AndroidHealthClinic

Miles Davis - Best Jazz Works (2000)

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Code:
http://flowdns.com/Miles_Davis-Best_Jazz_Works-2CD-2000-FTD/000-miles_davis-best_jazz_works-2cd-2000-ftd.m3u
[Link niet meer beschikbaar]

K*t muziek.

ow wist je dat niet

K*t muziek :p

• Topic Starter Topic Starter
Als je het k*tmuziek vindt hoef je dat hier niet te posten.

Ik post ze voor mensen die er wat aan hebben, niet om beoordeeld te worden op de muzieksoort.

haha wist dat je zou reargeren :p

Nee geintje, het zijn meestal zeer goede muziekanten. Beheersen hun instrument erg goed en weten hoe ze moeten componeren. Maar ja, dat is nog niets vergeleken met klassiek natuurlijk.

Beetje freaky, ik wordt er onrustig van :o

Jopie zei:
haha wist dat je zou reargeren :p

Nee geintje, het zijn meestal zeer goede muziekanten. Beheersen hun instrument erg goed en weten hoe ze moeten componeren. Maar ja, dat is nog niets vergeleken met klassiek natuurlijk.
uh, Miles Davis speelt beter dan de gemiddelde orkesttokkie hoor. Ook al zijn het 2 niet te vergelijken sTen.

Miles heeft de nieuwe standaard gezet! Al vind ik het het prettigst als achtergrondmuziek :o

boogie zei:
uh, Miles Davis speelt beter dan de gemiddelde orkesttokkie hoor. Ook al zijn het 2 niet te vergelijken sTen.

Miles heeft de nieuwe standaard gezet! Al vind ik het het prettigst als achtergrondmuziek :o

Ga eff ergens anders poep praten.

nee. ik heb gelijk jopie.

ik dacht dat je het over klassieke muziek had. En dus reageerde ik met de opmerking dat de gemiddelde muzikant in een klassiek orkest niet aan hem kan tippen. That's all.
en om nou mn vader en broertje er bij te betrekken vind ik een btje flauw.

Keep the Jazz alive.. ben wel een jazz lievhebber..

heb zelf heeel lang drums bespeeld.. en me verdiept in jazz.. jazz is echt moeilijk om te spelen

Top!
Heb het meeste echter al jaren op cd en plaat.

boogie zei:
ik dacht dat je het over klassieke muziek had. En dus reageerde ik met de opmerking dat de gemiddelde muzikant in een klassiek orkest niet aan hem kan tippen. That's all.
en om nou mn vader en broertje er bij te betrekken vind ik een btje flauw.

:kiss:
:love:

Terug
Naar boven