MuscleMeat

Misschien een rare vraag..

saartje23

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
hai allemaal.

Ik heb een vraagje, onlangs was ik m'n benen aan het trainen en ik pak dan altijd de hip adduction en abduction. Ik was aan het trainen met zo een 85 kilo, toen er een instructeur langskwam en die vertelde dat je als vrouw zijnde met max 35 kilo de oefening mocht doen. Omdat je volgens hem anders geen kinderen meer kan krijgen, iets met bekken ofzo ??? :eek:

Weet iemand hier meer over??

ja echt hoor pas maar ook op dat je niet meer dan 30kg op de peck deck pakt anders kan je straks ook geen borstvoeding geven :rolleyes:

Bullshit natuurlijk...

offtopic mijn woestijn rat in groep 6 heette saartje

• Topic Starter Topic Starter
ja echt hoor pas maar ook op dat je niet meer dan 30kg op de peck deck pakt anders kan je straks ook geen borstvoeding geven :rolleyes:

Bullshit natuurlijk...

offtopic mijn woestijn rat in groep 6 heette saartje

HAHHA ik had al zo een vermoeden!!!
Ennuh... Leuk!! Denk ik...( naamgenootje) :)

Hahahaha

Hahaha, te sterke bekkembodemspieren?

Nu snap ik waarom vrouwen dat apparaat gebruiken :D

haha geweldig!!!:D

Opleiding op koffiepunten gehaald zeker...:p

HOE STERKER JE BEKKEBODEM DES TE BETER

de meeste vrouwen hebben moeilijkheden bij de bevalling omdat ze eenmaal zwakke bekkebodem hebben.

zeg tegen die gast dat hij zichzelf even bij moet scholen, dat er uberhaupt zulke mensen in de fitness rond mogen lopen wat een debiel

oh, dan moet ik dat ook maar ff gaan doen,
ik wil toch geen kinderen =D

nieuw soort anticonceptiemiddel ;)

Wat een idioot, zag het er nog een beetje uit alsof ie traint?

• Topic Starter Topic Starter
gewoon een epic troll

lacht zich paar uur later helemaal kapot met collegas over wat hij nu weer geluld heeft

moest het zijn denk ik?

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 20:27 ----------

gewoon een epic troll

lacht zich paar uur later helemaal kapot met collegas over wat hij nu weer geluld heeft

Dan moet je je ogen uit je kop schamen als je dat soort dingen zegt tegen mensen die graag wat aan hun lichaam willen doen en serieus bezig willen zijn, dat soort grapjes maakt hij maar met ze kansloze vriendjes

haha, altijd grappig om zoiets te lezen,

nou geen kinderen krijgen slaat natuurlijk nergens op.

Ik weet wel dat ik door jarenlang paardrijden heel intensief heel misschien een keizersnee moet als ik kinderen wil.

En waarom?

Dat heeft een dokter of verloskundige je verteld?

Laatst bewerkt:
Het verbaast me altijd wat die gasten uitkramen..
Zag laatst een medewerker van de gym een complimentje geven aan iemand die een oefening zo gruwelijk fout deed.. Hij deed een 'soort van' fly.. Maar hij hield zn rug helemaal vaag.. Ik dacht nog bij mezelf woow daar ga je op lange termijn last van krijgen..

Veel vrouwen krijgen trouwens na de bevalling last van verzakking van de bekkenbodem
Waardoor ze incontinent kunnen worden! Des te sterker des te beter is mijn mening....

Terug
Naar boven