AndroidHealthClinic

Mijn stack

DLabs

Novice
Waardering
0
Hallo,,

Ik train nu ongeveer 1,5 jaar serieus( 4dagen perweek ) en heb 2 maanden geleden BSN mass stack gebruikt. Ik ben erg blij met het resultaat. IK dacht van nu ga ik het iets uitgebreider doen. Zo heb ik deze producten samengesteld:

1. - BSN N.O. Xplode SUPERSIZE
  2. - BSN Cell Mass SUPERSIZE
  3. - BSN Nitrix 380 Caps
  4. - BSN True Mass
  5. - BSN Axis-HT
  6. - Animal Pak [Universal Nutrition] 30 packs ( Vitamine ) 2x?
Wat vind je van mijn lijst? Wat zou jij er nog bij adviseren?

Bedankt.

Hoe is je dagelijkse voedingsschema? Dan is er misschien meer over te zeggen.

Misschien kun je beter niet allemaal bsn producten nemen, ter bevordering van de dikheid van je portemonnee. Je kunt veel beter zelf een leuke stack in elkaar zetten. Kijk gewoon een beetje rond op het forum welke producten erg populair zijn

• Topic Starter Topic Starter
8 uur 4 boterhammen met kaas of kip of kalkoen

12 uur 4 boterhammen met kaas of kip of kalkoen

3 uur 2 boterhammen met kaas of kip of kalkoen

6 uur avond eten

(8 tot 10 trainen )

11 uur na trainen wat er over is van avond eten anders blikje mais ofzo

Tja, als ik bovenstaande voedingsschema zie kan je net zo goed geen suplementen kopen..
Suplementen zijn een toevoeging van je voeding. Maar je voeding kan je nog veeeel meer aan doen om te verbeteren. Kijk maar eens rond in de voedingssectie.
Als ik om 12 uur opsta heb ik al meer als jou op:p

Zou eerst een goed voedingsschema gaan maken en dan eens kijken wat voor suplementen je nog nodig hebt.

Edit: Kaas is trouwens geen goed beleg. Kip of kalkoen weer wel.

ik zou gewoon de syntha6 van bsn kopen voor in de ochtend. Voeding kan veele beter!

• Topic Starter Topic Starter
"Voeding aan de andere kant, is een veel moeilijker aspect van bodybuilding."

Dat is zeker zo en ik ga proberen wat aan doen.

Bedankt :)

Tja, als ik bovenstaande voedingsschema zie kan je net zo goed geen suplementen kopen..
Suplementen zijn een toevoeging van je voeding. Maar je voeding kan je nog veeeel meer aan doen om te verbeteren. Kijk maar eens rond in de voedingssectie.
Als ik om 12 uur opsta heb ik al meer als jou op:p

Zou eerst een goed voedingsschema gaan maken en dan eens kijken wat voor suplementen je nog nodig hebt.

Edit: Kaas is trouwens geen goed beleg. Kip of kalkoen weer wel.

meer is niet altijd beter!

True mass is behoorlijk duur voor een weightgainer kan je beter mammoth nemen.
Nitrix zou ik dan achterwege laten, ik heb gehoord dat die geen reet doet.

Veoding moet eerst aangepast worden.....bsn producten zijn overprised...

Ik zie geen goede vetten in je eten...teveel kaas die niet zo goed is voor je voeding....weining eiwit en gwn weining calorieen

Kijk rond bij de voeding forum naar andere mensen zijn voeding en kijk wat je mist en zo.

Dat is waar, maar je bent het er toch wel mee eens dat dit te weinig is?

voor wie voor jou? je weet niet hoe andere DBBers reageren op bepaalde en hoeveelheid eten.

Kan maar net zijn dat ie er redelijk tot heel goed op groeit, weet niet hoelang hij al traint?
Maar toen ik bijv. net begon met trainen groeide ik als kool door bijna alleen maar boterhammen met kipbeleg te eten en s'avonds een warme maaltijd.

Het is maar net wat voor je werkt.

Terug
Naar boven