XXL Nutrition

Minocycline

spirosz

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hi ik heb een vraagje,
heeft iemand wel eens het middel minocycline gebruikt tegen acne in de kuur.
Iemand op de sportschool adviseerde het mij en vertelde dat goedkoper en beter is dan roaccutane. Wie kan mij helpen??

nooit van gehoord.......iemand anders??

Als je engels een beetje redelijk is:

http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/druginfo/medmaster/a682101.html

Roaccutane wordt door huisartsen en dermatologen gezien als het beste geneesmiddel tegen acne. Misschien dat het bij die gast bij je fitnesscentrum goed resultaat heeft gezien met dit middel enmet roacutane minder.

ik heb van allebei eigenlijk nog nooit gehoord ( wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik een complete randdebiel ben :D ) Maar ik zou hierover ook wel meer informatie over willen hebben aangezien mijn schouders ook al buitenaardse kenmerken beginnen te vertonen qua puist ( -jes ) Je raakt er geestelijk behoorlijk van in de war als er iedere keer weer nieuwen komen opzetten.Nou is het niet zo erg als men doet vermoeden, maar toch.

SAHR zei:
ik heb van allebei eigenlijk nog nooit gehoord ( wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik een complete randdebiel ben :D ) Maar ik zou hierover ook wel meer informatie over willen hebben aangezien mijn schouders ook al buitenaardse kenmerken beginnen te vertonen qua puist ( -jes ) Je raakt er geestelijk behoorlijk van in de war als er iedere keer weer nieuwen komen opzetten.Nou is het niet zo erg als men doet vermoeden, maar toch.

ff googlen op minocycline en roaccutane.

Ik zou als ik jou was eens naar de huisarts gaan. Beter als al die shit van de drogist.

ik heb het gebruikt maar bleef last ervan hebben

ik heb het beide gebruikt, minocycline is een antibiotica... roacctune is iets heeeeel anders. Roaccutane werkt beter, alleen zorgt minocycline voor veeel minder bijwerkingen. Ik zou voor minocycline gaan mocht het niet werken na 3 maanden kan je altijd nog roacctune nemen...

3 maanden lijkt lang, maar dat is toch echt wel nodig om te kijken of het werkt. Namelijk eerste 2 weken merk je haast niets, dan krijg je een breakout... en dan zou het moeten verdwijnen, dan even aanhouden en kijken of je 'schommelt'

Terug
Naar boven