Fitness Seller

mijn volgende kuur

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
k'vraag jullie nu al een beetje advies voor men volgende kuur (in februari)

ik zal wellicht een cutkuurtje doen

zat zelf aan dit te denken

1-8 test p 100 mg om de dag
1-5 tren acetate 75 mg om de dag
1-8 winstrol 50 mg elke dag of 100 mg masteron per dag
1-4 igf k'denk dat ik om de dag of om de twee dagen60 a 70 mgc subcutaan ga nemen of is dit te veel voor een beginner
1-5 t3 50 mg
5-8 ephedrine stack

nakuur: nolvadex + igf 60 a 70 mgc om de dag + clenbuterol rustig op en afbouwen...

mijn statts
21 jaar 1 83 102 kg 15% ongeveer mijn 2de echte kuur

graag reacties, advies please :)

Ziet er lekker uit, niet te hoge doseringen enz. 100mg masteron bedoel je toch om de dag? Ik zou voor 50mcg IGF (3x per week gaan), dus soms EOD soms E3D. Als je de t3 gebruikt voor vetverbranding zou ik het opbouwen naar 100mCg (geen mg).

Trouwens met die nieuwe methode kan je altijd 8weken IGF gaan gebruiken, dus vanaf week 4 tot en met de nakuur..

• Topic Starter Topic Starter
ah ja de nieuwe methode is toc om de dag of om de twee dagen nemen?

Yep, EOD of E3D. Kan je paar stukjes lezen van IKKE, G21, dennis in geavanceerde gedeelte. Kijk maar ff

k'vraag jullie nu al een beetje advies voor men volgende kuur (in februari)

ik zal wellicht een cutkuurtje doen

zat zelf aan dit te denken

1-8 test p 100 mg om de dag
1-5 trenbolone acetate 75 mg om de dag
1-8 winstrol 50 mg elke dag of 100 mg masteron per dag
1-4 igf k'denk dat ik om de dag of om de twee dagen60 a 70 mgc subcutaan ga nemen of is dit te veel voor een beginner
1-5 t3 50 mg
5-8 ephedrine stack

nakuur: nolvadex + igf 60 a 70 mgc om de dag + clenbuterol rustig op en afbouwen...

mijn statts
21 jaar 1 83 102 kg 15% ongeveer mijn 2de echte kuur

graag reacties, advies please :)

Wow 21 , dit ziet er strak uit man ;)

Sommige mensen willen imo teveel in 1 keer

goeie kuur maar een beetje te veel van het goede, waarom nu al aan de igf als het pas je tweede kuur is?? zou dat pas gaan gebruiken als je nie zoveel vooruitgang maakt op de gewone aas

IGF heeft wel een toegevoegde waarde volgens mij , maar een porduct of 7 is iets te veel .

1 tot 8 prop
1 tot 8 mast is volgens mij erg goed te doen . Als je dan wat IGF kan betalen en erbij zetten zeker niet laten denk ik . Zeker met de wedstrijd ambitie's

ziet er leker uit man

t3 en igf gaan niet samen volgens mij....zou maar eens ff goed rond ;)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt dennis nuttige info geef je me daar!

netjes, dennis de redder in nood.

By taking T3 you basically up regulate a regulatory mechanism that regulates the effect of T3 not by effecting the adult muscle cells, but it actually kills off you muscle stem cells before they have a chance to join with the adult muscle cell. These are the same cells that MGF and IGF and anabolic steroids increase, and are the same cells that your body recruits for growth and repair.

Terug
Naar boven