Fitness Seller

Mindhunters

The_Oak

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
6
Wie heeft deze film al gezien? Ik heb hem afgelopen weekend op DVD (illigaal....) gezien.
We hebben met ze allen zitten huiveren, rillen, stuiteren etc.....
Het verhaal kende ik al uit het boek van Agatha Christie maar de scenes en de muziek erachter is fenomenaal...

Wanneer je hem nog niet gezien hebt raad ik hem dus ook van harte aan!

Laatst bewerkt:
heb me zeker vermaakt toen ik em zag!

Trouwens grootste gedeelte is opgenomen in Nederland. Wel leuke film en je herkent de Agatha Christie sT er nog goed in.

was een goede film waar je beetje op dwaalspoor word gebracht en daar houd ik altijd wel van :)

De film is vooral opgenomen in het monumentale KPN-gebouw in Radio Kootwijk, ook wel de kathedraal genoemd die voor deze gelegenheid tot een ware vesting was omgetoverd. (...) Denk echter niet dat de kijker iets zal merken dat de film is opgenomen in Radio Kootwijk en de omgeving. Het verhaal speelt zich namelijk af op een eiland. Zo is het Kootwijker zand gebruikt als strand.(...)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik dacht inderdaad naast Antonie Kamerling al wat bekends te zien....

heb em ook op DVD. echt een aanrader inderdaad!

Ik heb hem een aantal maanden geleden op dvd gekeken met nederlandse ondertiteling. Het was wel illegaal. Een zeer goede film. Vandaag i robot te leen gekregen, godsend en man on fire te leen gekregen (beide komen pas in november hier in de bios uit).

En allemaal makkelijk te downloaden op de nieuwsgroepen :D

Heb em op DVD, nog niet gekeken.

Terug
Naar boven