MuscleMeat

Mijn Supplement Gebruik

joostth

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
83kg
Hier onder vindt u mijn supplement gebruik. Graag zou i k hier uw mening en advies over hebben.

Alvast bedankt.

S'ochtends na het plassen: 4g creatine, 10g dextrose in water of druivensap als het in huis is. Als ik vervolgens ga ontbijten neem ik een eiwit shake, 30g.

45 min voor mijn training: eiwitten shake, 30g

Vlak voor mijn training: 4bcaa capsules, 750mg. Deze worden ingenomen met water waar 20g dextrose in op is gelost. De rest van het water met dextrose drink ik aan het begin van mijn training op.

Op de helft van mijn training: 3bcaa capsules, 750 mg.

Direct na mijn training: 5bcaa capsules, 750mg met water waar 30g dextrose in is opgelost.

20 a 30 min na de bcaa capsules een eiwitten shake, 30g.

Verder neem ik verspreid over de dag 6 visolie (omega3) pillen.

Supps zijn aanvullend op je voeding. Hoe ziet dat eruit?

12 bcaa's en eiwitshake rond je training....

1-1,5 uur van tevoren een eiwitshake nemen, evt als je dan echt wilt, vlak voor je training nog 4 bcaa nemen, en na je training weer een eiwitshake.

Als je gewone voeding klopt, moet dit meer dan genoeg wezen, en is zoveel eiwit rondom de training nemen beetje zinloos imo

• Topic Starter Topic Starter
Ik ontbijt met100ghavermout met wat rozijnen en melk, whey shake (Pure Whey Protein Isolate) 1 maatschep, een gekookt ei en een stuk fruit. Tevens neem ik s'ochtends op mijn legemaag, na geplast te hebben, 1 maatschepje creatine icm een eetlepel dextrose.

2 uur latereetik 4 meergranen boterhammen waarvan 2 met een dikke laag kipfilet en de andere 2 met een dikke laag tonijn, makreel, zalm, noem het maar op.

Weer 2 uur later eet ik nogmaals 100g havermout met rozijnen en melk en een stuk fruit.

vervolgens eet ik, pak m beet, weer 2 uur later nog 4 meergranen boterhammen met een dikke laag kipfiletenpindakaasmetstukjesnoot.

De volgende maaltijd is het avond eten, dit is meestal pasta, rijst met groente, bami of een andere gezonde maaltijd (hollandsepot)ligt eraan wat moeders kookt.

mijn laatste maaltijd is s'avonds laat een uurtje voordat ik ga slapen. alleen op trainingsdagen overigens, 500gmagerekwark en soms nog een gekookt eitje.

Als laatst mijn supplement gebruik dan. De creatine had ik al benoemt, 45 min voor mijn training neem ik een whey shake (1 maatschep) vlak voor mijn training neem ik 5 bcaa capsules dit spoel ik weg met water waar 20 gram dextrose in zit, ditwordt ookgedeeltelijk de rest van de training gedronken. na de training neem ik nog 5 bcaa capsules en spoel dit weg met water waar 30g dextrose in zit. 20 min na de bcaa's neem ik nog een whey shake (1 maatschep). verspreid over de dag neem ik ook nog 6 visolie pillen.

De creatineenshakes gebruik ik nu ongeveer een maand, de bcaa's, visolie en dextrose een week.

Terug
Naar boven