geraldosa
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 132kg
- Vetpercentage
- 18%
Beste BB'ers,
ik ben een man van boven de 40 en heb sedert een drie tal jaar de sport van mijn leven ontdekt...krachttraining! :-)
begon zeer onschuldig, ik ga nml al sinds mijn 20ste naar de fitness om cardio te doen, krachttraining zei me niets. Tot een buddy van me zei: komaan ouwe gozer, we gaan die spieren eens doen knalle !!!
Begonnen met toestellen (hij zei me: beter om te wennen, veiliger en goed om je coordinatie te laten groeien vooraleer aan de halters te gaan)
Na enkele maanden was ik verkocht en ik train nu ruim 2,5 jaar split cycle's, intensief!
Bij de start was mijn gewicht 95kg op een VP% van 14 a 15.
De laatste jaren ben ik van 95kg naar 100kg gegaan (gewicht in aug 2011)
VP% bleef stabiel.
Tot mijn buddy zei: komaan ouwerd, we gaan eens aan de bulk.
bezorgde me deca/test en heeft me geinjecteerd:
12w 500mg test/week
10w 400mg deca/week
14w - 18w: Arofixen
Ik ben van 100kg naar 118kg gegaan op mijn twaalfde week!!!!!!
met ruim 20% of zelfs meer VP%.
Na de arofixen, viel ik terug op 112kg met 20% vet.
Dit is nu stabiel, bloedwaarde's zijn ook goed (net mijn resultaten binnen).
Mijn grote vraag aan jullie is:
Ik heb een enorme massa toename gerealiseerd op die termijn met als gevolg dat ik een monster ben als ik kleren aan heb, echter zonder kledij zie je mijn vormen niet! wel de borst...
armomtrek: 49cm na 12 weken kuur
nu: 45cm
wat ik wil is graag scherper komen: mijn voedingsschema staat al op punt en zal ik beginnen uitvoeren van zodra ik weet welke AAS ik mag laten meelopen.
Men zei me: Test Prop, Tren Ace & Winstrol icm cardio
Is dit op mijn leeftijd aan te raden?
zijn er betere alternatieven qua AAS om terug vorm op mijn lichaam te krijgen icm uiteraard de voeding!
Graag advies
ik ben een man van boven de 40 en heb sedert een drie tal jaar de sport van mijn leven ontdekt...krachttraining! :-)
begon zeer onschuldig, ik ga nml al sinds mijn 20ste naar de fitness om cardio te doen, krachttraining zei me niets. Tot een buddy van me zei: komaan ouwe gozer, we gaan die spieren eens doen knalle !!!
Begonnen met toestellen (hij zei me: beter om te wennen, veiliger en goed om je coordinatie te laten groeien vooraleer aan de halters te gaan)
Na enkele maanden was ik verkocht en ik train nu ruim 2,5 jaar split cycle's, intensief!
Bij de start was mijn gewicht 95kg op een VP% van 14 a 15.
De laatste jaren ben ik van 95kg naar 100kg gegaan (gewicht in aug 2011)
VP% bleef stabiel.
Tot mijn buddy zei: komaan ouwerd, we gaan eens aan de bulk.
bezorgde me deca/test en heeft me geinjecteerd:
12w 500mg test/week
10w 400mg deca/week
14w - 18w: Arofixen
Ik ben van 100kg naar 118kg gegaan op mijn twaalfde week!!!!!!
met ruim 20% of zelfs meer VP%.
Na de arofixen, viel ik terug op 112kg met 20% vet.
Dit is nu stabiel, bloedwaarde's zijn ook goed (net mijn resultaten binnen).
Mijn grote vraag aan jullie is:
Ik heb een enorme massa toename gerealiseerd op die termijn met als gevolg dat ik een monster ben als ik kleren aan heb, echter zonder kledij zie je mijn vormen niet! wel de borst...
armomtrek: 49cm na 12 weken kuur
nu: 45cm
wat ik wil is graag scherper komen: mijn voedingsschema staat al op punt en zal ik beginnen uitvoeren van zodra ik weet welke AAS ik mag laten meelopen.
Men zei me: Test Prop, Tren Ace & Winstrol icm cardio
Is dit op mijn leeftijd aan te raden?
zijn er betere alternatieven qua AAS om terug vorm op mijn lichaam te krijgen icm uiteraard de voeding!
Graag advies
?
tssss
.