XXL Nutrition

Minder sperma door mobiel bellen

ronalddb

Novice
Waardering
0
Ik had al eerder gehoord dat je van mobiel bellen wellicht een hersen tumor kan krijgen. Dus dan bel je met een koptelefoon en houd je je mobiel gewoon in je broekzak. Maar nu hoor ik dat de straling ook je sperma kan aantasten en minder zaad veroorzaakt. Daar schrok ik van, want ik praat altijd met mijn bluetooth. Dat is een dubbele slag. Praat je zonder bluetooth dan krijg je een hersen tumor en houd je dat ding in je zak (broekzak), dan word je misschien onvruchtbaar en word je minder stijf.

Weet iemand of dit inderdaad bewezen is? Moet ik gewoon niet meer mobiel bellen? Ik ben bang dat het me allemaal meer geld gaat kosten, maar ik wil mijn lange jan niet in gevaar brengen. :eek:

Je krijgt ook slecht zaad als je je notebook op je schoot zet.

tja pech dan he, of nietmeer bellen of iets minder kwakken

.....

Laatst bewerkt:
Wat denk je hoeveel straling er in de lucht hangt?

Jij denkt dat alleen zender en ontvanger last hebben van straling maar er zijn heel veel stralingen waar wij aan worden blootgesteld (RF straling heeft dat volgens mij?, ver uiteenlopende frequenties)

Gsm, umts, zendmasten, wifi, gps

etc etc..

Dus ik zou zeggen, als je moet bellen, bel gewoon want je kan je om elke straling wel druk maken.

Wel is bewezen dat als je met een mobiel belt, de temperatuur in je hersens stijgt. Een kleine temperatuur stijging kan wel grote gevolgen hebben op (langere) termijn. Maar is nooit bewezen dat dit ook daadwerkelijk schadelijk is.

Laatst bewerkt:
Trouwens beter een klein beetje goed zaad dan een hoop slecht en overbodig:roflol: Althans ik maak me hier niet druk om we hebben een leven gecreeert wat op weggooien en vernietigen gebaseerd is.

LAnge jan in gevaar we hadden het toch over sperma? Hoogstes word het een soort luchtbuks inplaats van waterpistool:roflol:

Wat denk je hoeveel straling er in de lucht hangt?

Jij denkt dat alleen zender en ontvanger last hebben van straling maar er zijn heel veel stralingen waar wij aan worden blootgesteld (RF straling heeft dat volgens mij?, ver uiteenlopende frequenties)

Gsm, umts, zendmasten, wifi, gps

etc etc..

Dus ik zou zeggen, als je moet bellen, bel gewoon want je kan je om elke straling wel druk maken.

Wel is bewezen dat als je met een mobiel belt, de temperatuur in je hersens stijgt. Een kleine temperatuur stijging kan wel grote gevolgen hebben op (langere) termijn. Maar is nooit bewezen dat dit ook daadwerkelijk schadelijk is.

hoe? wat ? waar? door wat? door je mobieltje? of door de mentale inspanning? heb je een bron?

Je kan van alles een tumor krijgen, een tumor is gewoon simpel gezegd een verkeerde celldeling. Ik denk dat slecht zaad als gevolg door het hebben van je mobieltje in je broekzak niet te wijten is aan straling maar aan temperatuurverschil. Je balzak heeft een bepaalde temperatuur om je zaad lekker goed en vers te houden, te warm is slecht te koud is slecht. Strakke onderbroeken zijn ook niet goed..

dat is dus ook nooit bewezen dude, strakke onderbroeken niet goed zouden zijn voor je sperma

Ach ja.. ik hoef het niet te slikken dus ik maak me niet druk ;)

Het is maar waar je je druk over maakt..

hoe? wat ? waar? door wat? door je mobieltje? of door de mentale inspanning? heb je een bron?

http://www.stopumts.nl/doc.php/Artikelen/1299

Zijn wel meer bronnen te vinden, heb ook eens een filmpje gezien waarmee mensen met 4 telefoons popcorn konden bakken. (weet alleen niet zeker of dit fake is of niet, zou het een keer moeten testen.)

Medisch gezien zouden temperatuur stijgingen gewoon niet goed zijn.

Edit:

(filmpje gevonden)
http://www.youtube.com/watch?v=gQPYjCvglx0

Sperma doet er toe

Ik hoef niet zelf bang te zijn voor sperma, maar wil dat mijn jongens een beetje potent zijn :ds:. Maar ik heb wel een artikel gelezen over mobieltjes en kanker en totdat ze er veel meer van weten neem ik het zekere voor het onzekere. Ik gok er niet op dat dit soort berichten kloppen: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/18429/Tien_minuten_mobiel_bellen_kan_leiden_tot_kanker.html.

Ik ben daarom maar terug gegaan naar mijn goedkopere Pretium vast toestel. Ik heb nog wel een mobiel van simyo voor noodgevallen, maar dat is alles.

Ik heb nog even gekeken en er is inderdaad wel bewijs dat je minder sperma krijgt: http://www.mobilecowboys.nl/raarmaarwaar/3418

En neem het maar van mij aan. De hoeveelheid doet er wel toe. Dus jongens . . .:rolleyes:

Terug
Naar boven