XXL Nutrition

Breaking News Million Dollar Wedding Robbert&Jennifer

Bezoekers in dit topic

Waarschijnlijk zijn die koppels die bij Giel Beelen te gast zijn geweest wel door, en diegene op anadere radio en tv stations, draait allemaal om kijkcijfers en commercie.
 
Zo dus nu ken je weer plassen wanneer jij wil, heerlijk toch
 
Zo dus nu ken je weer plassen wanneer jij wil, heerlijk toch

Vergeet het schijten niet.
Niks is lekkerder dan het laten droppen van een bruine floepert uit je poepert.
 
check nu shownews!
 
Krijg je geen boete ofzo nu je dit zo naar buiten brengt ?

Mooi toch dat je afgevallen bent, je laat je toch niet verhoeren op de mooiste dag van je leven, door een tv-station dat alleen maar aan de kijkcijfers denkt en totaal niet aan jullie.
Stel je voor dat je gewonnen had, dan had je huwelijk gepland en gedirigeerd geworden door SBS.
Je zou bepaalde personen niet uit mogen nodigen omdat ze niet geschikt zijn voor tv, trouwjurk wordt gesponsord door die en die, bloemen afkomstig van pietje , taart van bakkerij bart , trouwkoets van manege bla bla, wc papier van popla etc etc.

Als je de rest van de million dollars mocht houden was het een ander verhaal geweest, kun je het altijd nog een keer overdoen, maar persoonlijk zou ik liever in me badkamer trouwen in prive, dan voor een million dollar waar dan ook ter wereld gedirigeerd door sbs of wat voor tv station dan ook.
 
Een stel uit onze gym doet hier ook aan mee...
 
Ach dat van shownieuws wat een lulkoek is dat, die 2 liepen daar al wat lomp te doen. Willen gewoon aandacht, ze vertellen niet eens waarom ze het vinden behalve dat het belachelijk is.

Ik ben ook blij dat we niet door zijn, want het is echt een zooitje ongeregeld hoe het gegaan is. Tuurlijk weet ik dat als je aan zoiets begint, niet alles vlekkeloos loopt... het is TV!! Ik heb zelf gewerkt als intern.model, dus heb wel wat ervaring ook in dat wereldje.

Maar goed, het is wel vreemd dat echt heeeel veel stellen boos zijn op hoe ze zijn behandeld en hier dus verder op in willen gaan. Dit gebeurd niet vaak dat mensen er echt op in gaan. Wij moeten ons aan de spelregels houden, dan moeten zij dat ook. Het was goed om mee te maken, maar de hele Million Dollar Wedding organisatie (Eyeworks/RTL)spelen het oneerlijk&onduidelijk...en dat is gewoon onbeschoft. Zo ga je niet met mensen om.

Trainen doe ik zeker met of zonder MDW :P, komende weekenden naar Apeldoorn voor basiscursus sport&les via mijn sportschool ---> spannend :). En next month Pilatescursussen :).
 
Laatst bewerkt:
Ach dat van shownieuws wat een lulkoek is dat, die 2 liepen daar lomp te doen. Willen gewoon aandacht, ze vertellen niet eens waarom ze het vinden.

Ik ben ook blij dat we niet door zijn, want het is echt een zooitje ongeregeld hoe het gegaan is. Tuurlijk weet ik dat als je aan zoiets begint, niet alles vlekkeloos loopt... het is TV!! Ik heb zelf gewerkt als intern.model, dus heb wel wat ervaring ook in dat wereldje.

Maar goed, het is wel vreemd dat echt heeeel veel stellen boos zijn op hoe ze zijn behandeld en hier dus verder op in willen gaan. Dit gebeurd niet vaak dat mensen er echt op in gaan. Wij moeten ons aan de spelregels houden, dan moeten zij dat ook. Het was goed om mee te maken, maar de hele Million Dollar Wedding organisatie (Eyeworks/RTL)spelen het oneerlijk&onduidelijk...en dat is gewoon onbeschoft. Zo ga je niet met mensen om.

Trainen doe ik zeker met of zonder MDW :P, komende weekenden naar Apeldoorn voor basiscursus sport&les via mijn sportschool ---> spannend :). En next month Pilatescursussen :).
HUPIEHUP snapt wel waarom.
 
Krijg je geen boete ofzo nu je dit zo naar buiten brengt ?

Mooi toch dat je afgevallen bent, je laat je toch niet verhoeren op de mooiste dag van je leven, door een tv-station dat alleen maar aan de kijkcijfers denkt en totaal niet aan jullie.
Stel je voor dat je gewonnen had, dan had je huwelijk gepland en gedirigeerd geworden door SBS.
Je zou bepaalde personen niet uit mogen nodigen omdat ze niet geschikt zijn voor tv, trouwjurk wordt gesponsord door die en die, bloemen afkomstig van pietje , taart van bakkerij bart , trouwkoets van manege bla bla, wc papier van popla etc etc.

Als je de rest van de million dollars mocht houden was het een ander verhaal geweest, kun je het altijd nog een keer overdoen, maar persoonlijk zou ik liever in me badkamer trouwen in prive, dan voor een million dollar waar dan ook ter wereld gedirigeerd door sbs of wat voor tv station dan ook.

You are totally right..:) En dat weet ik ook.. in het begin werd er verteld dat je ALLES zelf mocht besteden, dus zelf organiseren.
Toen de 1e aflevering op TV was zagen we op eens dat 1. huwelijksreis al geboekt was, 2. Je ging trouwens in het Grand Hotel in Amsterdam, 3. Mary de jurk voor je maakt, 4. Wendy je gaat trouwen, 5. Herman den Blijker gaat voor je koken (al vind ik dat niet zo erg hehe) en etc etc.

Als dat eerlijk werd vermeld in het begin hadden vele zich niet eens aangemeld, waaronder wij ook niet. We hadden graag willen trouwens in het buitenland waar veel van onze familie woont en dan iets speciaals (bijv. trouwens op de Great Barrier Reef, omdat we veel van natuur&vissen houden).

Ik krijg geen boete omdat ik niks bekend maak van wie er door zijn. Er is wel een stel geweest die dat heeft gedaan...die moest alles ook meteen verwijderen.
 
Back
Naar boven