Fitness Seller

Mijn verhaal.

RobertoNaso

Novice
Waardering
0
Ik ben hier pas nieuw omdat ik een paar vragen heb en pas ben beginnen met fitnissen

ik doe nu al een jaar Muay thai.
en ik ben pas begonnen met fitnissen

ik weeg 50.
ik ben 1 m 67.

ik weeg weinig, maar ik heb altijd al getraint, ( 8 jaar karate) ( nu 1 jaar muay thai, en volop bezig:) ) ( kben 18 jaar)

dus ik ben goed gespierd, maar ik wil graag rond de 65 - 70 wegen

kbn nu een weekje bezig met goed eten en milkshakes
( turbo mass gainer) 2 x per dag, half liter melk + die poeder dan )
en ik probeer zo veel mogelijk te eten..

ik heb vorig jaar ook begonnen met turbo mass, kheb dat 1 maand gedaan, en spijtig genoeg was ik ermee gestopt,

maar ik was rond de 2 a 3 kilo bijgekomen..dat was goed. dus ik ga dat proberen te blijven nemen.

en goed trainen, muay thai ( is opzich al super zwaar) + Fitnis, schema en alles heb ik al,

Ben ik goed bezig of niet? khoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.

Roberto Naso .

je bent goed bezig veel complexe kh eten en genoeg eiwitten en hard trainen dan moet alles goed komen

succes met je doelen

Complex Carb Gainer is een goede. Smaakt ook uitstekend. Turbo Mass ken ik zelf niet.
Veel eten is beetje ongenuanceerd. Maakt wel degelijk uit wat je eet.
Ik zou zoieso proberen aan de 100-150 gr eiwitten per dag te komen. Probeer vis en vlees af te wisselen.

• Topic Starter Topic Starter
Dethroned;4141163 Veel eten is beetje ongenuanceerd. Maakt wel degelijk uit wat je eet. Ik zou zoieso proberen aan de 100-150 gr eiwitten per dag te komen. Probeer vis en vlees af te wisselen.[/QUOTE zei:
Zoals?vis en vlees..en tonijn weet ik ..en wat nog?
Ik ga probere rond de 150 gr eiwitte te geraken..moet ik ook zoveel kolydraten probere te eten? En vetten?

goed eten , goede rust , en een goede training . succes :D

Terug
Naar boven