MuscleMeat

Minimale tijd tussen kuren

kickboxtony

Cool Novice
Waardering
0
Hey

Wat is de minimale wacht tijd tussen kuren?
Mijn eerste kuur bestond uit Test 500mg, EQ 400mg en winstrol laatste 3-4 weken. Wat zou een goede volgende kuur zijn?

Doel: massa
Lengte: 1:84m
Gewicht:+- 100kg
Vet: 8%

kickboxtony zei:
Hey

Wat is de minimale wacht tijd tussen kuren?
Mijn eerste kuur bestond uit Test 500mg, EQ 400mg en winstrol laatste 3-4 weken. Wat zou een goede volgende kuur zijn?

Doel: massa
Lengte: 1:84m
Gewicht:+- 100kg
Vet: 8%

Sommige zullen zeggen min de tijd die je hebt gekuurd er tussen houden andere zullen zeggen min 6mnd (in het geval van deca 12mnd).

Ik ben van mening als je verstandig kuurt en na-kuurd je er makkelijk 2/3 in het jaar kan doen.

normaal word aanbevolen time of 2 x de tijd te nemen van time on.

Ik denk dat je met korte kuurtjes (6-8 wkn) wel wat minder tijd tussen de kuren kunt laten zitten, maar ik zou dan ook minimaal 2-3 maanden off aanhouden.

• Topic Starter Topic Starter
Ok en wat zou een goede volgende kuur zijn?
Ik zat zelf aan zoiets te denken:

1-10: Test En. 600mg (vorige kuur was sustanon 500mg)
1-10: Deca 500mg
9-13: Win. Dep. 50mg ED

Nakuren met Cytadren (anti Cortisol), Clomid, Nolva en HCG

kickboxtony zei:
Ok en wat zou een goede volgende kuur zijn?
Ik zat zelf aan zoiets te denken:

1-10: Test En. 600mg (vorige kuur was sustanon 500mg)
1-10: Deca 500mg
9-13: Win. Dep. 50mg ED

Nakuren met Cytadren (anti Cortisol), Clomid, Nolva en HCG

deca en winny vind ik een beetje raare combi.

zou van de winstrol dbol maken de eerste 6 week 30mg ongeveer. en deca op 300 a 400mg, 500mg is wel erg veel.

• Topic Starter Topic Starter
Xtreme_BODY zei:

zou van de winstrol dbol maken de eerste 6 week 30mg ongeveer. en deca op 300 a 400mg, 500mg is wel erg veel.

Deca en Winny rare combi? Dat heb ik nog nooit gehoord ik dacht juist dat het een uitstekende combo was. Wat is je theorie daarachter?

ik dacht ook dat het goed samenging. ze vullen elkaar toch aan op veel vlakken of niet soms?

Xtreme_BODY zei:

Geen rare combie ik heb er 10kg netto aan over gehouden.

deca op 400mg houden
testo op 500mg (sustanon kan je niet vergelijken)

enanthaat: testosteron ester, bestaat uit 7 carbons
Lijkt op cypionaat, met ongeveer dezelfde release tijd en nevenwerkingen.
Iets meer test voor je geld omdat er 1 carbon minder aan is.
Word meestal gebruikt in langere cycles van 10-12 weken en meer.
1 injectie per week is voldoende (250-1000mg/week)

Hey bro,

Je moet gewoon even naar je lichaam luisteren...sommigen hebben echt heel lang nodig voor ze hersteld zijn, bij anderen is het een week of 4-5. Dus als je je weer lekker voelt en denkt dat je weer okay bent kan je een volgende kuur gaan doen...maar meestal is dit toch wel minimaal rond de 8 weken afhankelijk van wat , hoeveel en hoelang je iets genomoen hebt..

Als je de vorige keer sustanon met EQ hebt genomem zou ik nu voor een andere test vorm gaan zoals enanthate of cypionate en inderdaan misschien eens deca proberen..

Succes ermee!

Rico

Terug
Naar boven