MuscleMeat

mIRC

ja

welk formaat heb je de film gedownload

:D en dit met de topictitel mIRC :D Ik dacht dat we eindelijk iets geblaat overmirc gingen krijgen, maar nee :( Gaat het over ondertitels :D

Eerst Unrarren , met WinRar. Dan kijken of er Subs aan toegevoegd zijn. Zo niet, deze alsnog ergens downloaden.. maar vaak zijn deze eraan toegevoegd.
Is het een DivX , aan de bestandsgrootte te zien wel ?

• Topic Starter Topic Starter
Marc zei:
Eerst Unrarren , met WinRar. Dan kijken of er Subs aan toegevoegd zijn. Zo niet, deze alsnog ergens downloaden.. maar vaak zijn deze eraan toegevoegd.
Is het een DivX , aan de bestandsgrootte te zien wel ?

JA het is een DivX bestand. Is het dan nog mogelijk om ondertiteling toe te voegen?

Dat moet gaan geloof ik , ik heb het zelf nog nooit gedaan. Maar er zijn sites waar alleen de subtitles zijn te downloaden. Zoals : http://www.divxsubtitles.net/
Met BSplayer moet het mogelijk zijn deze toe te voegen.

Even googlen zou ik zeggen, weet niet welke film je de subs nodig hebt.

bsplayer kan je de ondertiteling dezelfde naam geven ...

als je hem op dvd wilt moet je er wat meer voor doen;)

www.nlondertitels.com
met Bsplayer staat er een knopje"ondertitels openen" dan gaat er een map open, selecteer je de pas gedownloade ondertitel en klaar is kees.
als je je ondertitel exact dezelfde naam geeft als de film gaat het automatisch

probeer overeenkomst in naam te hebben, anders moet je meestal meesyncroniseren, of haal de dvd binnen, divx/xvid is soo 2003 ;)

• Topic Starter Topic Starter
Sorry jongens dat had ik er bij moeten vertellen. Ik heb dus Jarhead gedownload als een DivX bestand. Nu zou ik dit op DVD willen zetten met NL ondertiteling erbij... Is dat mogelijk?

Terug
Naar boven