Ik had al eerder gehoord dat je van mobiel bellen wellicht een hersen tumor kan krijgen. Dus dan bel je met een koptelefoon en houd je je mobiel gewoon in je broekzak. Maar nu hoor ik dat de straling ook je sperma kan aantasten en minder zaad veroorzaakt. Daar schrok ik van, want ik praat altijd met mijn bluetooth. Dat is een dubbele slag. Praat je zonder bluetooth dan krijg je een hersen tumor en houd je dat ding in je zak (broekzak), dan word je misschien onvruchtbaar en word je minder stijf.
Weet iemand of dit inderdaad bewezen is? Moet ik gewoon niet meer mobiel bellen? Ik ben bang dat het me allemaal meer geld gaat kosten, maar ik wil mijn lange jan niet in gevaar brengen.
Weet iemand of dit inderdaad bewezen is? Moet ik gewoon niet meer mobiel bellen? Ik ben bang dat het me allemaal meer geld gaat kosten, maar ik wil mijn lange jan niet in gevaar brengen.

Althans ik maak me hier niet druk om we hebben een leven gecreeert wat op weggooien en vernietigen gebaseerd is.
. Maar ik heb wel een artikel gelezen over mobieltjes en kanker en totdat ze er veel meer van weten neem ik het zekere voor het onzekere. Ik gok er niet op dat dit soort berichten kloppen: