Fitness Seller

mijn stack voor december

linusje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Deze stack zal ik nemen in december. (en eventueel ook nog in januari)
Ik ben curieus wat dit zal geven. Mag wel goed zijn voor de prijs...we zien wel.

Supercharge Labrada
Sizeon Gaspari
Novedex Gaspari
leangainer
amino 2000
isostack Pvl

doe maar duur:cool:.

Ikzelf heb niet zoon hoge pet op van suplementen. Ik heb ze allemaal veel geprobeerd (heb in een suplementen winkel gewerkt) Maar momenteel heb ik alleen nog vertrouwen in creatine en een kleine beetje in glutamine.

• Topic Starter Topic Starter
smijt ik er misschien sommige uit Joop ??

Jij bent de man met ervaring blijkbaar.

Leangainer en supercharge heb ik al gebruikt en die vind ik persoonlijk wel goed.

smijt ik er misschien sommige uit Joop ??

Jij bent de man met ervaring blijkbaar.

Leangainer en supercharge heb ik al gebruikt en die vind ik persoonlijk wel goed.

Dat wilde ik nu niet direct zeggen maar dankje.

Het is mijn persoonlijke mening dat goede voeding de basis is. Als je voeding goed is heb je niet zoveel aal suplementen. Suplementen vullen de kleine foutjes in je dieet op.

Suplementen hebben wel altijd een motiverend effect. Tenminste bij mij wel.
Waarom neem je deze hele waslijst aan suplementen in plaats van in 1 periode niet verdeeld over meerdere periodes. Dus 1 suplement of wellicht 2 tegelijk. Als je merkt dat je dan extra goed vooruit gaat weet je iig waar het door gekomen is.

Stel je eens voor dat je in de maand december ineens groeit als kool(ik gun het je van harte) dan weet je niet eens waar het van komt!

Zelf neem ik standaard creatine en zo af en toe neem ik er een extra suplement bij om te kijken of het wat doet.

Succes!

Halo Joop,
Moet eerlijk toegeven dat je gelijk hebt.
Ik zal best een beetje experimenteren. Ik heb al van alles genomen en soms is er goed resultaat maar van wat was het nu...dat is de vraag.

Enige tijd terug nam ik :
Leangainer , No shotgun en whey maxx ....toen ben ik echt goed vooruit gegaan...maar welk supplement deed dit nu ??

Bedankt

Halo Joop,
Moet eerlijk toegeven dat je gelijk hebt.
Ik zal best een beetje experimenteren. Ik heb al van alles genomen en soms is er goed resultaat maar van wat was het nu...dat is de vraag.

Enige tijd terug nam ik :
Leangainer , No shotgun en whey maxx ....toen ben ik echt goed vooruit gegaan...maar welk supplement deed dit nu ??

Bedankt

dat is van No shotgun..natuurlijk door de eiwitten heb je dan elementen die je hebt om te herstellen en op te bouwen.

Door die No zal je wel meer kracht en uithouding gehad hebben.

grts

klopt...sedert dat ik no shotgun of afwisselend supercharge (Labrada) neem heb ik meer kracht en kan veel beter trainen.

Dus dit is essentieel :
whey shake (of leangainer ??)
pre workout booster (als no shot gun of supercharge of ??)
creatine ( in de vorige zit echter ook al creatine)

Thanks

klopt...sedert dat ik no shotgun of afwisselend supercharge (Labrada) neem heb ik meer kracht en kan veel beter trainen.

Dus dit is essentieel :

Thanks

wat essentieel is is naast een goede voeding imo whey en crea...de rest af en toe als extra (zoals joop zegt)

Dus dit is essentieel :

Thanks

Afhankelijk van je pre workout booster kan je Creatine in de ochtend nemen. Sommige pre workout boosters moeten enkel pre workout ingenomen worden, maar sommige (zoals No Xplode) kunnen ook in de ochtend ingenomen worden voor beter resultaten.

Als je No Shotgun gaat gebruiken zou je denk ik het beste gewoon No Shotgun voor je training innemen, dan eventueel naderhand nog wat Creatine. Op niet trainingsdagen zou ik als ik jou was ook creatine sochtens nemen, en No Shotgun bewaren voor pre-workout.

Deze stack zal ik nemen in december. (en eventueel ook nog in januari)
Ik ben curieus wat dit zal geven. Mag wel goed zijn voor de prijs...we zien wel.

Supercharge Labrada
Sizeon Gaspari
Novedex Gaspari
leangainer
amino 2000
isostack Pvl

Geen superpump250 genomen?

supercharge wordt mijn aanbevolen...is beter dan superpump...zeggen ze.
Nog nooit gebruikt.

Thanks

Dus dit is essentieel :

Thanks

whey shake zal meer essentieel zijn dan lean gainer door de kwaliteit ervan maar,lean gainer bevat dan toch koolhydraten.Voor iemand die weinig tijd heeft om eten voor te bereiden door werk enz is het mss wel beter om lean gainer te nemen.Van lean gainer zal je ook niet snel vet worden.

Als pre-workout supplement zou ik per cyclussen werken van 8 weken.Niet altijd hetzelfde nemen want het lichaam neemt zeer snel een gewoonte aan.Dit geld trouwens ook voor je shake's!bv 8 weken creatine en dan es overgaan bv naar een vendetta enz...;)

grts

skinbursting stack :cool: nutrabolics volges mij :P
Testosting forte revolutions
Endostim&insustim revolutions
Syntha 6 bsn
Elite shake storm

Super voel ik me hierbij.
en ik kreeg 2 produckten voor de helft :p

Terug
Naar boven