MuscleMeat

mijn vraag

geraldosa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
132kg
Vetpercentage
18%
Beste BB'ers,

ik ben een man van boven de 40 en heb sedert een drie tal jaar de sport van mijn leven ontdekt...krachttraining! :-)
begon zeer onschuldig, ik ga nml al sinds mijn 20ste naar de fitness om cardio te doen, krachttraining zei me niets. Tot een buddy van me zei: komaan ouwe gozer, we gaan die spieren eens doen knalle !!!
Begonnen met toestellen (hij zei me: beter om te wennen, veiliger en goed om je coordinatie te laten groeien vooraleer aan de halters te gaan)
Na enkele maanden was ik verkocht en ik train nu ruim 2,5 jaar split cycle's, intensief!
Bij de start was mijn gewicht 95kg op een VP% van 14 a 15.
De laatste jaren ben ik van 95kg naar 100kg gegaan (gewicht in aug 2011)
VP% bleef stabiel.
Tot mijn buddy zei: komaan ouwerd, we gaan eens aan de bulk.
bezorgde me deca/test en heeft me geinjecteerd:
12w 500mg test/week
10w 400mg deca/week
14w - 18w: Arofixen

Ik ben van 100kg naar 118kg gegaan op mijn twaalfde week!!!!!!
met ruim 20% of zelfs meer VP%.

Na de arofixen, viel ik terug op 112kg met 20% vet.
Dit is nu stabiel, bloedwaarde's zijn ook goed (net mijn resultaten binnen).

Mijn grote vraag aan jullie is:

Ik heb een enorme massa toename gerealiseerd op die termijn met als gevolg dat ik een monster ben als ik kleren aan heb, echter zonder kledij zie je mijn vormen niet! wel de borst...

armomtrek: 49cm na 12 weken kuur
nu: 45cm

wat ik wil is graag scherper komen: mijn voedingsschema staat al op punt en zal ik beginnen uitvoeren van zodra ik weet welke AAS ik mag laten meelopen.

Men zei me: Test Prop, Tren Ace & Winstrol icm cardio

Is dit op mijn leeftijd aan te raden?

zijn er betere alternatieven qua AAS om terug vorm op mijn lichaam te krijgen icm uiteraard de voeding!

Graag advies

Imo Is prop en ace gewoon te veel prikken...
Ik zou het zo doen:
1-14test E 250
1-14 mast E 500
1-10 tren E 300
Eventueel wat winny als kickstart op 50mg voor 5/6 weken maar liever niet omdat je snel last van gewrichten kunt krijgen daar door en op jou leeftijd Miss verhoogd risico daar op loopt...
Na kuur zelfde als vorige x(16-19).. Ga je knallen ouwe!!!

heey ouwe suc6,zoals melv zegt,goede stack

ja zeg ik...........ouwe hehehe

• Topic Starter Topic Starter
Haha, nou leuk te zien dat hier leeftijdsgenoten een reactie plaatsen!
om even terug te komen op mijn vraag:

onze jongste gaf dit aan:

1-14test E 250
1-14 mast E 500
1-10 tren E 300
16-19 arofixen

en dit zou dus een goeie stack zijn voor mij!
bedankt ik deed ook al even research over masteron, was me niet ten goede bekend.
is dit dan meer een middel die zijn werking zal gaan uitspelen naar het einde toe van de cycle? of heeft dit ook zijn nut bij het begin van de cycle?

Dank

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 19:02 ----------

Kappen nou met dat "ouwe"! Die kerel is net zo oud als ik...

en ook leuk te zien dat ik een leeftijdsgenoot ben van de super moderator, jij bent ongetwijfeld een persoon met veel wetenschappelijke kennis en ervaring omtrend het gebruik van AAS! Goed dat dit forum door jullie bewaakt wordt.

wat een vat vol antwoorden op je vragen in dit forum!

i love it !

Heb je al eerder tren gebruikt, ouwe :D ?

iK vind een gram AAS om te cutten beetje overdreven, zeker als 2e kuur.
ik cut op 250 test, that's it

• Topic Starter Topic Starter
kan ik aannemen maar jij bent nog in je volle groeifase, na je 30ste verminderen je lichamelijke capaciteiten

kan ik aannemen maar jij bent nog in je volle groeifase, na je 30ste verminderen je lichamelijke capaciteiten

Ben nog niet zo oud als jou maar als je ouder bent betekent niet opeens dat je een shitload aan aas nodig heb om je spiermassa te behouden.

Maar als jij denkt dat 250mg testosteron te weinig is dan zet je er nog eens 200mg trenbolone naast, daar word je wel hard van:).

iK vind een gram AAS om te cutten beetje overdreven, zeker als 2e kuur.
ik cut op 250 test, that's it

Als je kijkt dat 500mg mast is...toch erg mild en juist alleen er op gericht om vet te verliezen is dit imo in dit geval de ultieme stack in de juiste verhouding...

Terug
Naar boven