XXL Nutrition

Mindcontroller

Splendid

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Is Mindcontroller (Hemkade) een mooi feest of niet?

Wil er 20 januari heen gaan om eindelijk weer eens helemaal los te gaan. Iemand al eens geweest?

Volgens mij een beetje hoog 'nazi-gehalte'

Leuk feest. Het ligt ook wel een beetje aan de dj's die komen draaien.

En nazi's op een feest in de Hemkade??? Volgens mij valt dat wel mee.

Leuk feest. Het ligt ook wel een beetje aan de dj's die komen draaien.

En nazi's op een feest in de Hemkade??? Volgens mij valt dat wel mee.

Nazi 's komen er niet in, en Mindcontroller is echt een topfeessie Dus ikk zeg heengaan en misschien kom ik je wel tegen

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!

Dat wordt gruwelijk uit mijn plaat 20 januari :o :D

vooral oldschool ja, ik heb hier nog 2 setjes ervan, gewoon echt supergoede muziek, beetje de hardcore versie van explosive cartuning vond ik het.

Explosive cartuning heeft NIKS met hardcore te maken!

Ik wil ook naar Mindcontroller, vet man!!

Mindcontroller is zeker leuk locatie vind ik ook wel rlx, alleen best ver weg voor me.
€25 Entree is natuurlijk ook best netjes.

Als het niet ver van de grens is wip ik wel eens binnen met m'n maat,kun je gewoon binnen of is het meestal uitverkocht?

op zich wel een leuk feest
maar het geluid is alleen in de main zaal voldoende.
bovendien raad ik je aan er niet heen te gaan als de teller op Partyflock over de 3000 leden staat
anders is het veels te krap
want de organisatie denkt alleen maar aan het spekken van de portemonee en ze blijven veel meer kaarten verkopen dan dat er mensen in kunnen.
schandalig.

mindcontroller is een heerlijk feessie, vooral oldstyle wordt er gedraaid. de 20ste ben ik daar ook aan het los gaan:D

op zich wel een leuk feest
maar het geluid is alleen in de main zaal voldoende.
bovendien raad ik je aan er niet heen te gaan als de teller op Partyflock over de 3000 leden staat
anders is het veels te krap
want de organisatie denkt alleen maar aan het spekken van de portemonee en ze blijven veel meer kaarten verkopen dan dat er mensen in kunnen.
schandalig.

net zoals Noize Supressor vorig weekend.

Je kon weer crowd surfen daar...... :(

Nazi's zul je daar niet vinden hoor, die vinden niks aan die oude hardcore stylen dus maak je daarover geen zorgen.

Wat je wel hebt vind ik, is veel publiek dat niet echt iets met de muziek heeft en dat veel stilstaat. Ik ben er één keer geweest en toen was er echt nul sfeer, veel te druk en mensen die maar wat tegen je opbeuken als ze drank gaan halen etc...

De muziek was toen wel goed trouwens, maar de line-ups zijn meer van hetzelfde. Je moet er eens heen zijn geweest, verder niet echt iets waar ik vaker heen zal gaan.

Kan je beter naar Pandemonium gaan ;)

Vaak genoeg geweest, Re-live the past.

Heerlijke oldschool. Oude nummertjes. Hemkade is klein en soms ook knus, maar ook vaak te druk en zweterig.

Wat betreft het publiek, veel oudere gasten ook waar je wel lekker slap mee kunt lullen. Dat Lonsdale tiener sfeertje hangt er een stuk minder.

Pandemonium ook goede ervaring mee gehad, in de Amsterdam Studio's.

Terug
Naar boven