllessenaar (tot max. 50 kg belastbaar) en latissimus (tot max. 50 kg belastbaar).
Er zit totaal aan gewicht schijven bij : 4 x 5 kg , 4 x 2,5 kg , 5 x 1,25 kg , 2 x 0,5 kg .
Lange halterstang met geribbelde greepdelen, verchroomd. Schroefdraadsnelsluiting.
Ø30 mm. Lengte: ca. 165 cm. Gewicht: ca. 10 kg.
stuur me een pm indien je intresse hebt .
Alleen serieuze reacties graag
Het is totaal 10 x gebruikt denk ik ,dus ik doe het voor 100 euro weg .
Niet meer en NIET minder !!
Halterbank
Handig inklapbaar
CHRISTOPEIT halterbank Basic Concept. Instapmodel fitness-station met de belangrijkste trainingsmogelijkheden.
Speci ficaties: modern, aansprekend design met vierkant stalen buizenframe 35 x 35 mm en 50 x 50 mm, 3-voudig verstelbaar ruggedeelte, 2-voudig lange haltersteunen met veiligheidsbeugels (tot max. 100 kg belastbaar), butterfly (tot max. 30 kg belastbaar), beencurler (tot max. 30 kg belastbaar), curllessenaar (tot max. 50 kg belastbaar) en latissimus (tot max. 50 kg belastbaar).
Er zit totaal aan gewicht schijven bij : 4 x 5 kg , 4 x 2,5 kg , 5 x 1,25 kg , 2 x 0,5 kg .
Lange halterstang met geribbelde greepdelen, verchroomd. Schroefdraadsnelsluiting.
Ø30 mm. Lengte: ca. 165 cm. Gewicht: ca. 10 kg.
stuur me een pm indien je intresse hebt .
Alleen serieuze reacties graag

leuk voor een beginner
Succes met verkopen!
Misschien zijn er meer mensen zoals ik, die het trainen laten voor wat het is als de badkamer verbouwd moet worden. Kun je weer opnieuw beginnen met je beginnersgewichten
Besides that, je koopt dan in ieder geval niet teveel gewichten. Lekker voor een beginner, een bankje met 300 kg schijven...