XXL Nutrition

mispuiten is pijnlijk!

Heb je'm er iets te enthousiast ingeramd? dan kun je nog weleens bobbels krijgen, maar die verdwijnen vanzelf.

Als je een bloedvat of zenuw had geraakt , had je dat denk ik wel gemerkt

Ik heb weer hetzelfde probleem als de vorige keer!

De dag dat ik spuit heb ik nergens last van, de dag erna ook niet...maar dan (VANDAAG DUS!!!) kan ik niet zitten/lopen/liggen enz. Me reet doet echt t*ring pijn!!!

Lijkt me wel heel toevallig als ik alle2 de keren misgeprikt heb he!

heeft ook weinig met misprikken te maken, misprikken betekent een vat of zenuw raken .

Te snel inspuiten, geeft daarintegen wel zwellingen en verdomd veel pijn.
Rustig de spuit zetten en net zo rustig legen..dan moet je nergens last van hebben.

Dus als de kontjes van de heren pijn doen, is dat te wijten aan jeugdig enthousiasme :P

Ik snap echt niet hoe je mis kan spuiten. Als je gewoon beheerst en netjes te werk gaat kan er niks gebeuren.

SHE zei:
heeft ook weinig met misprikken te maken, misprikken betekent een vat of zenuw raken .

Te snel inspuiten, geeft daarintegen wel zwellingen en verdomd veel pijn.
Rustig de spuit zetten en net zo rustig legen..dan moet je nergens last van hebben.

Dus als de kontjes van de heren pijn doen, is dat te wijten aan jeugdig enthousiasme :P

Hoezo weet je al die dingen, wat ben je? Een She-male?

Je mag anders wel langskomen mocht ik gaan kuren.... :)

• Topic Starter Topic Starter
was inderdaad tijdgebrek moest ff snel! maar dat het pijn doet maakt me niet zoveel uit wel iri natuurlijk!

maar wat ik het belangrijkste wat ik wil weten of de olie dan nog wel goed op word genomen?

en she hoe weet jij hierzoveel van af?

ik zat al op de opmerking she-male te wachten ja..maar nee, ik gebruik zelf niet, ik hou van mijn borsten;) Heb ooit weleens EPO geprobeerd, maar dat was meer voor de lol.

Ik heb vroeger zelf lesgegeven op een sportschool en een paar jaar bij Organon gewerkt..

Organon zijn hun nog personeel nodig
of testpersonen??? :D

net weer geprikt.
ging goed
vorige x gewoon te snel en te ver naar midden

maar weet nog iemand of de olie van toen ik het verkeerd dee nog wel goed word opgenomen?

SHE zei:
ik zat al op de opmerking she-male te wachten ja..maar nee, ik gebruik zelf niet, ik hou van mijn borsten;) Heb ooit weleens EPO geprobeerd, maar dat was meer voor de lol.

Ik heb vroeger zelf lesgegeven op een sportschool en een paar jaar bij Organon gewerkt..

Jij bent dus 1 van de 150 mensen die ze er vorig jr bij Organon uit hebben geknikkerd?? Vraag me af wat voor kerstpakketten ze er geven ;)

Dboll zei:
Jij bent dus 1 van de 150 mensen die ze er vorig jr bij Organon uit hebben geknikkerd?? Vraag me af wat voor kerstpakketten ze er geven ;)

Nee, ik werkte er 4 jaar geleden. Die kerstpaketten zijn best ok, veel experimentele medicijnen enzo..kom je best de winter mee door :rolleyes:

Heb ooit weleens EPO geprobeerd, maar dat was meer voor de lol

she

hoe was dat?

SHE zei:
Nee, ik werkte er 4 jaar geleden. Die kerstpaketten zijn best ok, veel experimentele medicijnen enzo..kom je best de winter mee door :rolleyes:

K zal s kijken of er nog vakatures zijn, altijd maar kaas,jam en wijn in mn kerstpakket begint ook te vervelen.

!!BarmaN!! zei:
Heb ooit weleens EPO geprobeerd, maar dat was meer voor de lol

she

hoe was dat?

zonder jullie op stomme ideeen te brengen..Ik vond het waanzinnig. Je wordt er een beetje peppy van en hebt ineens een uithoudingsvermogen waar zelfs superman van gaat trillen. ( je verhoogt met EPO je zuurstof -transport vermogen in je bloed. )
Vervelende is wel dat je een spuitje moet zetten, althans dat vond ik. Heb er geen probs mee anderen plat te spuiten, maar in mijn eigen lichaam trek ik dat niet.
Of het nu echt je inspannings niveau doet toenemen , durf ik niet te zeggen aangezien je niks aan extra zuurstof hebt zonder voldoende glucose..maar goed, dat laat ik aan de wetenschap over.

Ik denk er het mijne van , vind het eerder een leuk alternatief voor amfetamine :rolleyes:

Heb er geen probs mee anderen plat te spuiten, maar in mijn eigen lichaam trek ik dat niet.
she

kun je mij voortaan ff helpen dan nog al iri om zelf te doen :D

Laatst bewerkt:
Kan ze op deze manier wat bijklussen... :D

Het makkelijkste is gewoon een kruis over de bil trekken die je gaat injecteren. rechter bil zet je hem in het vak rechtsboven en linkerbil linksboven. Gewoon de spuit er in 1 keer injassen. In dit geval is zacht alleen maar meer pijnlijk. Zuigher terugtrekken en als er geen bloed inloopt rustig inspuiten. Ik heb een keer de fout gemaakt te snel inspuiten en doen drukte ik de spuit van de naald met als gevolg dat je een ruk aan de naald geeft die je hele bil van binnen even overhoop trekt. So take you time

Dat zie ik nou ook altijd op die foto`s dat kruis. Met wat trek je dat kruis op je reet ? Ik neem aan niet met een watervaste stift ??? (edding LOL :D)

Wil namelijk niet dat dat kruis er nog zit als ik op de sportschool onder de douche ga, valt niet op :rolleyes:

Ik neem aan met n gewone viltstift, kunt wel met n edding doen maar dan heb je na 2 weken zoveel kruizen op je kont dat je niet meer weet waar je moet spuiten :D
Zie je door de kruizen het bos niet meer....

Terug
Naar boven