XXL Nutrition

Misgeprikt? geen pijntje meer

Skunnig

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Heej Bbers,

Vraagje, zit enige tijd aan de test,
tijdje geprikt door een vriend van me, ging goed, en voelde een paar dagen pijn in me bil ( beide) om en om..

anyway, nou heeft mijn vriendin het overgenomen.. en nu heb ik eigenlijk nauwelijks tot geen last van een prik pijntje..

word er nu niet goed geprikt? of is me bil er aan gewend?

ik heb ook het idee dat de groei minder is... kan vanzelf ook aan mezelf liggen dat ik dat maar denk...

wat is jullie mening?

Skunnig.

Laatst bewerkt door een moderator:
geen labs vermelden

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

je lichaam moet altijd ff wennen aan de juice,ik neem aan dat zij weet hoe en waar te prikken.

Injecteert voorzichtig langzaam (denk ik ) en dat groeien... Welke week zit je ? Ligt niet aan de shizzle

• Topic Starter Topic Starter
super dat jullie zo snel reageren mensen.. dank je..

dat idee had ik al, dat ik er ff aan moest wennen :)

ik zit nu in mn 6e week..

ze injecteert heel voorzichtig, en die vriend was iets ruiger.. dus miss dat het daar door komt?

BTW wat betekend labs?

Skunnig

Het (merk) wat je gebruikt. Als je rustig injecteert heb je nagenoeg geen pijn. Ik heb het ook gehad als ik haast had snel geïnjecteerd veel pijn .. Je zit in werk 6 tgaat nu langzamer.. Heb je er ook rekening mee gehouden dat je je voedingsschemaaan moet passen omdat je zwaarder bent geworden?

• Topic Starter Topic Starter
oow zoo, owke voor de volgende keer geen namen meer,

dat zeg ik ze injecteert heel rustig..

en me schema is idd net omgegooid, dus dat is ook geen prob.

andere zegge dat ik ga als een speer, maar zelf zie je het altijd wat minder..

Thnx voor de Post!

Skunnig

Terug
Naar boven