AndroidHealthClinic

misschien een hele domme vraag hoor... (over frontloaden)

D.

Huge Freak
Waardering
2
Frontloaden.
Toch een freaky gedachte, stel een eerste kuur met bv 400mg eq dat je de eerste 1 of 2 weken 800zet. Zit je wel ineens met 800gram gear in je. Of een 1e test.kuur@ 500mg, een fronload van een gram!?
Zou je niet de kuur gewoon 1 of 2 weken langer laten duren ipv frontloaden?

D. zei:
Frontloaden.
Toch een freaky gedachte, stel een eerste kuur met bv 400mg eq dat je de eerste 1 of 2 weken 800zet. Zit je wel ineens met 800gram gear in je. Of een 1e test.kuur@ 500mg, een fronload van een gram!?
Zou je niet de kuur gewoon 1 of 2 weken langer laten duren ipv frontloaden?

[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Idd een hele domme vraag (nee hoor joking). :D

Frontload doe je om meer actieve stof tijdens de kuur in je lichaam te hebben.
Voorbeeld: Van de 250mg test wordt niet alles in die week opgemaakt. Wat dus overblijft wordt dus meegeteld bij de volgende 250mg die je injecteert.

Over dat gehele plaatje zal je dus zien dat je tijdens de gehele kuur meer actieve stof in je lichaam hebt. Als je 2 weken langer door zou gaan niet want de waarden worden dan over die extra 2 weken niet gek veel hoger.

Ik heb bij mij laaste kuur de eerste 2 weken een gram test gezet...ik merkte er geen donder van..ik werd er niet echt sneller sterker van..

en ja..de spul is echt :D

• Topic Starter Topic Starter
hm oke ja het principe van frontloaden ken ik, maar ja dacht gewoon ff wat :)
Maar je kan dus bij een eerste kuur probleemloos best een shitload aan gear erin knallen? Aangezien meestal wordt aangeraden om rustig te beginnen... bv 500gram test alone. Maar als je dan frontload een gram erin :eek:

Ik hoor amper/niet op dit en andere forums goeie dingen over frontloaden, dus waarom zou je? Beter kickstart met dbol of als je teveel van je lever houd test prop. Daar hoor ik dan wel veel goeie dingen over, zijn jullie het met me eens of niet?

Even voor de duidelijkheid: frontloaden is in labs bewezen dat het werkt. Je krijgt en meer vlakke ipv "bel" curve...
Doel is dat je niet je eigen test platlegt zonder die eerste weken te groeien. Want zelfs de laagste dosis legt je test plat vanaf het exogeen is.

Dus het idee van de topicstarter zou nutteloos zijn, je zou dan TE lang kuren en in de beginweken zoiezo geen resultaten behalen. Doel is juist zo kort mogelijk te kuren met een zo groot mogelijke netto winst.

Oralen hoef je helemaal niet te verwarren met frontloaden want dat is gewoon stacken, iets heel anders. Het gaat om de injectable die sneller werkt waardoor je de kuur korter kan maken en dus minder onderdrukking hebt en sneller resultaat.

Verder is prop zeker een goed id, en als je helemaal hard wil gaan susp. maar dan moet je wel weten hoe je daarme omgaat. Trenbolone is ook een mogelijkheid!

Terug
Naar boven